jump to navigation

Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu gösterimde! Mayıs 26, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Pirates of the Caribbean, Sinema.
trackback

Uzuuuuun zamandır beklediğimiz film, Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu filmi nihayet gösterime girdi. Birkaç gün öncesinden ilk gün için biletini aldığım bu müthiş filmi, doğrusu beklediğimize değdi.🙂 Sinemaya gittiğimde, görevlilerden filmin yarım saat kadar ertelendiğini duyunca iyice sabırsızlanmaya başladım.🙂 Kaç aydır bekliyoruz bir de siz bekletirseniz.🙂 Neyse, filme girdiğimse salonun tamamına yakına doluydu. Aslında Cuma günü olduğu için, salonun bu kadar olacağını tahmin etmemiştim. Ama film ne de olsa Karayip Korsanları… Film başlığında pür dikkat ekrana kilitlenmiştim.😀 Ne zamandır beklediğimiz filmde neler olacağını merak ediyordum. Film Cutler Buckett’ın korsanlara yardım edinleri idam etmesiyle başladı ve Elizabeth’in Singapur’daki yolcluğuyla devam etti. Açıkçası ben buradan daha çok Jack’in nasıl kurtulacağını merak ediyordum. Ve nihayet sahneye Jack çıktı. Açıkçası, Jack Sparrow’un gemide hayal gördüğü sahne oldukça komikti.🙂

Neyse, ben fazla detaya girmeden filmi şöyle bir açıklayayım: Film görsel açıdan müthiş! Konu çok akıcı ilerliyor ve izleyeni sıkmıyor. Ve filmin sonu da konu güzelce bağlanarak, hoş bir şekilde bitiyor. Film sonunda ne olduğunu ise şimdilik söylemeyeyim…

Sonuç olarak, Karayip Korsanlar: Dünya’nın Sonu filmi, hoş vakit geçrimek için birebir bir film. Kesinlikle izlenmesi gerekn bir film…😉

Yorumlar»

1. kubilay - Mayıs 27, 2007

aynen ben cumartesi günü izleyebildim öğlenci olduğum için geç ve erken çıkıyorum .gittiğime deydi.herkesin izlemesini şiddetle tavsiye edrim

2. melek - Mayıs 27, 2007

süperrrrrr bi filmdi o film için okulu astım astığımada değdi

3. belemir - Mayıs 29, 2007

Tek kelimeyle müthişti filmin sonu bana 4. sü de çekilecekmiş izlemini verdi.umarım çekilir.ilk izleyişte doyamadım bir daha sinemaya gidicem

4. kaptan_sparrow_sparrow_jack - Mayıs 29, 2007

müthişşşşşşşş olaganüstüüüüüüüü mükemmelllll bir filmdii kaptan az ama öz ve müthişş oynamış yinee jack olaganüstüydü gene en beğendiğim sahnee fırtınada geminin en tepesinde davy jones ile jack’in kılıçlarını konuşturdu sahneydiiii..gitmeyen arkadaşlarr acilen gitsinn bu filmmeee disney açıklamış dünyanın sonu iyi bir hasılat çıkarırsa 4 ve 5.filmin senaryoları hazırr diyeeee herkes gitsinnn şu olaganüstü filmeee

5. salute - Mayıs 29, 2007

İyi de Jack filmde az gözükmedi ki! 1 ve 2’dekiyle eşit oranda gözüktü…

6. arzu - Haziran 1, 2007

kesinlikle harika. izlediğimde çok güldüm.mühteşemmm

7. captain jack - Haziran 2, 2007

bencede katılıyorum salute..hatta en çok gözüken kahraman oydu bence..bi de bi sorum war salute abi.. filmin 4.sü gelecek mi yoksa bu son film mi???

8. mrs.jubby - Haziran 2, 2007

evt filmn 4.sü gelcek mi??

