jump to navigation

Sitenizden para kazanın

Sitesinden para kazanmak isteyen herkesin bu yazıyı okumasını tavsiye ederim. Çünkü Türkiye’ deki ”tıklama başına para veren” en iyi 3 siteyi ve nasıl portalın nasıl kullanacağını bu yazıda okuyabilirsiniz.

-Google AdSense

Google tıklama başına reklam verenlerin başını çekiyor. Çünkü Google şu ana kadar herkeste belirli bir güven bıraktı ve isteyen hemen hemen herkes (Kurallar uymak şartıyla) sitesinde Google AdSense reklamı yayınlayabiliyor. Tabi 18 yaşından büyük olmanız da gerekli.İlk olarak siteniz www.google.com/adsense/policies adresindeki kurallara uygunsa www.google.com/adsense adresinde “Başvurmak için buraya tıklayın” düğmesine basın ve çıkacak olan formu doldurun ve “Bilgiler Gönder” düğmesine basın. Eğer sitenizin dilini Türkçe seçtiyseniz kabul edilip edilmediğinize dair e-posta 3-4 hafta içerisinde gelecektir. Eğer kabul edilirseniz size mail’ le beraber HTML kodu gönderilecektir. Bu kod reklam kodudur ve reklamın sitenizin neresinde gözükmesini istiyorsanız oraya yerleştirin.Bundan sonra artık tıklama başına ücret alacaksınız. Bir tıklama yaklaşık 0.03$ veya 0.05$ arasında değişiyor.Alacağınız ücret adresinize çek ile gönderilecektir. Ve paranızın adresinize gelmesi için 50$’ ı aşması gerekli. Yoksa aylık maaşınızı alamazsınız. ) Ve Google çekinizin o aydan en geç 40 gün sonra geleceğine dair garanti veriyor.

www.google.com/adsense

-Gitti Gidiyor Reklamları

Gitti Gidiyor açıldığından beri gerçekten çok gelişti ve bu gelişimin bir meyvesi olan “Gitti Gidiyor Reklamları” gerçekten iddialı. Sistem olarak Google AdSense ile aynı. Şimdi aynısını bir daha anlatmayayım. ) Google AdSense’ e benzese de farklılıkları elbette var. Gitti Gidiyor’ da reklamlar, Gitti Gidiyor’ un sitesindeki ürünlerden oluşuyor ve böylelikle hem siz kazanıyorsunuz hem de Gitti Gidiyor.Gitti Gidiyor’ daki kurallar Google AdSense ile hemen hemen aynı. Ancak Gitti Gidiyor reklamlarını sitenizde yayınlayabilmeniz için bir domain sahibi olmalısınız. Yani .com, .net, .org gibi adresler. Yani “sitemynet” ve benzeri yani isim.com.tr.tc ve benzeri adresler kabul edilmiyor. Bunun ayrıntılısını http://reklam.gittigidiyor.com/aff_kurallar.php adresinden bakabilirsiniz. Eğer siz de “Gitti Gidiyor Reklamlarından” para kazanmak istiyorsanız bu adresten kaydınızı gerçekleştirebilir ve ayrıntılara bakabilirsiniz: reklam.gittigidiyor.com 

 -Mynet Adklik 

Mynet de yakın bir zamanda tıklama başına reklam veren şirketler kervanına katıldı. Mynet de biraz önce bahsettiğimiz sistemler gibi çalışıyor. Ama daha ayrıntılı bir şekilde. Mynet Adklik’ de yayınlayacağınız reklamları kendiniz seçiyorsunuz. Ve açık artırma ile tıklama başına ne kadar kazanacağınızı kendiniz belirliyorsunuz. Mynet Adklik’ in sitesinde bu şu örnekle açıklanıyor: A reklamvereni, anahtar kelimenin şu anki tıklama ücreti 0.02 YTL’ye karşılık olarak 0,5 YTL’lik bir maksimum tıklama ücreti belirler. O anahtar kelimeyi kullanmak isteyen ve reklamının daha sık görüntülenmesini isteyen rakip B reklamvereni 0.02 YTL’den yüksek, diyelim 0,05 YTL bir maksimum tıklama ücreti belirlemesi durumunda anahtar kelimenin şu anki tıklama ücreti açık artırma sonucunda otomatik olarak 0,05 YTL + 0,02 (sabit artış miktarı) = 0,07 YTL olur. Böylece, A reklamvereni 1. pozisyonda kalmaya devam eder ve reklamı B reklamverenine göre daha sık gösterilir. Mynet bu özelliğiyle biraz daha fark atıyor ama Google AdSense de yakın zamanda bu özelliği vermeye başladı. adklik.mynet.com adresinden ayrıntılara bakabilir ve başvuru yapabilirsiniz. *Alıntı değildir.

