jump to navigation

Anket: Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu’nda en sevdiğiniz sahne hangisi? Temmuz 20, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Pirates of the Caribbean, Sinema.
trackback

Karayip Korsanları 2 ile yaptığımız anketin ilgi görmesiylebir de 3. filmiyle ilgili bir anket yapalım dedim.🙂 Evet sorumuz belli: Karayip Korsanları 3’ten en sevdiğiniz sahne hangisi?😉

1) Jack Sparrow’un hayaller gördüğü sahneler

2) Kara İnci’nin ters çevrildiği sahne

3)  Jack ile Barbossa’nın çekiştiği sahneler🙂

4)  Korsan Toplantısı

5) Jack ile Babasının karşılaştıkları sahne

6) Kara İnci ile Uçan Hollandalı’nın, CutlerBeckett’in gemisini aralarına aldıkları sahne

7) Filmin sonundaki büyük savaş

 

Jack ve Barbossa

Yorumlar»

1. sudehan - Temmuz 20, 2007

ben jak sparrow nun hayal gördüğü korsan toplantısı ve jak ile barbosanın çekiştiği bide babasıyla kaşılaştığ anları çok sevdim.

2. sudehan - Temmuz 20, 2007

pardon bide filmisonundaki savaşıda çok sevdim

3. oguzkaan - Temmuz 20, 2007

sonuna az kala büyük savaş

4. aşkım johnny - Temmuz 21, 2007

özel bi sahne yk zaten her sahnesini seviyorum her sahnesi benim için çk güzel ayrıca ben bi johnny depp hastasıyım onu seviyorum hemde çk mucukk:)

5. belemir - Temmuz 21, 2007

bu sahnelerin hepsi de çok güzel ve tabi kılıçlar arasında kıyılan nikah da harikaydı

6. salute - Temmuz 21, 2007

Ben özellikle Kara İnci’nin ters çevrildiği sahneyi beğendim. Ayrıca Jack ile Will’in takas sahnesi de güzeldi.🙂 Bakın yeni bir şık daha çıktı…🙂

7. karayip hastası - Temmuz 23, 2007

en güzel jack ile davy jonesin birlikte kalp için dövüştüğü sahne ve yengeçler ile denize kara incininn iniği sahne

8. EDA - Temmuz 24, 2007

bütün sahneler süperdi ama bence en güzeli will le elizabeth in evlenmesiydi bide sondaki sawaş harikaydı bence…

9. kaptan jack sparrow - Temmuz 26, 2007

johhny deep ve orlando bloom benim için muhteşem ikili ler
johhny deep ve barış akarsu yu ben benzetiyorum başka benim gibi benzeten varmı?

10. kaptan jack sparrow - Temmuz 26, 2007

johhny deep ve orlando bloom a bayılıyorum

11. zeynom - Temmuz 26, 2007

bence her sahnesi güzeldi 1000 kere izliyebilirim ama en güzeli will ile elizabeth in nikah sahnesi güzeldi😀 süperdi yane..

12. KAPTAN JACK SPARROW - Temmuz 27, 2007

ZEYNOM BENCEDE HER SAHNESİ GÜZELDİ SANA KATILIYORUM AMA KATILMadığım bi yer var bence en güzel sahne kaptan jack ile barbarossa nın tartışmalarıydı.

13. arzu - Temmuz 28, 2007

her sahnesi harika zaten ayrım yapamıyacağım.100 puan

14. salute - Temmuz 31, 2007

@Arzu, ilginç bir bakış açısı😉

15. güzeldedektif - Ağustos 5, 2007

tabiiki girdap sahnesi ve jackin hayal gördüğü sahne harikaydı abi ya

16. oguz - Ağustos 13, 2007

sey filmin sonunda ne oluyo

17. jack - Ağustos 15, 2007

düğün sahnesi,jack hayal gördüğü sahneler,jack in oldüğü bütün sahneler komikti bence (johnny depp aşkım harikasın bir tanem)

18. irem_will - Nisan 15, 2008

bence bütün sahneler birbirinden güzel ve süper hadi beeeeee orlandada benim aşkım var mı bireh bireh haa keira ya laf edeni maf ederim ona göre…………..

19. serhat - Haziran 2, 2008

Bence en güzel sahnele korsan toplantısında çıkan kavga ve jack ile barbosa ` nın çekişmaleri ve jack in hayal görmesi :d

20. jack sparrow hastası - Haziran 12, 2008

Bence en güzel sahne davy jones ile jack’in kalp ile dövüştükleri sahne ve kardeşler konseyinin toplandığı sahneydi.

21. Rana - Temmuz 10, 2008

Bence Calipso’nun olmadığı bütün sahneler süperdi.Iyyyy öğ gıcık oluyorum şu Calipso’ya.

22. kamil - Ağustos 14, 2008

captain jack sparrow bu adam yer yüzünün en kurnaz kaptanı hastayım bu adama

23. selim tanay - Eylül 22, 2008

ben girdabın ortasındaki savası sevdim

24. long jhon silver - Ocak 12, 2009

ölünün sandığı üerinde 15 kişiydik
yo ho ho birde rom şişesi

içki ve şeytan hepsinin hakkından geldi
yo ho ho birde rom şişesi

25. Dewi_Johns - Haziran 17, 2009

bence seri baştan sona çok süper bir sahneyi diğeriyle kıyaslamak çok zor her sahnenin kendine özgü sürükleyiciliği var üzüldüğüm tek konu ise her güzel şeyin olduğu gibi bu serininde son bulması film ekibi hakikaten çok süper iş çıkartmışlar…

26. ferhat - Kasım 21, 2009

ya arkadaslar 3. fılmı ızlemedım acaba kaptan jaks sparrow bu fılmde varmı yoksa gercektende oldumu????

27. Berke - Nisan 20, 2011

Bence sondaki savaş ve basbosa ile jack in kavgası süperdi🙂

28. TheNavarin - Temmuz 2, 2011

7 diyorum😀

29. Caglar Coskuner - Eylül 11, 2011

Bence geminin karada yürüdüğü sahne süper😉

30. Kemal deniz - Haziran 30, 2012

Korsan toplantısı


Bir Cevap Yazın

