jump to navigation

Karayip Korsanları 3’ten sahneler… Şubat 25, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Sinema.
trackback

Karayip Korsanları’nın gösteriminin yaklaşmasıyla birlikte, Karayip Korsanları 3 posterleri ve bu filmden sahnelerden fotoğraflar artıyor. Özellikle çıkan bazı dedikodulara bu resimler güzel cevap verecektir. Buyrun, Karayip Korsanları 3’ten sahneler ve posterler…

 

Resmi büyük görmek için tıklayın...

Captain Jack Sparrow 

Will Turner - Resmi büyük görmek için tıklayın...

Captain Barbossa - Resmi büyük görmek için tıklayın...

4

Vee sahneler…

Jack ve Çinli Korsan

Kaptan Barbossa ve Jack

 Eski Amiral Norringtan ise aşağıda…

Amiral Norringtan - Resmi büyük görmek için tıklayın...

Jack Sparrow ve Babası

Jack Sparrow ve Babası

Karayip Korsanları 3′ten bir sahne daha…

Karayip Korsanları 3′ten bir sahne

Jack Sparrow4

BrethrenCourt

Captain Barbossa

Yun-Fat Chow

Jack ve Sao

Will Turner

Kaptan Jack Sparrow

Kaptan Barbossa ve Will Turner

Davy Jones

Kaptan Jack Sparrow

Jack ve Barbossa

Karayip Korsanları 3′ten bir sahne…

Davy Jones ve Jack Sparrow

At world’s End

Resimleri büyütmek için üzerlerine tıklamanız yeterlidir…

Karayip Korsanları 3’ün videolarına bakmak içinse burayı tıklamanız yeterlidir.

Şimdilik bu kadar. Bu yazı üzerine eklemeler devam edecektir. Bizden ayrılmayın…🙂

Yorumlar»

1. kerimsel - Mart 2, 2007

Sabırsızlıkla bekliyorum 3. filmi, ilk ikisi çok hoştu, umarım bu daha da güzel olur.

2. trndd - Mart 9, 2007

yaptıgınız ayıp…! İnsan bu kadar az resim mi koyar wallahi ayıp (: Şaka bi yana serinin ilk 2 si gibi 3. filminde mukemmel bi film olacagi belli oluyo..

3. Mr.rock - Mart 12, 2007

yawww karayip korsanları üserine film tanımam okadarrr

4. JOHNNY DEPP DELİSİ - Mart 15, 2007

cok süper bi film bnce dünyanın en gusel filmi olmalı samimiyetlen soyluyom oyle deilmi yaaa kimse karayip korsanlarını izledikten sonra iiirenc bi film demio farkındamısınız

5. sezgiii - Mart 19, 2007

walla diyecek bişi bulamıyorum insan adını anınca bile heyecanlanıp tuhaf bi şekilde coşkulanıyo…

6. berat - Mart 20, 2007

karayip korsanları 3 ve 4 ü çok merak edem3 ve 4 çabuk çıksın

7. mErT 1907 - Mart 21, 2007

arkadaşlar ben bi şey sorcam ya kaptan jack 2.filmde ölüyo 3.filmde oynuyoma acaba inşallah oynuyodur çünkü 2.filmde ölüyodu ben ağladım da ben onu çok ama çok seviyorum

8. güşta - Mart 21, 2007

bu filmin gelmsini dör gözle bekliyorum ve jack sperowu da aslında will de tatlıda ençok kaptan jack seviyorum. eminim bu film de diğerleri gibi ses getiricektir.

9. kağan - Mart 23, 2007

bence her serisi gibi bu serisi yani 3 te güzel olacak merakla bekliyorum…

10. jack is back - Mart 26, 2007

arkadaşlar 4. bolum ne zaman cikar??yada cıkarmı ?