adklik.mynet.com

banner-beruby-300x250-tr-TR

 

Yorumlar»

1. rufet - Ağustos 28, 2006

ben tam anlamadin lutfen nasil olacagini bana yazarmisiniz
Bakuden Rufet Quliyev

2. salute - Ağustos 28, 2006

Hangi bölümü anlamadınız?

3. Eser_Akar - Ekim 30, 2006

Çok Teşekkür Ederim Bende Bir Forum Sitesi Açmaktayım. .Com olarak bir domaine sahibim vede site şuan paralı hostta olduğu için yıllık hostuma para ödüyorum. Acaba Bu reklamları sitemde kullanarak Zararı kara çevirebilirmiyim? Birde Kendi sitemizin yayınını Google da nasıl verebiliriz yani Nasıl Googla üye yapabiliriz? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler…

4. salute - Ekim 31, 2006

Elbette bu reklamları kullanarak zararı kara çevirebilirsin. 😉 Ayrıca aşağıdaki adresten Google Adwords’e üye olup, sitenin reklamını yapabilirsin.

Adwords serivisini incelemek için aşağıdaki adresi ziyaret edebilirsin. 😉

https://adwords.google.com/

5. ogrendiklerim - Aralık 2, 2006

İHH linki için özellikle teşekkür ederim. kolay gelsin, bize de uğrayın.

Hayri ÖZTURAN

http:\\ogrendiklerim.wordpress.com

6. kemal - Aralık 25, 2006

Arkadaşlar internetten para kazanmak isteyenler özelliklede adsenseden çok iyi bir firkim var ilgilenenler irtibata geçsinler adsensedostlugu@mynet.com

7. kolaj - Aralık 30, 2006

wordpress üzerinde zaten çalıştıramıoz plugin yklemek lazım. yanlış değilsem bu da parayla yükseltme oluor. şimdilik icab etmior. hem o kadar ahım şahım karlı bi iş deil. ama az buçuk kazandırıolar. google adsense tek geçilir:D

8. cagdas - Ocak 25, 2007

[img]https://salute.wordpress.com/files/2007/01/karayipler-3.JPG[/img]

9. Hasan - Şubat 12, 2007

Bir sorum olacak. google AdSense’i ücretsiz hostlar üzerinde de kullanabiliyor muyuz? mesela http://adres.110mb.com veya http://adres.freehostinn.net

Teşekkürler.

10. salute - Şubat 13, 2007

Evet Hasan, elbette AdSense reklamlarını saydığınız ücretsiz hostlar üzerinde kullanabilirsiniz. 😉

11. Hasan - Şubat 14, 2007

Tekrar teşekkür ederim bilgi için… 🙂

12. akdir - Mart 3, 2007

merhaba öncelikle böyle bir oyunu bize sunduğunuz için çok teşekkürler. ben anladığınız gibi bir caesar hastasıyım aynı zamanda benim mesleğimle ilgili bir oyun olduğu için severek oynuyor ve çok şey öğreniyorum. ben sizden bir konuda bilgi almak istiyorum bu oyunu bilgisayarıma kurduğumda (bu arada bilgisayarım oyunun oynabilmesi için istenen formattan çok daha yüksek özelliklere sahip) “Game Exception” başlığı altında

Unhandled exception: n/a
Type :
File: C:\Tmill\source\engine\d3ddevicemanager.cpp
FUnction : Tmill::Engine::d3d::devicemanager::changedevice
Line : 338

diye hata mesajı veriyor ve oyun açılmıyor. bunun nedeni ne olabilir bu konuda bana yardımcı olursan çok sevinirim teşekkürler.

