jump to navigation

Karayip Korsanları Dünya’nın Sonu Oyunu geliyor Nisan 29, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Oyunlar.
trackback

Karayip Korsanları 3’ün gösterime girmesine az bir süre kala, oyunundan da sesler gelmeye başladı. Disney Interactive Studios tarafından piyasaya sürülecek oyun, Playstation 3, Nintendo Wii, Nintendo DS ve PC  ile uyumlu olacak. İlk olarak oyun PC platformu için çıkmayacaktı. Ama herhalde oyunun hayranlarının tepkilerinden 🙂 dolayı, oyun PC ile uyumlu da olacak. Oyunun görüntülerinden eğlenceli bir oyun olduğu belli oluyor. 🙂

Tanıtım videosu ise aşağıda:

Bu da yeni video…

Reklamlar

Yorumlar»

1. eda - Mayıs 2, 2007

waow oyunu bile çıkmışş destekliyorumm!!çok sevindim:DdD ama pc ye uyumlu olmaması çok kötü benim oynayamayacağım anlamına geliyorr:((

2. SpideR-ÇitA - Mayıs 10, 2007

allah belanı versin.oyunu oynayamıycam çünkü pc için platform yok:@
tüh be
neyse hadi hayırlısı(konsolda oynıyanlar için söylüyom)

3. tayfun - Mayıs 10, 2007

allah sizden razı olsun süper olmuş ama nezaman çıkacak oyunun cd si bana haber verirseniz sevinirim şimdiden teşşekürler

4. .... - Mayıs 22, 2007

valla filim süper oynuda süper olur biran önce cd’ye cıkmasını bekliyorum

5. batu - Mayıs 24, 2007

arkadaşlar pc ye yok diyosunuz ama bi de buna bakın http://www.worthplaying.com/article.php?sid=43029&mode=thread&order=0

6. mert - Haziran 1, 2007

bu videoda degisik werio ben oynadım pc yede cıktı ps2 yede ama ben ps2 de oynuom bu vıdeodakınden farklı

7. sanane - Haziran 1, 2007

nası çıktı bilader pcye pc versionu yokki senin oynadığın başka oyundur

8. spiderman (black suit) - Haziran 1, 2007

arkadaşlar ben oyunu oynadım çok güzel kaptan jack sparrowu süper yapmışlar aynı filmdeki hareketleri kılıç kullanışları falan ps2 ps3 wii ve nintento konsolları olanlar hemen alsın tavsiye ederim!!???!!!!!

9. ardacan1976 - Haziran 5, 2007

ben bu oyununu mutlaka alırım

10. salute - Haziran 10, 2007

Arkadaşlar, size müjdeli bir haberim var. 🙂 Karayip Korsanları 3, PC ile de uyumlu olacakmış. Ayrıntılı bilgi,

http://www.disney.co.uk/disneyinteractivestudios/pirates3/

11. burak - Haziran 12, 2007

bende var ve oynuyorum pc de

12. skype16294 - Haziran 13, 2007

evet pc için var bende pynuyorum hatta 4. bölümdeyim

13. T_yilmaz - Haziran 13, 2007

ben de pc için olmadığına inanıyordum gittim cd ciyeoyun klasörlerine bakarken karayip korsanları AT WORLDS END i gördüm ve direkman aldım.Oyun 2. filmdende sahneler içeriyor.Örneğin Will in Jack i bulmak için adaya gitmesi gibi.Oyun genellikle 3. filmden bahsediyor.Hatta oyunun içinde poker bile oynıyabiliyorsunuz.Bütün karakterler yapımış (norrington,kalipso gibilerde) atlanmamış.Yüz modellemeleri harika.Grafikler güzel.Oyunu daha dün aldığım için şuan oyunun başlarındayım.Tavsiyem PC si olanlar yada başka konsollara sahip olanlar alsın.Kaçırılmaması gereken bir oyun :)!!!!!!!

