jump to navigation

Karayip Korsanları 3 Fragmanı yayınlandı! Mart 20, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Sinema.
trackback

Merakla beklenen fragman, ben bu yazıyı yazmadan 2 dakika önce, saat 07:00 ciarında Disney’in sitesinde yayınlandı. Tek kelimeyle müthiş bir video! Ve merak edenler, Jack Sparrow yine filmde dediğim gibi diğer filmlerle eşit oranda oynayacak. Ayrıca fragmanda yanılmıyorsam bir sahnede, Cennetin Krallığı filmindeki Selehattin Eyyübi’yi oynayan aktörü de gördüm.

Fragmana bakınca filmin şaheser olacağı belli oluyor. Buzullar ve çöller arasında geminin geçişi harika…🙂

 Vee, merakla beklediğimiz yüksek çözünürlüklü orjinal fragman…

Bu ise Karayip Korsanları 3’ten bir sahne…

Türkçe fragman ise aşağıda…

 Orjinal fragmanı indirmek için tıklayın

Türkçe fragmanı indirmek için tıklayın

Yorumlar»

1. tembellikruyasi - Mart 21, 2007

uzun bir yolculuk olacağa benziyor…

2. ma - Mart 21, 2007

johnny depp daha çok rol almalydi

3. john christopher depp II - Mart 22, 2007

çok süper bu yaaaaaaa!!!!bu filme bayılıyorum.valla en çok sewdiğim film bu.bunu izlemmemin sebebi orda oynayyan johnny deppin mimikleri ve harketleri.süper bu film süper.bu filmi kaçırmayın,!!!!!………..

4. alaaddin - Mart 24, 2007

kardeşim bu film süper bişey çok hoşuma gitti fragmanı filmi kimbilir nasıl olur…4. filmide merak ediyorum yapımı başlamış.. 5ve 6 da yapacakmış adam bu filim süper olur

5. blackpearl - Mart 25, 2007

ya sanmaamkla bırlıkte bende ısterım dvmları gelsın fragmnda
bence jack okdrda gec gırmıyo yaaa..ama aşmışlar abı yaa odenız ne ole yaaaaaaaaaaa..buyuk bı savas bızı beklıyo kraken varmı acaba..ve jack ın sevdıgı yerı sıngapuur gorucez galıba
denız sahnelerı harıka
Jackle ucan hollandalını kaptamnı napmıslar ya super sonunda jack bızı yrlere yatırıcak galıba..:)

6. blackpearl - Mart 25, 2007

jack ın halasının ve pusulanın cok yardımı oluyo kanımca

7. johnny deep - Mart 25, 2007

bence jack ve görsel efekler harika ve jac in babası rölündeki keth richid çok merak ettim ama harika bir flm gelio merak ettmeyin

8. yasin - Mart 26, 2007

harika bir film ben beğeniyorum. ama annem beğenmiyor.

9. johnny deep - Mart 26, 2007

evet arkadaşlar serini 4 üncüsü de olcak son deyil bu yönetmenler başamışşimdiden 4 ee

10. SEYMANUR - Mart 27, 2007

süper söyleyecek başka söz bulamıyorum.

11. urfalı - Mart 28, 2007

helal olsun dünyanın sonnuu muhteşem olcak

12. merry - Mart 30, 2007

şimdiye kadarki filmlerini izledim bunu da iple cekıorm valla…su jack muhtesem bişi yaa..hastayım onun o hareketlerine…nassı beklıcem mayısa kadarrr :(((

13. eda - Mart 31, 2007

fragman harika!jack için yine lafa gerek yok:)) çeksinler 4,5,6.. biz izleriz ama duyduğuma göre jack son senaryolardan memnun deilmş. kendiside kararsızmş eğer iyi bir senaryoyla gelirlerse devam filmlerini kabul edermiş kaynak:röportajı bu arada hareketlerine hasta olan ne çok kişi varmışş hele yürüyüşü di mi o ne mimik yaa:))))))

14. eda - Mart 31, 2007

yaa bide müzikleri nerden bulcaz??