11. iliy - Mart 26, 2007

harika olmuş bayıldım

12. melike - Mart 28, 2007

film çok güzel olucak işnşallah devam eder sabırsızlıkla bekliyorum

13. melike - Mart 28, 2007

(CAPTAİN JACK İS BACK ) filmin fragmanını izledim ilk ikisi gibi harika olacak 25 MAYIS bnim günüm

14. captan_jack_sparow - BARAN - Mart 29, 2007

bugüne kadar en sevdiğim flimdi Yüzüklerin Efendiisi di. Ama KARAYİP KORSANLARı çıktıktan sonra gözüm başka flim görmüyoo Süper flim gerçektenn

15. sebak - Mart 29, 2007

hey korsan dostları 3. filmin konusunu bilen varmı

16. QBA - Nisan 1, 2007

orlando bloom un en büyük hayranı benim.bu filmi izlemek için günleri iple çekiom.film çıkar çıkmaz ilk ben gitçem ya.çok güsel bi film.beğenerek izlicem.seni çok seviom orli

17. Captain_Jack - Nisan 3, 2007

arkadaşlar captain jack 3. filmde elbette var bu bir ve ikinciside you tubeye girip at world’s end yazın filmin trailorunu izleyin müthiş bi şey zaten az kaldı 25 mayıs sabredin bu arad şimdiden bilet ayırtın😀 cunku yetmeyebilirmiş allah razı olsun dediğinizi duyar gibiyim aman cnm ne gerek var ee fime bi bakın ‘Captain Jack His Back’ zaten arkadaslaR O filme göre ölen herkes dünyanın sonuna gidio onlarda jack ı bulmaya gidiolar hadi eyvallah 25 mayısı bekleyin

18. MERT - Nisan 3, 2007

süper bunu yayınlayan arkadasın eline sağlık

19. H@S@N - Nisan 10, 2007

arkadaslar bende bir karayip korsanları hastasıyım sparrow 3.filminde olmeyecek cunku 2 filmin sonunda onu kurtarmaya gidiyolar birinci filmde olen adamsonsuzluk yolunun haritasını bılıo hanı o olmustuyo o sonsuzlar ulkesınden gelıyo ve sonsuzlar unlesınden gelen adamla jack parrow u kutarmaya gidiyolar bence 3. film cok guzel olacak!!!

20. Mrs.Sparrow - Nisan 11, 2007

yeter artık DAYANAMIYORUUUUUM 4 5 6 ……… 20 olsa bile yetmez bu film bana JACK I LOVE YOU!!!!!!!!!!! boşver elizabethi ben burdayım😀

21. chatlak gril - Nisan 13, 2007

bnm hasta olduğum kadar kimse captain jack sparrow a kimse asık hayran olamaz bnde filmi 3. sabırsızlıkla bekliyorum

22. johhn deepVOLKAN - Nisan 14, 2007

çok m@nyak filmL€Rİ HARİKA fefkulade d@ha n€ diyebilirim ArkaDASlar dEĞİLmi????????????????

23. MERWOSHandJOHHNY - Nisan 15, 2007

cıdden harıka muthıs bı fılm sabırsızlıkla beklıyorum…
25 mayıs…
canım bı tanem JOHHNY DEEP SENI ÇOK SEWIYORUM:)🙂 🙂

24. ilkay - Nisan 16, 2007

süper bir film olmuş devamını dört gözle bekliyorum…başka bir lafa gerek yok harika bir film.. herkese tavsiye ederim …

25. emma - Nisan 16, 2007

walla bencede film cok gusel ne bileyım oskar faln almadı ma o film benm gonlumde oskar aldıya yeter kimse demsınki film izlendıkten sonra begenılmıoo

26. baby_firarda - Nisan 16, 2007

ya hadı ya.artık cıksın su 3 dayanamıyom valla ha.zaten resımlerı bırazcık koymussunuz kustum valla sıze

27. AŞKIMM - Nisan 17, 2007

KAPTAN SANA HAYRANIM YAAAAAAAAA

28. GÖZDE - Nisan 20, 2007

allahım böyle muhteşem bi film daha olamaz ayrıca KAPTAN JACK sana bayılıyorum…

29. muhammet - Nisan 20, 2007

perfect olmuş tebrikler

30. ice man - Nisan 20, 2007

Filiminiz çok harika olmuş.İleride daha güzel bir filim yapmanızı
isterim.mesela karayip korsanları 4.başarılarınızın devamını dilerim..
siii.

