jump to navigation

Karayip Korsanları 2 Çekim Hataları Nisan 19, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Sinema.
trackback

Veee Salute Blog 1 Yaşında. Aslında cumartesi günü tam olarak 1 yaşına giriyor ama ben dayanamadım sürprizi biraz erken yayınlayayım dedim.😉 Salute Blog’un 1 yaşına girmesiyle sizlere sürpriz vereceğimizi söylemiştim. Sürprizimiz ise Karayip Korsanları 2’nin çekim hataları. Video bizzat benim tarafımdan yüklenmiş olup, şuan başka hiçbir yerde online olarak ve altyazılı izleme şansı bulamazsınız. ;) 

Karayip Korsanları’nın setlerinde ne kadar eğlenceli anlar yaşandığını aşağıdaki video’yu izledikten sonra anlayabilirsiniz.😉 Özellikle Johnny Depp’in olduğu sahneler gerçekten eğlenceli geçiyor. Ve Jonathan Pryce’ın sahneleri de unutulmamalı.🙂

Şimdi sizleri aşağıdaki eğlenceli video ile başbaşa bırakıyorum…

Yorumlar»

1. emre - Nisan 21, 2007

süper tek kelimeyle süper olmus ya bunu ındırmek ıstıyorumm

ıste buu

2. aslı - Nisan 21, 2007

bu fılme bayılıyorumm

3. zeynep - Nisan 22, 2007

yani filmin çekim hataları bile süper diyecek başka bişi yok

4. eda - Nisan 22, 2007

harika komik eğlenceli!!!!:)))))))

5. batuhan - Nisan 23, 2007

nasip olursa karayip korsanları 3 çekim hataları da olur

6. sude - Nisan 23, 2007

ben nasıl indiricem çok istiyorum
biriniz nasıl çekim hatalarını indiricemimi söylermi

7. DENİZ - Mayıs 2, 2007

BEN ŞU AN İZLEMEYİ DENİYORUM AMA BİR TÜRLÜ AÇAMADIM KİM BİLİR NE KADAR GÜZELDİR FİLMİN İŞTE HAYAT BU DEDİRTTİĞİNDEN EMİNİM EN AZINDAN OYUNCULARINA ÇÜNKÜ GERÇEKTEN HARİKA OLURDU .AMA EĞER BU FİLMİ ÇOK BEĞENDİYSENİZ VE JONN ‘U NEEYSE BÖYLE BUNUN GİBİ EMEK HARCANMIŞ GERÇEKTEN İYİ OYUNCULARIN OLDUĞU FİLMLER VAR ONLARIN HEPSİNİ BULUP İZLEMENİZİ ÖNERİRİM DOSTLAR..

8. arzu - Mayıs 11, 2007

çekim hatalarında bile çok komikler.

9. aydan - Mayıs 18, 2007

ayyyyyy harika helede o orlando bloom’un bala balası bi de adı tim olan köpeği harika

10. .... - Mayıs 23, 2007

filim komikti zaten bu ondan cokk komik

11. -xgirlx- - Mayıs 24, 2007

ya spr olmuş altına türkçe alt yazılı yapanlar tşk ler daha ii anladım arkadaşlar ÖNERİ:KENDİNİZİ KÖTÜ HİSSETİĞİNİZ ZMN CAPTAİN JACK SPARROW (JOHNNY DEPP) İZLEMENİZYETERLİİİİİİ…….

12. eye of the pırates - Mayıs 25, 2007

abi bu bile gişe rekoru kırar bence spr yane

13. yiğit - Mayıs 25, 2007

tam anlamıyla süper bişey ve de çok komik.

14. Filiz - Mayıs 28, 2007

Süper yaaa koptumm :)))

15. kaptan jack sparrow hayranı - Mayıs 30, 2007

harika tek kelimeyle muhteşem
bi de jack e bayılıyorum yaa ( johnyy tabi ki ama neyse )
ben hayatımda bu kadar yakışıklı adam görmedim karizması yetiyo bana

16. sophie - Mayıs 31, 2007

ayy byıldım ya çok komk hele filmin ciddiyetindn sonra …süperrr:)))))

17. esra_-_karayip korsanı - Haziran 1, 2007

SÜPER KOMİK AYRICA SÜPER OLMUŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ SÖZE GEREK YOK BENCE

18. dream catcher - Haziran 1, 2007

çok süper yaa özellikle johnny depp in olduğu sahnelerde gülmekten yerlere yattım:)

19. v_i_l_l TuRnEr - Haziran 1, 2007

bu filmi bulana helal olsun en iyi enyakışıklı adamları(johnny deep,orlando bloom)koymuşlar helal

20. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 2, 2007

hepinize katılıyorum manyak bişi olmuş yaa kimbilir ne zevklidir o filmleri çekmek

21. ceren erdemir - Haziran 2, 2007

çoooooook güzel olmuş yhaaaa allahım gülmekten yerlere yattım😀

22. melodi - Haziran 3, 2007

koptum ya hahaha:D

23. EDA - Haziran 4, 2007

harika ötesi bişi olmuş.tekrar tekrar izliyorum we her seferinde kopuyorum…süfer !!!