13. Cemre - Mart 21, 2007

Selamlar
Benim de wordpressden bir bloğum var yukarıda bahsettiğiniz reklamları buraya koyabilir miyim?
Teşekkürler

14. salute - Mart 23, 2007

@Cemre, blogunuz WordPress.com’dan ise bu reklamları sitenize koyamazsınız. Ama WordPress.org’dan indirdiğiniz kendinize ait bir WordPress blogunda bu reklamları yayınlayabilirsiniz…

15. ecank - Mart 27, 2007

şimdi wordpress.com daki bloguma bu adsense i koymanın hiç bir şekilde bir yolu yok mu? yükseltmeler gibi şeyler var. custom css falan parayla onları alınca bile koyamıyor muyuz?

birde wordpress.org adresinden theme alıp, bu dosyaları kendi alanımıza yüklememiz ve alan adına yönlendirmemiz mi gerekiyor?

benim şu anda adı bilinen ve yeterli hit alan bir wordpress.com dan blogum var. oraya hiç bir şekilde google adsense koyamaz mıyım?

16. cenkhan - Mart 28, 2007

aksamgunesi.net sitesinin sahibiyim sadece google reklamlarını kullanıyorum…

17. salute - Mart 28, 2007

@ecank

WordPress.com’daki blogunuza http://faq.wordpress.com/2005/12/08/adsense/ adresinde belirtildiği gibi malesef AdSense reklamı koyamıyorsunuz. Burada CSS ile reklam koyulup koyulamayacağı hakkında bir bilgi verilmemiş. Bildiği kadarıyla bu yolla da AdSense reklamı koyulamıyor.

İkinci sorunuza gelince…
Malesef WordPress.org’dan bir tema alıp bunu yükleyemiyorsunuz. Hani FTP’den falan bağlanıp yükleme gibi bir düşünceniz olabilir ama FTP’den de wp.com blogunuza bağlanamazsınız. Yani WordPress.com’un dahilindeki temalarla idare etmek zorundasınız. 😉

18. Ahmet EFE - Mart 30, 2007

Merhaba … Ben http://www.konyalilar.net isimli sitem için GOOGLE ADSENSE ye reklam başvurunda bulundum fakat google benim bu başvurumu reddetti.Acaba neden sitemi inceleyip bi açıklamada bulunabilirseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler….

abdulbak - Kasım 13, 2013

reklam koymaya yer yokki sende yanlarda boş yein olsaydı belki

19. can - Nisan 17, 2007

benim canshfal.5u.com adresinde adında da anlaşılacağı gibi ücretsiz hostingli bir sitem var.Gerçekten google adsense den yararlanabilir miyim? Şimdiden teşekkürler.

20. salute - Nisan 19, 2007

@can

Belirttiğiniz sitede zaten AdSense reklamı var. Elbette bu reklamlardan yararlanabilirsiniz. 😉

21. Ersin GÜNEŞ - Haziran 4, 2007

Adklik’e mi yoksa AdWors’a mı reklam vermeliyim?
Adklik’de sizce daha iyi reklam verme şansım var mı, aynı fiyat üzerinden?
Aynı fiyat derken google ile aynı fiyat. Mesala, 0,01 ile. Anahtar kelimeye 0,01 dersek eğer Adklikdeki reklamımızda başarılı olur muyuz?
Hit alır mıyız?

Cevaplar için teşekkürler.

MotoTurkey.Org | Ersin GÜNEŞ.

22. salute - Haziran 5, 2007

@Ersin Güneş,

Öncelikle bu servislerden her ikisini de tercih edebilirsiniz. İkisi de oldukça kullanılan servisler. Ama Google’ın Mynet’e göre birkaç avantajı var. Örneğin Google’a banner reklam, video reklam gönderebiliyorsunuz. Bu ziyaretçilerin ilgisini çekmek için artı bir durum. Mynet’de ise henüz böyle bir reklam seçeneği yok. Google’ın, Mynet’e göre bir diğer artısıysa Mynet’den daha çok kullanılması ve dünya çapında popüler olması. Dünya çapında popüler olması ne gibi yarar sağlyacak derseniz, örneğin yabancı site sahiplerinin sitesine koyduğu Google AdSense reklamları arasında sizin sitenizin yer alma olasılığı var. Mesela sizin sitenizin içeriğiyle alakalı bir bilgi varsa sizin siteniz de orada gözükebilir.