15. salute - Nisan 1, 2007

@eda

Bu adresten Karayip Korsanları Müziklerini dinleyebilirsin.

16. aslı - Nisan 5, 2007

aslında ben bu filmi fazla sevmiyodum şimdide fazla sevmiyorum ama sevmeye başladdım.çünkü benim arkadaşım seda sizin hayranız vede bizi her gördüğünde karayip korsanlarının sitesine girin vede şarkılarını mutlaka dinleyin ayy ayy ayy diordu.işte bende onun çenesinden kurtulmak içinde o siteye gire giree şarkılarını dinleyee dinleyee sevdim işteeee buu yani şu anda yanımda ayyy ayyy ayy dioo işte benden bu kadar şimdilik byes.sizi seviorum ama emin olun seda benden daha çookk sevio sizii…

17. tuba - Nisan 5, 2007

harikaaa baska pisee diemiyormmmm:=:)

18. hakan - Nisan 8, 2007

ceek sparav cok az rol almışböyle saçmalıkmı olur filmi izleten akışını sağlayan ooooooooooooo

19. BÜŞRA - Nisan 13, 2007

ben bu filme bayılıyorum ya…………………………………

20. Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu « Salute Blog - Nisan 19, 2007

[…] fragmanını izlemek için burayı tıklamanız […]

21. emre - Nisan 21, 2007

karayip korsanları benım fılmım ya 1 ve 2 yı 20 kere ızledım 3 u sabırsızlıkla beklıyorum

jonny depp adamım ya

22. batuhan - Nisan 23, 2007

manyak bişey

23. tolga rocker - Mayıs 4, 2007

Jack Sparrow’ u kurtarın lazım o bize🙂
galiba pusulası artık çalışmıyo

24. kader - Mayıs 7, 2007

ya onun kadar yakışıklı biri varmı bu dünyada ya

25. kader - Mayıs 7, 2007

sabırsızlıkla 4 ü de bekliyorum

26. vahşi korsan - Mayıs 9, 2007

bu filim harika abiya bence bu filmi geçecek bir filim yok ve aslada olmıyacak.

27. arzu gülener. - Mayıs 11, 2007

sinemaya gelmesini 1 senedir bekliyorum. johnny depp harika (aşkım)

28. özge - Mayıs 12, 2007

gördüğüm en iyi oyuncu johnny depp,en iyi yönetmen vebsinki,johnny depp ve tim burtondan da yeni bir film bekliyoruz,film eminim çok güzeldir ama yine de johnny deppi eski rollerinde görmek istiyorum

29. gülendam - Mayıs 13, 2007

karayip korsanları harika sinemaya girmesini 4 gözle bekliyorum. inşallah örümcek adam 3 ün rekorunu kırar.

30. solhanlilar_1500@hotmail.com - Mayıs 14, 2007

filmin 4.sünü bekleyenler çok bekler filmin son serisi bu ama olsaydı fena olmazdı film gerçekten çok ii filmde inanılmaz karekterler yer alıyor sanki film kişilikler üzerine kurulmuş ve inanılmaz ii oyuncuları bir arada tutuyorlar şimdi birde yun-fat eklenmiş filme film tam bi merak konusu filmin istatistiklerini düşünmek gerekirse filmin 2.serisi ölü adamın sandığı ençok izlenen 3.film oldu açıkça ortadaki son serisi hem kendi rekorunu kırıcak hemde yüzüklerin efendisi kralın dönüşünü geçicek titanikten sonra dünyanın en çok izlenen 2. filmi olucak ve bence bu kesin olarak ortada.

31. halk severler derneği - Mayıs 16, 2007

diyorum ki artık afişini televizyonda göstermeye başlasanız geç olmadımı? bunca insan merak içinde,görmek istiyor.

