jump to navigation

Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu Videoları Mayıs 19, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Sinema.
trackback

Pirates of the Caribbean 3

Karayip Korsanları 3’ün gösterimine az bir süre kala, Walt Disney arka arkaya videoları patlattı. İşte sizler için topladığım videolar… Videoların filme duyduğunuz merakı bir kat daha artıracağını hisseder gibiyim. Çünkü videolar gerçekten nasıl bir filmin geldiğini bizlere söylüyor…

İlk olarak Karayip Korsanları 3 Fragmanı…🙂

Ve, daha yeni yayınlanmış ve kendim tarafımdan yüklenmiş olan teaserlar…

We’re Back

The Ultimate Battle

Vee, TV Spotları… Bunlar da kendim tarafımdan yüklenmiştir.🙂

Are You Prepared

Stand Together

Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu’ndan beğeneceğinizi düşündüğüm bir sahne…

Karayip Korsanları 3 Kamera Arkası Görüntüleri

 Captain Jack Sparrow

Yorumlar»

1. aydan - Mayıs 20, 2007

çoook güzel olmuş teşekkürler.yalnız sinemada ingilizce konuşma türkçe alt yazılı mı verilecek?yoksa türkçe dublajlı mı olacak?Ben şu ana kadar 2.nin (ölü adamın sandığı’nın) hiç türkçe dublajlı fragmanını bulamadım,sinemada da ingilizce konuşma türkçe alt yazı verilmişti.ama şimdi 3.nün (dünyanın sonu’nun) sizin sitenizde türkçe dublajlısını buldum.yani sinemaya türkçe dublajlı gelir mi?

2. salute - Mayıs 20, 2007

O konuda emin değilim. Film, tüm dünyada aynı anda gösterime gireceğinden dolayı büyük ihtimalle Türkçe Dublajı gösterime girmez. Ama film, Walt Disney tarafından Türkiye’deki dublaj stüdyolarına önceden gönderilmişse, Türkçe Dublajı da gösterime girebilir.😉

3. kaptan_sparrow - Mayıs 20, 2007

gerçektenn bu filmi dünyaaa bu filmi izleyecekk süperrrrrrrrrr olmuşşşşşşş harika olmuşşş 3,filmin fragmanı türkçee bilginize fragman türkçeyse filmmmm de ispanyolca değil herhalde

4. aydan - Mayıs 20, 2007

onu bizde bilioz ama salute abi’nin cevabınada bi göz gezdir zahmet olmazsa (benim sorma amacımda buydu o kadar geri zekalı değiliz heralde bizimde bi kapasitemiz var)

5. Karayip Korsanları 3'ten sahneler... « Salute Blog - Mayıs 20, 2007

[…] Korsanları 3′ün videolarına bakmak içinse burayı tıklamanız […]

6. arzu - Mayıs 22, 2007

harikaaaaaa.karayip korasanlarını geçecek bir filim asla olamaz.jack harikaaaa ölüyorum.

7. .... - Mayıs 22, 2007

1ve 2 harikaa 3 en süperleri gibi gözüküyor

8. .... - Mayıs 22, 2007

3 bence herika olacak kosa filmine bakılırsa

9. kubilay - Mayıs 22, 2007

filmi cuma akşamı 21.30 da osmanbey movieplex de biletim hazırdır.ama bence film türkçe dublaj olarak gösterime giricek çünkü televizyonlarda reklamında türkçe dublaj olarak konuşuyorlar.

10. lucky+90 - Mayıs 23, 2007

arkadaşlar ne yapacaksınız Türkçe düblujı. tamam bizim seslendirmelerimizde güzel ama filmin orjinaline sadık kalalım ses düzeni falan böyle daha güzel kalır bence. alt yazı okumaya üşenmeyelim pleaseeeeeeeeeeeee🙂

11. lucky+90 - Mayıs 23, 2007

2. film de jony deep in rolü 1. ye göre azdı ama umarım bu sonuncuda daha çok görürüz.

12. lucky+90 - Mayıs 23, 2007

türkçe dublaj lı fragmanı buldum ama yayınlayamıyorum burdan link i demi

13. seda - Mayıs 23, 2007

tek kelimeyle süper ama bir sorun var oda 4.bölümde will turner ölecek.işte bu kötü çünkü filmin tadı kalmıyacak ama yinede süper olacağına inanıyorum

14. cinyur johnny - Mayıs 24, 2007

mutteşem olmuş.kadro harika.izlemeye değer….

15. fearless - Mayıs 24, 2007

müttttttttthişşşşşşşşşşşş olmuş ya bayılıyorum bu filme….