Mynet’in avantajı ise oraya Google’dan daha az reklam verenin olması ve kategorilerin daha az zengin olması. Bu sayede, sitesine Mynet Adklik reklamı koyan kişi, sizin sitenizin bulunduğu kategoride sitesine koyacak pek çok reklam bulamayacağından, sitesine koyacağı o reklamda sizin sitenizin bulunma olasılığı yüksek olacaktır. Heralde bu sorduğunuz soruyu da cevap niteliği taşıyordur. 🙂

Aklınıza takılan bir yer olursa çekinmeden sorabilirsiniz. 😉

23. safa - Temmuz 5, 2007

şey benim bir site yaptım ama bu 2.katagori domain yani comlu momlu değil adı da şu http://zotik.tr.gg/ ben bu siteye nasıl reklam koyarım

24. safa - Temmuz 5, 2007

şey o şekil değilde hangi siteler bu tür sitelere reklam verir

25. salute - Temmuz 5, 2007

Sitenizin uzatısının .com vs. olmasına gerek yok. 😉 Bu şekilde aldığınız bir siteye de reklam koyabilirsiniz. Bunun için yukarıda anlattığımız adımları izlemelisiniz. Ancak siteniz sanırım ücretsiz site hizmeti veren bir yer. Belki orası, javascript vs. kodların kullanılmasına izin vermiyor olabilir…

26. safa - Temmuz 6, 2007

veriyorr da gittigidiyor comlu istiyor mynet bana göre uygun ilgi için teşekkürler

27. salute - Temmuz 7, 2007

Birşey değil. 🙂

28. Ersin GÜNEŞ - Temmuz 27, 2007

Ayrıca ben bir şey daha sormak istiyorum.
AdKlik’e daha önceden yaptığım başvuruda reddedilme cevabını almıştım. Sözleşmeyi güzelce okuduktan sonra tahminen sebebini, diğer sitelerden reklam almak olarak gördüm fakat düşündüğümde acayip saçma geldi. Peki neden reddedilmişimdir, ne warez ne de başka bir şey var. Site sadece Motosiklet üzerine ve hiçbir yasa dışı bir şey kullanmadım…

Bir daha başvuru yapmamda bir sakınca olur mu, yine aynı cevap mı gelir?

Cevaplar için şimdiden yine teşekkürler.

MotoTurkey.Org | Ersin GÜNEŞ.

29. Ersin GÜNEŞ - Temmuz 27, 2007

Bir şeyi düzeltmek istiyorum, başvuru yaptığım olay AdPartnerdi. Sonradan farkettim…

Tekrar yazdığım için özür dilerim.

30. salute - Temmuz 28, 2007

Tekrardan merhabalar Ersin Bey,

Açıkçası Mynet’i bu konuda anlamak biraz zor. Çünkü bu konuda muzdarip olan sadece siz değilsiniz. Sizden başka da aynı şey ile karşılaşanlar da var. Benim de gördüğüm kadarıyla sitenizde kurallara aykırı bieşey yok. İsterseniz şu adresten, AdPartner ile yetkiliye ulaşıp, sitenizin neden kabul edilmediğini sorabilirsiniz…

31. Akif - Ağustos 13, 2007

1)sitem günde 100 kusur ziyaret ediliyor bu reklamlar sayesinde yılda ne kadar kazanırım?
2)Sitemde aynı anda hem gittigidiyor hem google hem mynet reklamları bulunabilirmi yoksa yasakmı??

32. salute - Ağustos 13, 2007

@Akif,
1) Kesin olarak birşey söyleyemem ama yıllık tahminim en azından 100-150 $ kazanabilirsiniz…
2) Google için farklı şirketlerden reklam koymanız sorun olmaz ama dediğiniz diğer şirketler için olabilir. Özellikle Mynet bu konuda fazla titiz. Ama size önerim, tek bir şirketten aldığınız reklamları siteniz koyun. Yoksa 3 şirketten farklı reklamlarla, ziyaretçilerinizi reklama boğmak ziyaretçi kaybınıza sebep olur…

33. sedat - Mayıs 27, 2008

ben 3 hafta once google adsense yazildim
ama hala cevap gelmedi

34. salute - Mayıs 31, 2008

Google, bu aralar başvurulara geç yanıt veriyor. Biraz daha beklemeniz gerekbilir. 😉