14. WarrioR - Haziran 21, 2007

Pc için uyumlu olanının fiyatı ne kadar ve nerden satın alabilirim.
bilgi için benimle iletişim kurarsanız sevinirim.
st.warrior@hotmail.com

15. mendoza - Temmuz 5, 2007

beyler oyunu oynayanlar yardım edebilir mi?bi yerde kadını kazana attıktan sonra köprünün üstüne geliyosunuz..orda ne yapılıyo?bende ünlem işareti çıktıktan sonra tekrar kazan bölümüne dönüyo lütfen yardım!!!

16. Büşra - Temmuz 8, 2007

Millet!Şimdi oynun bilgiayar oynu çıkmış zaten yani bnm abim ölşe dedi bnde kesin alacam

17. caddy35 - Temmuz 14, 2007

mendoza bak sana orda işaretler çıkyo o işaretler ise klavye tuşları onları sen options a gir orda kontrolerr war orda o resimlerin hangi tuşalra ait olduğuna bak sonra o tuşara baş ekrana geldiğinde

18. irem - Temmuz 16, 2007

anaaaa bireh bu kadar güzel oyun görmedim.

19. patrician - Temmuz 17, 2007

ben bu oyunu bitirdim çok kısa bence daha uzun tutabilirlerdi

20. bİgmaN - Temmuz 20, 2007

ya ben bu oyunu bitirdim çok zevkli bi oyun.herkese tavsiye ederim.hala o oyunu unutamıyorum.yalnız yeni başlayanlar için baya zor

21. captain taylan sparrow - Temmuz 23, 2007

oyunu oynadım cok güzel hatta oyunu bile bitrdim

22. barış - Temmuz 29, 2007

captain taylan sparrow oyunda bı yer var takıldım cınlı kadının yanında bı adam var 400 enerjılı nasıl geccem elma fırlatıyom uste cıkıyoz kılıc donuyo hangı tusa bascam

23. barış - Temmuz 29, 2007

soyle bastan sona ne yapcagımı taylan bastan sona kadar

24. jonny deep - Temmuz 30, 2007

ben kendimi takdir ettim

25. korsan yusufcan - Ağustos 12, 2007

karyip korsanları oyununun pc yede uyumlu olması beni çoook sevindirdi ama nerdebulabiliriz bu oyunu.

26. korsan yusufcan - Ağustos 12, 2007

oyunun orjinali nekadar bilen varsa yazabilirmi?

27. BasHBoSH - Ekim 10, 2007

Beyler 2 bölümde o cinli kadını nasıl geççez 15 dk attack yaptım hiç öldüğü yok o 2. bölümü geçenler bir zahmet yardım etsin!

28. NEJAT - Aralık 2, 2007

MENDOZA YARDIM EDECEM SANA ÜNLEMDE SPACE BAS KILICTA X BİTANE DAHA KILIC Z BİDE ADAM CIKACAK C YE BAS TABİ OPTIONSTA DEGİSTIR.

29. gökmen - Nisan 22, 2008

bence bu oyun harika hemen alacağım

30. ramazan - Nisan 25, 2008

kadını nasıl kazana atıyoruz ya anlamadım yardım edin tıkandım orda

31. Kaptan Jacks Sparrow - Haziran 3, 2008

arkadaşlar ben cinli kadını geçemedim ne olur bana yardım edin
yardımlarınızı ts_61_Furkan@hotmail.com adresine gönderirseniz sevinirim

32. fukuli - Haziran 14, 2008

kardeş shift tuşuna basılı tut kadını kazana ayarla kadın sana vurunca will turner kadına tekme atıyo öyle likle 3 kere yap kadın jack sparrowun attığı hindistan cevizi ile bayılacak sonra kaçacaksınız köprüde sıkıştıracaklar sen ilk enter e sonra c harfine sonrada x harfine bas kurtulacaksınız gerisi süper en çok zorlanacağın yer will turner ‘in canavarla savaşı ben orayı 3 saat uğraştım dahada bitiremedim sen geçersen banada haber ver…başarılar:d

33. fukuli - Haziran 14, 2008

barış kardeş orayı geçmen için charfi ile kandır ayağına bas sonra bi atacak aşağı sonrada otomatik geçiş

34. so - Haziran 15, 2008

oyunu nerden bulabilirim weya indirebilirim

35. muhammed - Haziran 16, 2008

abi port royal bölümü nasıl geçilio.öldüm ya.Tam 1 aydır uğraşıyorum.bütün her şeyi yapıyorum ama o en sonda fı.ı falan var orayı nasıl yapabilirim bilen varsa lütfen yazsın.polat_1153@hotmail.com benim msn adresim bilen lütfen göndersin.