32. aydan - Mayıs 18, 2007

ya ben fragmanını izledim ve çok beğendim.ama 2. filmi sinemada alt yazılı verilmişti.3.de alt yazılı varilir mi?lütfen bi yorum yazıııııııın.beni merakta bırakmayın!

33. ezgi - Mayıs 18, 2007

aydan’ın yazdığı soruyu tekrarlıyorum.3.film lütfen türkçe dublajlı olsun.alt yazılı olmasın (yani 2. gibi alt yazılı verilmesin).

34. selim - Mayıs 19, 2007

20 yaşındayım ve karayip korsanları hastasıyım. bence her yaştan izleyicisi olan bir filim.

35. ertunç - Mayıs 20, 2007

bence jack’ın (johnny depp’in) filmde oynaması senaryoya bağlı değil lily rose melody ağır hastaymış (johnny depp’in kızı) bu yüzden johnny depp kızı iyileşmeden film yapmıyacağını belirtmiş (bir gençlik dergisinden)

36. ilya - Mayıs 21, 2007

ne diyelim inşallah iğleşir.yoksa karayipsiz ne yaparız değilmi?

37. ertunç - Mayıs 21, 2007

abi manyak bişi hele o dört tane kılıcın tayfalar tarafından fırlatılıp elizabeth’le barbosa’nın eline gelmesi çok hoşuma gitti. bu adamlar işi biliyor

38. Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu « DİJİTAL FOTOĞRAFÇILIK VE YAŞAM - Mayıs 21, 2007

[…] fragmanını izlemek için burayı tıklamanız […]

39. almina - Mayıs 22, 2007

allahım o sahne beni deli etti.o şişman tayfa,jack,barbossa
muhteşemsiniz

40. büşra - Mayıs 23, 2007

süper ya 1 ile 2. side çok güsel di kesin buda mütiştir izliycem…

41. TEKGÜL - Mayıs 26, 2007

YA HARİKA BASKA NE DENİRKİ FİLMİN BUTUN SERİLERİNE GİTTİM BU AYRI BENİM İÇİNN ..!!!

42. ahmet - Mayıs 26, 2007

bu film süper bir şey…
kahramanlara bayıldım doğrusu
100 defa seyretsem yine sıkılmam.
bu filmin yöneticilerine sesleniyorum:bu 4. de çıkarın ve bu film daha da güzel, heyecanlı, aksiyon olsun. 🙂 :))

43. mylord - Mayıs 26, 2007

4.ü çıkacak film çok manyak ısrarla tavsiye ederim

44. Tolga - Mayıs 27, 2007

film çok süper olmuş bu filmi yapan arkadaşlara böyle filmler çekmeleri istiyorum tsk

45. EMRE - Mayıs 28, 2007

GELDİ BE GELDİ BEKLENEN ZAMAN GELDİ VE FİLMM Mİ İZLEDİK HAYATIMDA İZLEDİGİM EN IYI SAVAS FILMII 1 MUMARA

46. EMRE - Mayıs 28, 2007

yas 18 ama fılmı 20 kere izliyecem :DD:D:

47. johnny depp - Mayıs 28, 2007

bence 4.de cıkacak cunku sonunda genclik pınarımı ne diyodu bu bence 4. icin bir msj dı

48. jack spayer - Mayıs 29, 2007

o pusula çalışıyomudu be

49. BİR KARAYİP KORSANLARI HAYRANI - Haziran 1, 2007

4. nün çıkacağından eminim çünkü bu filmi yapan kişi kesinlikle çok macera ruhlu bir herif hatta ben bir yerde duymuştum nereden duyduğumu hatırlamıyorum Karayip Korsanları!nı pyapan herif 3. yü
bitirir bitirmrz 4’e başlamış artık siz düşünün bu herifin ne kadar macera ruhlu bir herif olduğunu ben Karayip Korsanları’nın büyük bir hayranıyım inşallah sizde öylesinizdir herkese Karayip Korsanları’nın bütün serisini izlemesini tavsiye ediyorum herkese iyi günler

50. musti - Haziran 2, 2007

slm arkadaşlar valla açıkcası bende çok beğendim fragmanını ama daha henüz filmi izleme şansım olmadı kısmetse yakında izleyeceğim.

51. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 2, 2007

muhteşeemm tek kelimeyle mütiş bişe

52. ahmet - Haziran 3, 2007

onun bütün filmlerini tek tek izlerim haranlıkla

53. biglion - Haziran 4, 2007

arkadaslar sizce sonserisi 4. filmi çıkcakmı ya ltf marak edıyorum bana yazın

54. idil - Haziran 4, 2007

4 ü çıkarsa çok sevinirim.

55. kubilay - Haziran 6, 2007

Bu çok güzel ve heyecan içerici 4 çıkmasını bekliyorum

56. efsane - Haziran 9, 2007

eeee sonuçta johhny depp filmi ama 3.filmde biraz geri planda kalmış. bence 3.de keira knıghtley başroldeydi süper bişey abi ya HELE HELE GÖRSEL EFEKTLERİNE BAYILDIM O GİRDABIN İÇİNDE SAVAŞMALARI HELE O MAYMUN VARYA HEPSİNDEN AKILLI:D AMA ORLANDONUN UÇAN HOLANDAYA MAHKUM OLMASI ÇOK ACI VERİCİ hem kızlada evlenmiş bide en üzüldüğüm şey

jack sparow ŞİZOFREN BU 3.DE
ama ben en çok maymuna bittim jak will e silah tutuyor barbosa elizabete elizabette jacke silah tutuyo o arada maymunda o gözü çıkan adama silah tutuyo ya orda bitik biz ya….
BU FİLME ELEŞTRİ YAPANLAR UTANSINLAR…

57. burak - Haziran 9, 2007

izlmedim ama çok güzel olacanı biliyorum sizin filimleriniz her zaman güzeldir

58. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 11, 2007

jack kadar yakışıklısını görmedim nası bi karizma bu adam baştan aşağı büyüleyici

59. EBRU&GİZEM - Haziran 12, 2007

film gerçekten büyük bir ustalıkla hazırlanmış!!!Ben ve arkadaşlarım filmi çok beğendik!!!😀 :D:D 4. filmide dört gözle bekliyoruz!!!:D:D:D Ayrıca en karizma kaptan Jack i çok beğeniyoruz…Zimmer in müzikleri süpppperrr!!!Başarılar diliyoruz…!!!!!!!:D:D:D:D

60. aysenur - Haziran 13, 2007

jack sparrow ya çok seviyorum canım harikasın sen ya ne kadar 44 yaşında da olsa hiç göstermiyoa ama dimi 4üz sabırsızlıkla bekliyorum ya

61. münevver - Haziran 13, 2007

ya kaptan jack sparrow çok tatlı birisi.2. sinde jack sparrowu ahtapot yemişti gıcık ahtapot adam ayrıca jack sparrow çok komik biri izlediğimde çok gülüyorum neyse 4. yü sabırsızlıkla bekliyorum

62. muzaffer - Haziran 13, 2007

bugün sinemada izledik çok güzel bi film.ama by Turner ın uçanhollandalının kaptanı olmasına üzüldüm .karısından 10 boyunca uzak kalacak .ama yinede çok heycan verici bir film. 4 sabırsızlıkla bekliyorum.