35. Pay - Ocak 12, 2010

Google ye başvurdm ve inanırmısınız tam 2,5 hafta gecti ama hala cevap gelmedi

36. ibrahim - Haziran 12, 2010

mrb ben ibrahim bende reklam yayınlayıp bende bu işle uğraşıp az buçuk kazancımın olmasını istiyorum ama bir türlü bişey anlayamadım 1 aydır bu işle uğraşıorum bana yardımcı olabilirmisiniz benim anlayamadım kod işi ve ne üzerine reklam yapabiliriz sadece bunun hakkında bilgi verebilirmisiniz tşk

37. umt - Eylül 28, 2010

3 sitenin reklamınıda aaynı siteye koyabiliyormuyuz acaba

38. arslan_genc55 - Kasım 11, 2010

paylaşımınız için teşekkürler benimde sorum şu google a başvurdum cevabı bekliyorum ama cevabı ne şekilde verirler merak ettim

39. arslan_genc55 - Kasım 11, 2010

yani google hesabına e-mail yoluylamı cvp verirler

40. atilla - Şubat 15, 2011

googele de banlanma riskide var

41. nhn - Haziran 22, 2011

Merhaba ben bir blog kurdum ve bloguma reklam koymak istiyorum söylenen başvuruyu yaptım onay geldi reklamlarımı aldım fakat kodu kopyalıyorum html kısmına önizlemeden reklamlarımı göremiyorum. Sormak isteidğim şey kodları rastgele yapıştırsak oluyor mu yoksa bir yeri var mı ben mi atlıyorum ? Yardımcı olursanız sevinirim. 🙂

Teşekkürler

42. gelsendevdeyokuz - Ocak 27, 2012

Merhaba arkadaslar.Wordpress dekı bloglarımıza reklam alıp para kazanma gıbı bır sansımız oluyor mu merak ettım.oluyorsa ne yapmamız lazım.bence herkesın dusundugu bır şey..

43. hasan - Haziran 8, 2012

http://www.linkplatformu.com site kurdum hangi reklami almami oneririsiniz

44. Cihan - Temmuz 30, 2012

Ben siteme reklam koyabilecekmiyim sizce bu site yeterlimi sitem kabul edilmedi neden acaba? /site ; cihan.ceb.im

45. Cihan - Temmuz 30, 2012

2defadir yolluyorum kabul etmiyor google ne yapilmli siteme bakim hatalarimi soylermisiniz veya nasil anliyorsaniz..

46. Sitenizden Para Kazanın | ComputerSec.Net - Ağustos 6, 2012

[…] Bu Adresten Alıntıdır. […]

47. diyet - Kasım 3, 2012

bu adsense 2. onayı nası alcaz ya..

48. soylemior - Şubat 8, 2013

hiçbirini anlamadım daha açık yazarmısınız :/

49. kemal - Nisan 3, 2014

Şimdi hocam benim eğitim sitem var (kuracagim ugrasiyorum kurmaya)
Reklama tiklanincami para geliyor yoksa sitede reklami goruncemi?
Ben belesş hostan site acip reklam alip host u paraliya cevirip bu reklamdan gelen parayi hosta yatircak olsam nasil bir sistem kurmam gerekir
En karli reklam sirketi hangiisi
Çek halinde geliyor dedinizya çek ‘i nerede bozdurcaz ??veya çek nedir en kisa zamanda donus yaparsaniz sevinirim

50. Fikir Ticareti - Mayıs 28, 2014

Güzel bir makale olmus, tesekkurler… 🙂

51. Tate Aşığı - Ekim 2, 2014

benim bi bloğum var yani takipçi sayısı da idare eder 2,000 küsür aktif biraz ona da reklam koyabilir miyim yani sayfa kapatılması falan yazıyo anlamadım pek de sorun çıkar diye korkuyorum

52. latifyazicii - Şubat 21, 2015

kardeş kolay gelsi, benim de seninki gibi wordpress sayfam var. Ben bu sayfadan nasıl para kazanabilirim ya da sen nasıl reklam yayınlıyorsun ?

53. ömer - Mayıs 21, 2015

bende birşey sorabilir miyim 🙂 bi site açıp bu işle ilgilenmeyi düşünüyorum da.siteye telefon dan girildiğinde tıklama ücreti geliyor mu acaba ? teşekkürler şimdiden


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s