36. erdllllll - Haziran 22, 2008

fukuli msn adresini vereblr msn yaa o cinli kadını bende gecemedm bi yrdm pls

37. yardım ediin - Eylül 1, 2008

ya beyler o cinli kadın varya o nasıl olcak yardım edin lütfen

38. yardım ediin - Eylül 1, 2008

lütfeeeeen 😀

39. yardım ediin - Eylül 1, 2008

beyler ben bide bi canavarlı bölüm var gemiyi yıkıyo hatta o nasıl geçi,lcek yardım edin

40. yardım ediin - Eylül 1, 2008

ee kimse bişi yazmıyomuuuuu hem bende trainer ver hiç canın azalmıyo silahların ve diğer araçların bomba ve bıçak tavuk onlar hiç bitmiyo 😀 :S 🙂

41. SÜMEYRA - Ekim 3, 2008

ben port royal bolumunde takıldım.jack kosuyor.bırt adamla konusuyor.sonra adam kacıyar.jack kılıcıyla onca adamı oldurmeye calısıyorum basaramıyorum.sure verıyorlar.cok adam gelıyor.ustume ben orayı nasıl gecerım.oyunu bıtırenler lutfen yardım etsın

42. SÜMEYRA - Ekim 3, 2008

oyunu bıtırenler lutfen yardım etsın.

batuhan - Haziran 22, 2009

ilk önce sakin olup nasıl oynandığına bak sonra aklnın kullan ve bunu yapabilirim de bemde işe yaradı tam üç kez bitirdim

43. mustafa - Ekim 8, 2008

yha abi cinli kadını gectımde ondan snra adamlar koprude basıolar oraya yapamıorum durmadan replay yapıo anlamadım yardım edin:S:S

44. köprüüüüüü - Aralık 12, 2008

beyler shift tusuna baslılı tutun kılıcı kadırıo ondan sonra cinli kadını kazana doru yaralın kadın wuruncnca kadın kazana düşcekk sonra damalr gelcek öldrcen yien kadın çıkcak aynı şeyler 3 kere olcakk ardıdnan köprüe gelceksiniz orda bnd takıldm xD

45. codeoslvent - Mart 29, 2009

cadıyı nasıl gececem dıosanız adamı kazana yaklastırın shıfte basılı tutun cadı size dogru gelecek ve vurmaya calıscak size vururken shıfte basılı tuttugfunuz için size vuramayıp kazanın içine dusecek bunu 3 kere yapacaksınız…

39. yardım ediin – Eylül 1, 2008

beyler ben bide bi canavarlı bölüm var gemiyi yıkıyo hatta o nasıl geçi,lcek yardım edin

ahtapottan bahsedıorsan ahtabotun gemıye uzanan kollarını kesceksın kılıcınla + gemının alt bölumune ındıgın saman toplarla ates etceksın adamını yakalamaması için adamına uzanan kollarını keseceksın…. 😉 ii oyunlar