24. ayberk - Haziran 6, 2007

mükemmel… nasıl indirebileceğimi söleyin..

25. duygu - Haziran 8, 2007

tek kelimeyle harika
joony deep zaten benim ………
çokkkkk seviyorum ben bu adamı

26. ecem - Haziran 11, 2007

allahım ya manyak ötesi olmuş helede orlinin o kahkahası yokmu bittim walla helal olsun gore sana=)

27. deniz - Haziran 11, 2007

ya süper bişi ya tek kelimeyle dehşet olmuş zaten orlandoya aşığım bi daha aşık oldum;)

28. büşra - Haziran 12, 2007

tek kelimeyle müthiş ve çok komik

29. sosyete - Haziran 13, 2007

çok abartıyosunuz normal dı bence

30. pirate s - Haziran 16, 2007

yaaa çekim hataları filmden guzel olmuş super eğlenceli sette olmak isterdim harikaa

31. korsan - Haziran 16, 2007

jonny depp in filmdeki tipi sekli gercek hayatindan daha guzel bu filmler kesin devam edilsin cok guzeelllllllll yaaaaaaaaaaaa bundan baska guzel film yoktur

32. Jack__Dml - Haziran 21, 2007

bnce en gseli jackin saçının kavanozun kapağına sıkıştığı bölüm bi de elizabete bişey söylicekken arkadan gemi sesi glmesi çok gsl yaaaaaaaaa🙂

33. PirateOfCaribbean - Haziran 26, 2007

Orlando bloomun gülüşüne bakın :!!!!!!!!!!!!

34. PirateOfCaribbean - Haziran 26, 2007

jack yamyamlardan kaçıyo ya yakalanınca nasıl duruyo ama çok süper :D:D:D

35. bediş - Temmuz 1, 2007

ya filmin dördüncüsü ne zamn cıkıyo ya deep sana aşıgım tek kelimeyle

36. jack - Temmuz 7, 2007

çok komik,3 nün kamera arkasınıda gösterirmisiniz? johnny depp başarılı bir aktör,johnny yi sevmeyen ölsün.

37. tubaaa - Temmuz 13, 2007

harika ya bravooo

38. shakira - Temmuz 13, 2007

muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

39. jack - Temmuz 16, 2007

ya söylenecek söz var mı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bu ne tatlılık ya(johnny depp) bi insan bu kadar mı şeker olur !!!!!!!!! JOHNNY,YOU ARE VERY EXTRAORDİNARY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3. filmin çekim hatalarını da istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzz)

40. kaptan_elizabeth - Temmuz 29, 2007

her sıkılıp moralim bozuk olduğunda karayip izliyorum moralim düzeliyoo….Jhonny depp harika bi jack ve birde ata demirer izleyince keyifim yerine gelioo…orlando bloom da az deil hani tam öpecek numaradan gülüyo ki bi daha öpsün…keira ya bayılıyorum…
film komikti bu daha bi komik yaw bişi sorcam karayip 4 çıkıyo mu?acep?biri bana sölesin…!!!

41. kaptan_elizabeth - Temmuz 29, 2007

harika olmuş tek kelimeyle…KARAYİPİ ÇOK SEVİYORUM İNŞALLAH BAYA Bİ UZAR FİLM VALLA HİÇ SIKILMAM DÖNÜP DOLAŞIP İZLERİM…

42. pırates of the carıbbean - Ağustos 4, 2007

bence çok güzel olmuş komedi filmi gibi özellikle johnny deppin sahneleri müthiş bide orlando bloomun gülüşü tabi

43. mehmet - Ağustos 15, 2007

abicim süper bi şey bu valla şşşş korsan aklını alırım

44. necoş - Ağustos 15, 2007

çoooooooooook güzel olmuş jonny depp süpersinnnn

45. umut - Ağustos 30, 2007

abi filmden daha eğlenceli

46. bayan_sperrow - Mart 26, 2008

bn kaptn Jack’a bitiyorum askım bnmm =))o filmde yer almk içn herseyimi werrdim

47. tatlı kardeşler - Mart 29, 2008

film harika olmuş hatta harika ötesi olmuş.bence 4. filmde çekilmeli kesinlikle çekilmeli.filmin tadınıda jhonny depp getiriyor

48. pirates girl - Haziran 25, 2008

mükemmel harika ötesi ben hayatımda johnny depp ve orlando bloom gibi yakışıklı insanlar görmedim[özelliklede johnny gibi)ve çok komik nolur 4. süde çıksın hatta dizi gibi yapsınlar bunu yaaaaaaaaaaaa