9. eda - Haziran 2, 2007

komik ve harikaydı !ilk yarıda jackin az göründüğünden şikayet ettim ama sonra rol aldığı sahnelerde müthiş oynayınca eksikliğini kapattı

10. eda - Haziran 2, 2007

en iyi sahnelerse bence jackin hayal gördüğü(çok güldüm) ve kılıçların konuştuğu (gerçekten harikaydıı)

11. salute - Haziran 2, 2007

@captain jack, filmin dördüncüsünün gelip gelmeyeceği henüz belli değil. Walt Disney’den resmi bir açıklama gelmedi. Ama yapılan dedikodulara göre büyük ihtimalle filmin dördüncüsü çekilecek. Ayrıca üçüncü filmin sonunda, bazı yerlere açık kapı bırakılması da dördüncü filmin çekilmesine bir işaret olabilir.😉

12. eda - Haziran 2, 2007

bilemiyorum ne kadar doğru ama 4.ve5. film için jonnynin ikna edildiğini duydum şimdi nette!!:))

13. biglion - Haziran 4, 2007

birşey sorcam bende izledim filmi hayran kaldım sizce karayip korsanları bidaki serisi cıkarmı ltf biri bana yazsın cok merak ediyorum

14. melo - Haziran 4, 2007

MÜKEMMEL BİR FİLİMDİ OYNAYANI DA JOHNNY YANİ! OLSUN O KADAR .HERKES GİTSİN BENCE MÜTİŞTİ.DÖRDÜNCÜSÜNÜN ÇIKMASINI,DELİ GİBİ İSTİYORUM.

15. jack sparrow - Haziran 6, 2007

filmin sonun da eğer 15-20dk kadar beklediyseniz orda da yeni bi sahne gösterdiler 10 yıl sonrasından haberiniz var di mi?
ben jackinn en son sahnesinde 4.filmin geleceğini tahmin etmistim ama o son sahne ye çok üzüldüm walla😥

16. tuksu - Haziran 6, 2007

bütün flimlerini izledim ve süper bir flim devam edilsin lütfen…

17. çılgın korsan - Haziran 11, 2007

3 ü harikaydı,çok komikti 4 nü sabırsızlıkla bekliyorum.jack sparrow aşkım

18. eda - Haziran 11, 2007

10 yıl sonrasını mı gösterdilerrr?? ben görmedim niye o kadar bekletip vermişlerki:@ eminsin di mi görüntülerin filmin devamı olduğuna? off çok üzüldüm şimdi:((

19. alican - Haziran 12, 2007

ya bu fillim süper ben ce oskarlık

20. karaipçi - Haziran 19, 2007

arkadaşlar ama filimdeki adıyla willyem turner filmin galasında serinin son filmi olduğunu söylemişti

21. Jack__Dml - Haziran 19, 2007

arkadaşlar şu kdrını söliim film tartışmasız müthişti bu biir 10 yıl sonrasını film bitip 5 dk fln müzik ve yazılar çıktıktan snra çıktı bu ikiiiiiii 10 yıl sonrasında elizebet in çocuğu oluyo şarkı sölüo elizabet yanına gelio gün batıyo ve yeşil ışık çıkıo sonra da will onlara el sallıo bu üüüüüüüüüç bnce 5. sini bilemem ama izlenimlerime dayanarak söleyebilirim ki 4. çıkacak çünkü jack gemisini gri alcak ve gnçlik pınarı haritası onda bu da döööört Jack filmin btn serilerinde en ön plandaki bu da beeeeeeeeeeeeeeeş🙂

22. Jack__Dml - Haziran 19, 2007

bi de bnce will bu filmde jacki çok taklt etmiş özellikle de lordla çay içerken jackin tıpkısının aynısıydı (yani davranış ve tvr olark) HERKES UĞRAŞABİLİR AMA KİMSE JACK GİBİ OLAMAAAAAAAAAAAAZZZZZ

23. yunus 13 - Haziran 23, 2007

çok süper bir film izlemedim ama fragmanından ne kadar güzel oldugu belli oluyor

24. keira - Temmuz 17, 2007

zaten filmin 4 ü 5 i 6sı da çıkacak.çekimlere başlandı bile sözleşmeler imzalandı…


Bir Cevap Yazın