16. eda - Mayıs 25, 2007

4. de mi çıkıcaak??_seda_nın iletisine bakarak soruyorum..bide bencede orjinali tercih edelimm alt yazı okumaya üşenmeyelimm :))

17. eye of the pırates - Mayıs 25, 2007

ben filmi izledim ben ce 4 kesin çıkar gençlik pınarını haritasını jack barbosadan aldığına göre çıkar arkadaşlar

18. ilker - Mayıs 25, 2007

sakarya daysan türkçe ama başaka ildeysen bilemem

19. aydan - Mayıs 25, 2007

filmi bugün izledim müthişş.mükemmel olmuş.jack aparrow’u aşırı derecede görmedim ama bi sorum var.davy jones öldü.onun için wiil turner’ın babası will ölmek üzere iken onun kalbini çıkarıp davy jones’un sandığına koydu.şimdi will turner ölümsüzleşti.davy jones’un yerine geçti.eğer davy jones gibi ölü taşıma görevini yapmazsa sanırım davy jones gibi sümüklü yaratık olup çıkabilir.ayrıca kalbide elizabeth’e verdi.eee bu will turner nasıl 4. bölümde ölücek?elizabeth veya jack ya da başka biri will’in kalbine bıçak mı saplıyacak?

20. hacker - Mayıs 25, 2007

arkadaşlar flim türkçe alt yazılı olarak sinemalarda olacak..

21. karayip korsanı - Mayıs 25, 2007

bu filmi seyretmeyenin aklına şaşarım.ben bugün gittim ve on üzerinden yirmi verdim

22. korsan - Mayıs 26, 2007

ben bu filmi cok seviyorum ve jack sparrow a bayılıyorum kendime sordum acacaba benden sakar insan varmı diye film icabı da olsa buldum

23. PİRATE - Mayıs 26, 2007

YA MÜTİŞ BİR FİLM İLK ÇIKTIĞI GÜN GİTTİM JOHNNY DEPP2İ BENDEN FAZLA SEVEBİLECEK KİMSEYİ TANIMIYORUM FİLM DE KULLANILAN TÜM AKSESUARLARI ALDIM HATTA SIRF JOHNNY DEPPİ GÖREBİLMEK İÇİN DİSNEYLAND’E BİLE GİTTİM

24. esra_-_karayip korsanı - Mayıs 26, 2007

süperrrrrrrrr ötesi bişey ya ölüyorum bu filme özellikle orlando bloom ve johnny depp ay bayılıyorum ya müthiş oyuncular ya bu ikisi benim favori artistlerim tabi filmin senaryosuda süper ilk iki filmi manyak süperdi ama asıl bomba 3.de bayıldım herkese izlemelerini tavsiye ediyorum

25. kaptan jack sparrow hayranı - Mayıs 27, 2007

hayatımda bu kadar gzl bi film seyretmedim özellikle jacke bayılıyorum. bu filmi ifade edecek kelime bulamıyorum mutlaka izlenmesi gerekir anlatılabilecek birşey deil

26. kaptan jack sparrow hayranı - Mayıs 27, 2007

ayrıca filme ilk çıktığı gün gittim ve johnny depp i görebilmek için herşeyimi verirdim

27. muhammed - Mayıs 27, 2007

abiler sizi cok seviyorum cok iyi filimler yapiyorsunuz biliosunz ben belcikada oturuyom adim muhammed babala size gulegulediyiyimabiler kendinize iyi bakin……………………

28. orlanda bloom hayranı - Mayıs 27, 2007

süper ya bu kadar film seyrettim ama karayip korsanaları bi başka heycanla izliyorum 3. de güzel görünüyo ..

29. serdar - Mayıs 27, 2007

manyak bi flim ya hergün her hafta izlesem bıkmam bi film bu kadar mı güzel olur arkadaşlar.

30. captain jack sparrow - Mayıs 28, 2007

bana göre dünyanın en iyi en güzel üç filimi karayip korsanları,harry potter,yüzüklerin efendisi:)

31. captain jack sparrow - Mayıs 28, 2007

filim türkçe idi ben izledim.

32. Top Posts « WordPress.com - Mayıs 29, 2007

[…] Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu Videoları [image] Karayip Korsanları 3′ün gösterimine az bir süre kala, Walt Disney arka arkaya videoları patlattı. […] […]

33. SaMaRa - Mayıs 29, 2007

saol abicim fragmanlar icin..en kısa zamanda gidicem baksaniza millet delirmiş..aman aman..hi5 ı bilen varsa johnny depp’in profili var onunla konusuyorum ama o oldugunu sanmıyorum orası baska msn adresini verdi kız kardesininmiş falan ..da ne işi olcek o adamın orda, işi gucu mu yok bizimki teselli biraz da🙂
iyi seyirler herkese🙂

34. arcdeath - Mayıs 29, 2007

ben dünyanın sonunu izlemedim ama hemen izlemeye gideceğim. bayılıyorum. üçüncüsüde süper olmuş. zaten kötü olmasıda imkansız. orlando ve jony benim hayran olduğum oyuncular. ikiside bir arada daha ne isterim. yine onlardan gözümü alamayacağım anlaşılan.