49. Captain Jack Sparrow - Ağustos 9, 2008

of hersey eminim güzeldir ama ben hic bise goremiyorummmmm ha gordummmmm

50. iremi - Eylül 20, 2008

Yapımcı jerry bruckheimer karayip korsanları 4 için imzayı attı.4. filmin yönetmen koltuğunda yine gore verbinski oturucak.. 3.filmin sonunda jack haritayı çalmış,barbossada kara inciyi çalmıştı..10 yıl sonra elizabet ve will tekrar kavuşmuşlardı 4.film ise kaldığı yerden devam ediyor ağırlıklı olarak kaptan jack sparrow ve kaptan barbossa üzerine kurulu filmde barbossa nın kaptan jack sparrow elindeki haritayı almak istemesi ve geçlik pınarı nı bulmak istemesi ile başlar bu arada kaptan jack sparrow haritayı çözmeye koyulmuştur ve will turner karşılaşır ve will turner jack sparrow ile bir anlaşma yapar.anlaşmada will jack sparrow’un kara inciyi almasına yardım edeceğini bunun karşılığı olarak kendisinin yerine geçeçek başka birisini bulmasını ister.(uçan hollandalının kaptanlığına)tabi bu arda süpriz gelişmeler olur:will’in küçük oğlu bu aşamada önemli rol oynar. filmde elizabeth swann(keira) konuk oyuncu olarak rol alacak ve yapılan açıklamada filmin soluk kesici bir senaryosu olduğunu not düşmüşler. bundan sonraki karayip korsanları filminin tüm haklarını satın alan disney yin yapmış olduğu açıklamada karayip korsanları serisi 6 filme kadar uzayacağı kesin bir dille açıklanmıştır.sadece karayip korsanlarının son filminin senaryosunun bitmediğide açıklandı.senaryonun tam anlamıyla bitmesiyle çekimlere başlanacağı açıklandı.disney 2009 yılı için en büyük payı bu filme ayırıyor..iddialı yapımcı jerry bruckheimer 4.seri ile rekor kırmaya hazırlanıyor..filmden çok emin olan yapımcı oyuncu kadrosuna güçlü isimlerde kattı.bir çok oyuncu ile anlaşma yapılmış bile..filmin başrolünde bu rolü ile oscara aday olmuş johnny depp var,ayrıca geoffrey rush tan sonra orlando bloom ilede anlaşma yapılmış..yeni bir haber ise filmde leonardo dicaprio da rol alıcak,kendisi ile anlaşma yapılmış bile ama filmdeki rolü ile ilgili henüz bir bilgi yok! keira ise konuk oyuncu olarak 4.seride olmayı kabul etmiş.. serinin 4.filminin adı ise karayip korsanları gençlik pınarı olması büyük ihtimal 2008 sonlarına doğru çekimlerine başlanacak olan karayip korsanları 2010 yılı başında tüm dünya ile aynı anda türkiyede de vizyona girecek :l

CrescentM - Haziran 28, 2009

bu aldığım en güzel haber ama keira niye konuk oyuncu olarak katılıyor, onsuz düşünemiyorum ben bu filmi😦 umarım diğer serilerde yine görürüz keira’yı. bu güzel devam haberi için sonsuz teşekkürler🙂

51. zeynepp - Kasım 21, 2008

ya ben kaptan jack sparrow ( johnny depp) e bayılıyorum çok seviyorummm

52. ceylan - Ocak 25, 2009

çoook güzelll johnny depp te harika zaten hayra kaldımm

53. melike - Mart 8, 2009

TEK HAYALİM JOHNNY DEPPLE TANIŞMAKKKKKKK

54. elinur - Mayıs 12, 2009

yaaaaaaaaa.süper olmuş.kaptan jack in hayranyım.karizmadan ölüyo yaaaaa.en yetenekli aktör.ve en yakışıklı daaaaaaaaaaaa.

55. CrescentM - Haziran 28, 2009

süper yaaa kırdı geçirdi beni :)))))))))))))))))))))

56. büşbüş - Kasım 20, 2009

süper yha filmleri çok güzl en güzeli karayip korsanları o filme ne zaman kapsam kendimi filme kaptırıorum:D:d:d:d:dD:D:

57. büşbüş - Kasım 20, 2009

gerçekten en yakışıklı aktör johnny dep çok karizmatik erkekler örnek alsın:D

58. büşbüş - Kasım 20, 2009

filme ne zaman baksam dicektim pardon

59. btl - Ocak 2, 2010

tek hayalim johnny depple tanışmak ve gerisi bana kalsın hayalin hayalin gerisini çok seviyorum neyse söyleyeyim ama hayal hayatta gerçek olmaz ama uymayan hayallere çoooooo…ooooook benzedi.
ingilizcemin süperolup büyüdüğüm zaman abd ye gitmek ve ilk gideceğim yer holywood olacaktır çünü yıldızlar ençok orada görülmştür sonra kentucky sonra florida sonra bahamalar sonra fransızca öğrenip fransaya gitmem ve fransada bütün heryeri dolaşıp Johnny mi bulmam aşkım benim yaa çok yaşlandı 46 yaşında ama o benim kalbinin yakışıklı genç prensi🙂


Bir Cevap Yazın