63. siyah inci(johnny depp aşığı) - Haziran 15, 2007

4 üncüsü hazırlanıyo bileeeeee merak etmeyin

64. Jack__Dml - Haziran 22, 2007

gerçektn mi siyah inci dediğin doğru mu 4. hazırlanıo mu 4. olcanı biliodm ama çlşmalara hmn başlanması dmk bu filmin de 1,1.5 yl snra ekranlarda olacağı dmk🙂 eğer dediin grçkse haaaaaaaaaaaaarika😀

65. karayiplerin asi korsanı - Haziran 22, 2007

aaooo çoook güzel bir film bu gün filmini aldım david jeoys ile mükemmel savaşıyorlar tabi bizim korsan jack yeniyor güzel bir film 4. filmini mutlaka almalıyımm!!!!! jack sperrowun şu sözünü beyendim tıpkı benim gibi söyledi:
-eğeer deli olmasaydım bunu yapamazdım mükemmel bir söz neyse bye bye…………………………………

66. burak - Haziran 24, 2007

bu film hayatımda izlediğim en güzel film,karayip korsanları 3 ise izlediğim en iyi karayip serisi.bu filmi sevmemin bir diğer nedeni bu filmde en sevdiğim aktör johnny depp oynuyor bana göre dünyanın en iyi aktörü jack karakteri ise süper hem zeki,hem kurnaz,hem de güçlü ve iyi kılıç kullanıyor bu yüzden zaten davy jones u yendi tebrikler…

67. merweee - Haziran 28, 2007

yaff aklıma takıldıı 3. filmin sonunda nolmuştu arkadaşlar bi türlü glmio aklıma ama williamın davy jonesun yerine geçmesini fln demiorum son sahnede nolmuştuu tam film biterkenn

68. barış - Temmuz 9, 2007

arkadaşlar johnny deep in kızı lily rose bobrek hastalığına yakalandı bır sureliğine sinemayı bıraktı bılmıyenlere duyurulur

69. barış - Temmuz 9, 2007

4 ü cıkacakmı bılen varsa soylesın

70. mugee - Temmuz 12, 2007

bencede çok güzel bi film bayılıorum zaten inş.4 üde çıkarrrrrrrrrrrrrrr en çok sevdiğim karakterler jack sporrow ve elizabeth filmin konusu çok güzelll KISACASI FİLM MÜKEMMELLLL

71. GÖKHAN - Temmuz 16, 2007

gerçekten kaptan jack sparol çok komik bu 3 filminde de yine diger bölümler gibikomik olur

72. mustafa - Temmuz 29, 2007

arkadaslar ben filmi seyrettim kraker canavar jack öldürüyo canavarı kıyıda gosteriyolar ölmus halde harika bir film nefes almayı unatacaksınız jack fazla komik deil bu filmde ama 2 serisi harikaydı 4 gelecekmiş herhalde

73. CEM EREN - Ağustos 7, 2007

ben tokat turhalda oturuyorum filmi arıyorum ve yok ne zaman gelir

74. DeeP_DrY_MuHaMMeT" - Ağustos 8, 2007

süper flim tebrikler
kutlarım

75. uçan_hollandalı - Ağustos 14, 2007

deli bişe ya bu film

76. Rana - Mayıs 8, 2008

süperrrrrrrrrrr bi film yaaaa

77. ırmak - Haziran 4, 2008

filmede hastayım johnnyyede hastayım özellikle johnny benimdir sulanmayın tüm kızlara duyrulur……..!

78. ırmak - Haziran 4, 2008

johnny sana aşığım keşke benem yaşımda olsan(13.5)……………………….

79. ayça - Haziran 13, 2008

Süper bir film. Hastasıyım.

80. merve - Temmuz 13, 2008

bu filmin hastasıyım abiiiii

81. johnny hastası - Ağustos 5, 2008

arkadaşşlr evt ilk 2 film harikaa ama 3.serisini pek beğenmedim johnny geri planda kalmıışş.4.serisi umarım gelirrr sabırsızlıkla bekliyorum

82. serap - Şubat 9, 2009

bende jackn hastasıyım ya zaten kanımca bu adam tutuluyo;P

83. 89kasirga - Temmuz 28, 2009

ya bu fılm ne zaman wızyonda catlıcam meraktan

84. dankek - Eylül 28, 2009

ben de çok sewiyorum bu seriyi ama merak ediyorum 5 . si ne zaman gelecek


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s