35. ogrendiklerim - Mayıs 30, 2007
36. çılga - Mayıs 31, 2007

valla çook güzel her biri zaten bayılıyorum bu filme eskiden nefret ediyodum fakat hiç izlememmiştim şimdi daha öncelerden izlemiştim dvd de biti yo tekrara başlatıyorum bitiyo tekrar başlatıyorum akşama kadar artık ezberledim ölü adamın sandıgını

37. johnnydeppist - Mayıs 31, 2007

johnny deppi görmek için deil herşeyim hayatımı bile verirrim ben kimse için günlerce oturup ağlamadım yha yada kimse için koluma baş harfini jiletle kazımadım onun için ölmeye değer ben onu bu kadar severken benim dünyada yaşadığımı ble bilmemesi çok koyuyo ama yha:( film hayatımda gördüğüm en mükemmel hatta ötesinde bişi johnny benden 30 yaş fln büyük olsada aşığım ben ona:(:(:(ama göremiom o ayrı bi konu

38. gökhan - Haziran 1, 2007

berbatbat bir filim hemen en enden bıletimi alıp mısır yemeye baslamam lazım şaka yapıyorum tabıkısıde böyle bır filim olamaz mukemmelın uzerinde bir yapıt helal olsun valla bu dilimde oynamak isterdim vallaha ararsanız teklıflere acıgım parada iştemem yeterkı benıde oynatın bu fılımde beyler bayanlar sıze arkadas tavsıyesı sakın izlemeden gecmeyın bu fılmı manyak bişi abi

39. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 2, 2007

dünyaya bi daa böyle bi afet gelmez nası bi adam bu yaa koluma bıçakla onun adını yazdırcak kadar çok seviyorumm

40. captain jack - Haziran 2, 2007

OFF gerçekten çok güzel olmuş🙂 tebrik ederim SÜPER..acaip komik bu film yaa özellikle johnny depp… şu ana kadar gelmiş geçmiş en ii film sölencek söz yok yani ne diyim

41. Béyz@ - Haziran 3, 2007

Allahım süper bi film yaaa haytımda izledim en gzl film orlando ve keıra ya bayıldımm of ne aşk ama kendi kalbini sevdigi kıza verdi off süper bi film yaa hala etkisinden kurtulamadım izlemeyenler kesin izlesin 1 ve 2 den daha süper olmuş 4 ü merakle bekliyorummmm.

42. DavyJONES - Haziran 3, 2007

walla fılm benımde cok hosuma gıttı ben davy jones hayranıyım insallah 4 de cıkar

43. ceren erdemir - Haziran 3, 2007

tek kelime ile süper bir film tavsiye ederim 3 kere falan gitmeyi planlıyorum ikinci kere gidicem zaten😀 harbi süper bi gfilm hiç kaçırmayın emin olun pişman olmayacaksınız😀

44. johnny hastası - Haziran 6, 2007

johnny deppe bayılıyorum o benim aşkım ya harika film kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim johnny kadar yakışıklısını görmedim hem harika bir oyuncu hem dünyalar tatlısı ayrıca çokkkk yakışıklı ee kimin aşkısı…..
johnny hastası manyağı delisi HELİN

45. melodi - Haziran 6, 2007

süper türkce dublaj olmasıda filmde güzel.jacke kim ses veriyo bilmiyom ama jacke tam bi kacık havası veriyo süper.:D

46. melodi - Haziran 6, 2007

arkadaslar bosuna düsünmeyin 4.cıkıcak güvenin bana ben biliyom adıda genclik pınarımı yasam pınarı mı ne olcak;)

47. melodi - Haziran 6, 2007

http://www.karayipkorsanlaridunyaninsonu.com bakın girer girmez cıkıyo bi ekran çok güzel

48. asut&beyzüt - Haziran 13, 2007

harikaydı!!! orlando bloom u çok beğendik. ama jony deppin yerini tutamaz. harika ama çok genç gösteriolar hadi byyyyyyyyyy

49. ersagun - Haziran 14, 2007

Şuna inanıyorum ki Karayip Korsanları Dünyanın Sonu’nu izlemediyseniz hayatınızda çok büyük boşluk var demektir.

