jump to navigation

McDonald’s İşletme Oyunu Nisan 28, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Oyunlar, İnternet.
trackback

Son vakitlerde McDonald’s Videogame diye bir oyun gözüme takıldı. Onu oynamaya başladım. Gerçekten zevkli bir oyun. Oyunda; bir McDonald’s yönetiyoruz ve yönetimin herşeyin biz sorumluyuz. Tarlalarımızda inek üretiyor, onların beslenimi için soya üretiyor, satış elemanı alıyor, reklam kampanyaları düzenliyor ve zamanı gelince rüşvet bile verebiliyorsunuz. 🙂 Oyunda, ilerki yıllara ilerlemek için zekanızı iyice kullanmanız gerekebilir. Çünkü bazen sorunlar aynı anda çıktığında ne yapacağınızı bilemeyiveriyorsunuz. 🙂

McDonald's oyunu gerçekten zevkli...

Oyunda en son 2062 yılına kadar gelmiştim galiba… Zaten çok oynayınca da insanı sıkabiliyor. Bi de o kadar yıl geçip karşınıza bir yazı çıkıyor: Yazıklar olsun, şirketimizi batırdın! Yılların şirket kültürü senin gibi bir beceriksiz yönetici tarafından mahvedildi! Sanki şirketi o yıllara kadar getiren kişi biz değiliz. 🙂 O detaya biraz dikkat etselermiş daha iyi olacakmış. Bir de oyunda sevmediğim yer Besi Yeri’ndeki kadının sürekli emirler ve direktifler vermesi… Şunu biraz daha düzgün söylese ya… 🙂 Ama yine de oyun genel olarak güzel.

Oyunu bu adresten Türkçe olarak oynayabilirsiniz. Oyunu Windows için indirmek isterseniz burayı, Macintosh için indirmek isterseniz burayı tıklayın…

McDonalds's Videogame

 McDonald's Videogame

Yorumlar»

1. asli - Ekim 13, 2007

gercekten cok guzel bir oyun.insanin oynayasi geliyo icinden neyse ben bu oyunu cok begendim arkadaslarima da tavsiye ediyorum oynamayanlar mutlaka oynamali.iyi eglenceler…

2. kübraaaaaaaaa - Haziran 18, 2008

muhteşem bir oyun 9000 lere gelmişimdir küçükken bir iş yeri işletiyorum ben böyle bir iş yeri görmedim

3. kübraaaaaaaaa - Haziran 18, 2008

pardon oyun çok güzel ya herkes oynsın oynayan yine oymasın

4. denizz - Haziran 27, 2008

cok gusel bi oyun herkes oynasınn

5. alev - Ağustos 3, 2008

ya nolur biri şu oyunu bana anlatsın kaç kere okudum anlamadım güzel bir oyuna benziyor oynamayı istiyorum ama oynayamıyorum nolur yardım edin

6. eeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrsssssssssssiiiiiiiiin - Ağustos 5, 2008

oyun güzel ama nası oynucamı bilmiom hep şirketi batırıom nası oynancanı bilmiom

7. eeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrsssssssssssiiiiiiiiin - Ağustos 5, 2008

na sı oynancanı söylermisiniz

8. emre - Eylül 14, 2008

arkadaşlar bu onunda elinde sonunda batıcaksınız maksat geç batmak ben 2020 yılına kadar geldim 4 yıldır oynuyorum en yüksek paramda bnm 230000$ dı
ama çook uğraşınca oluyo
ilklerde 2 tarla 3 hayvanla başlayın çook merak edenler e mail imden ulaşsın anlatim

9. yldiz - Eylül 28, 2008

vallah bn bu oyunda bisey anlamadim

10. yldiz - Eylül 28, 2008

bu oyun çok guzel diemicem

11. firdet - Ekim 25, 2008

vala oynuyamadım napcamı anlamadım……???????????

12. yaren - Ocak 30, 2009

aptal saçma bi oyun bu bidaha bu oyunu görmek istemiyorum

13. betül - Şubat 25, 2009

harika bir oyun herkese tahsiye ederim nerdeyse 3000 binlere gelmişimdir herkez oynasın saygılarımla ve sevgilerimle


Bir Cevap Yazın