46. safa - Mart 31, 2009

ARKADAŞLAR OYUNA BAŞLAYALI 2 GÜN OLDU PORT ROYALİ GEÇTİM NET CAFEDE OYNADIĞIM İÇİN PEK İLERLEYEMEDİM KEDİME CD ALACAM ŞİMDİDE O CİNLİ KADIN BENİDE ÇOK UĞRAŞTIRDI ASLINSA ÇOK BASİT BİLİYOSUNUZ OYUNDA MAUSE Bİ İŞE YARAMIYOR YÖN TUŞLARINI Z X C Yİ İYİ KULLANMANIZ LAZIM ŞİMDİ KADIN ORTAYA ÇIKINCA KENDİNİZİ BOŞA YIRTMAYIN KADINI ÖLDÜREMEZSİNİZ TAM 1 SAAT DÖVDÜM ÖLMÜYOR KAZANA YAKIN OLACAKSINIZ KAZANA YAKIN OLUNCA SOL İŞARET PARMAĞINIZI SOLDAKİ ŞHİFTE BASILI TUTUN VE OKLARLA KAZANIN ÖNÜNDE HAREKET EDİN CİNLİ KADIN GELİNCE SHİFT GARD ALDIRIYOR SAVUNMA POZİSYONU KADIN VURSADA BİŞEY OLMUYOR YANLIZ CAN GÖSTERGESİNİN ALTINDAKİ 3 TANE SİYAH TOP SAVUNMA GÖSTERGESİ PARÇA PARÇA EKSİLİYO KADIN VURDUKÇA ORASI BİTERSE CANDAN YİYOR YANİ BUNUN BAĞLAMINDA SHİFTE BASILI İKEN KADIN SİZE GELDİĞİNDE ELİNDEKİ SOPA KILICA TKILIYO ADAM KADINI KAZANIN İÇİNE ATIYO JACK YUKARDAN HİNDİSTAN CEVİZİ ATIYO KADIN KAÇIYO 2 ADAM ÇIKIYO ONLARI ÖLDÜRÜYORSUNUZ KADIN GENE GELİYO TEKRAR AYNI ŞEKİLDE KAZANA ATIYOSUNUZ JACK Bİ TANE DAHA HİNDİSTAN CEVİZİ ATIYO KADIN GENE KAÇIYO 2 ADAM ÇIKIYO ÖLDÜRÜYORSUNUZ SONRA KADIN TEKRAR GELİYO AYNI ŞEKİLDE KAZANA ATARSANIZ OLAY BİTİYO SONRA KÖPRÜNÜN ÜSTÜNE GELİYORLAR İKİ TARAFTAN SIKIŞITIRIYORLAR İLK ÖNCE ÜNLEM ÇIKIYO ENTER YAPIYOSUNUZ SONRA YUVARLAĞIN İÇİNDE İKİ ADAM BİRİ MAVİ BİRİ KIRMIZI C YE BASIYOSUNUZ SONRA KILIÇ ÇIKIYO X E BASIYOSUNUZ SONRA Bİ KILIÇ DAHA ÇIKIYO RENKLERİ FARKLI Z YE BASIYOSUNUZ OLAY BİTİYO SONRA Bİ TAHTANIN ÜSTÜNDE NEHİRDE İLERLİYORSUNUZ ÇOK SEVKLİ ÇOK SÜPER Bİ OYUN KOLAY GELSİN…

DESTEK sekont_1000@hotmail.com

47. batuhan - Haziran 22, 2009

bu oyun süperrrrrrrr ben bu oyunu alıcam yemin ettim

48. fukuli - Ağustos 20, 2009

oyunu bitird,im gerçekte süper bişi

serkan - Kasım 28, 2009

mealstrom bölümünü anlatır mısın

49. jeck sparrow - Ocak 17, 2010

cinli kadını geçince port royal nasıl geçiliyor agalar bana yardım edin

50. leodinas - Ocak 26, 2011

arkadaslar ahtapatu nasıl öldüreceğiz yardım edin

51. kemal - Ocak 28, 2011

arkadslar selam davij jones loker die bi bölüm var ora nasıl geçilio

52. ahmeet - Ekim 23, 2011

kaç tl bu oyun hastasıyım bn bu oyunun özeleeliklee jack sparow

53. KAPTAN JACK SPARROW - Aralık 7, 2011

ArkadaşLar Oyun Uzun Sürüyorda .. ZevkLi Geçtiğinden Kısa Sürüyor 🙂 Bende Oyunu Bitirdim Yeni OyunLarda Görüşürüz ..)

54. bedican - Aralık 17, 2011

abi ben jack sparow 1 no lu hayranı bedican

55. ipekk - Ocak 31, 2012

ya nehirdeki savaşı geçemiyorumm kolay yolu falan var mıı

56. eda - Mayıs 9, 2012

arkadaşlar bu oyunu nerden bulabilirim yardımcı olabilirmisiniz

57. mert - Mayıs 27, 2012

arkadaşlar sea battle bölümünü geçen lütfen yardım etsin..


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s