50. korsan - Haziran 16, 2007

4ünüc filmin kesin çıkması lazım bu film kensilikle devam etmeli süper çünkü.

51. sefa - Haziran 17, 2007

bence karayip korsanalrı devam etmeli bir sonraki film mıde cekılmelı cunku korsansız olmaz

52. güzel sözler - Haziran 18, 2007

süper birşeye benziyor🙂

53. _NesriN_ - Haziran 21, 2007

ya bu film harika birşey.iki defa izledim sinemada ikincisinde daha büyük bir tat aldım.ya orda korsanların söylediği bir şarkı var ya “kim demiş korsanlara ölüm yoktur…” sanırım böyleydi.ona ulaşmam lazım….çok sevdim.bana yardımcı olabilir misiniz???

54. kaptan_sparrow - Haziran 22, 2007

merak etme
fillmmmmmmmmmmmmmmmmm
türkçeeeeeeeeeeeee

55. jack delisi - Haziran 23, 2007

jack’e bayılıyorum onu yakından görebilmeyi çok isterdım tam hayalimdeki gibi süper deli biri tabi gerçek hayatta nasıl bilemem yınede jack süper bi tip

56. miray - Haziran 27, 2007

yaa arkadaşlar herkes jack in yakışıklığından falan bahsediyo..
oyunculuğundan bahseden bir iki arkadaş var yani oyunculuğu yabana atılcak türden mi sizce bunu bi düşünün tamam bende johnny depp hayranıyım ama film de oynayanların oyunculuğuna da bakılmalı
lütfen yaniiiiiiiiiiiiiiiiiii…………………

57. fatoşşşşş - Temmuz 1, 2007

ya bn tam bi orlando bloom hayranymmmmm yaklask bütün flmlerni 100e aşknn izledmmmm ve hala izleyebilirmmmmm :))))) onu birgün görücemmmmm……..SENİ SEVİYORUMMM İMKANSZM…….

58. jack - Temmuz 5, 2007

harikaaaaa.4 ü bekliyorum.nedense 2 sinin afişini 2 hafta önce gösterdiniz 3 nü isi 1 hafta önce,inşallah 4 nü böyle yapmazsınız.

59. keira - Temmuz 6, 2007

ben orlando ile resim çektirdim inanki çok tatlı biri :))

60. KorSAnnnNNn - Temmuz 18, 2007

bu filim çok güzel harika birşey ben bu filimin hiç sonu olmasın hep devam etsin ama bu filmin en cok neyini severim muzigini ve heycanlılıgını maceralıgını severim

61. KorSAnnnNNn - Temmuz 18, 2007

ya bu filim kadar güzel olamaz hele şu (jonny deep)yokmu filminde zaten encok onu beyeniyorum nedense hep bende fotografı var hep yapıştırmışım vaybe ancak böyle film olur

62. Eren - Temmuz 26, 2007

hiç bir filim karayipler gibi olamaz,ve hiç bir filim karayipleri geçemez.Johnny depp harikaydı inşallah4 nü de çekerler.

63. arzu - Temmuz 30, 2007

çok güzel harika ötesi johnny depp olanüstü 4 nü sabırsızlıkla bekliyorum.

64. hatice - Ağustos 4, 2007

johnny depp in girdiği her filim harika özellikle karayipler

65. barış - Ağustos 16, 2007

yaa arkadaşlar herkes jack in yakışıklığından falan bahsediyo..
oyunculuğundan bahseden bir iki arkadaş var yani oyunculuğu yabana atılcak türden mi sizce bunu bi düşünün tamam bende johnny depp hayranıyım ama film de oynayanların oyunculuğuna da bakılmalı
lütfen yaniiiiiiiiiiiiiiiiiii………………johnny depp in girdiği her filim harika özellikle karayipler…çok güzel harika ötesi johnny depp olanüstü 4 nü sabırsızlıkla bekliyorumhiç bir filim karayipler gibi olamaz,ve hiç bir filim karayipleri geçemez.Johnny depp harikaydı inşallah4 nü de çekerler

66. büşra&johnny - Eylül 17, 2007

süperdi en sonundaki aşkım o benm yaaaaaa seni sewiyorum… muck ı lowe you johnny depp…

67. keira - Kasım 10, 2008

ben açamadım görüntülerini nasıl açılcak cevap veriseniz sevinirim

68. halil - Haziran 5, 2009

karayip korsanlarını çoooooooooooook seviyorum hatta ingiltereden özel kostümler geldi.johnny depp çok seviyorum

69. sahin - Kasım 26, 2009

çok güzel mükemmel.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s