31. KARA İNCİ - Nisan 21, 2007

sana hasyayıp hatta aşığımmmmmmmm korsanım jack sparrow

32. özlem / güldeniz - Nisan 22, 2007

BANA BAK MRS. SPARROW! GETİRTME ORAYA BAŞLATMAAAAA1!!! Bİ KERE ELİZABETH ORLANDONUNKİ ÖĞRENDE GEL!!!!!!!!!!ADAM OL!!!!

33. Orlando Bloom Seni Severuum - Nisan 23, 2007

Bence Harika,Müthiş,Süper,Olağanüstü… diyecek kelime bulamıyom sabırsızlıkla bekliyom May 25…

34. AZAT - Nisan 24, 2007

ya resimlerin üzerine tıklıom açılmıo ve ark. dediği gibi az resimler ama sizde de suç yok google’de bile az var :D:D

35. emre - Nisan 26, 2007

ya kardeş yemin ederim hastayım şu seriyree

36. CaPtain Jack sPaRRow - Nisan 27, 2007

bu adamın hastasıyım bence dünyanın en yakışıklı adamı baksanıza BaRış akaRsu bile onu taklit etmeye çalışıyoR aslında kendini benzetebiliyoR ama yine de CaPtain Jack SpaRRow en iyisi idolüm Jack SPaRRow we Allen IveRson …..yo ………

37. DİLARA - Mayıs 5, 2007

ayyyyyyyyy bayılıyorum şu adama ya
keşke obenim bi tanıdığım(akrabafalan)onun yanından bir saniye bile ayrılmazdım

38. Captain_Sparrow - Mayıs 6, 2007

karayip korsanları dünyanın spnu tüm dünya ile aynı anda 25 mayısta sinemalarda filmin dördüncüsünn cekimleri baslamak üzere filmin döedüncü serisinin ismi hakkında bi kaç bişey duydum ismi vernetta kaptanı yada kayıp korsan olabilirmiş

39. mazman - Mayıs 6, 2007

hayatımda izlediğim ve izleyeceğim ennnnnnn iyi filmlerden biri.macera,heycan,geriim,aksiyon hepsi bir arada daha ne denebilir ki………………teşekkürler

40. **Siyah inci** - Mayıs 7, 2007

ben jack i de johnny i de çokkk sewiyorum o benim herşeyim hayranım ona zaten konulmaya gerek yok film süper olacak:)

41. **Siyah inci** - Mayıs 7, 2007

jack i görmek için sabırsızlanıyorum
korsanım benim….

42. korsa nnnnnnnn - Mayıs 8, 2007

3. filmi bekliyemiyorummmmm kaptan jack sparrow

43. ARZU- JOHNNY DEPP HAYRANI - Mayıs 9, 2007

neden karayip korsanları 3 afişini göstermeye başlamıyorsunuz? bu filim kaçar mı? herkez 23 mayısta sinemaya.

44. vahşi korsan - Mayıs 9, 2007

jack harika.karayip korsanlarını aşacak bir filim yok ve hiçbir zaman da olmıyacak (kesin).haydi herkez sinemaya.

45. senaryo ile ilgili bişeeyler yazıın - Mayıs 10, 2007

hey siz bu filmi jack için mi izlionuz yani bu filmde asıl önemli olansenaryo amasizin murunuzdadeil tamamnaladık bendeseviorum jack sparowu ama bu kdrda olmazki bi kişi bilesenaryo hakında bişeyyazmamaızhepsi aynı şeyben jacki seviorum ilove you johhny madem bu kdr johhny deep sevionuz nden dier filmlerinide izlemionuz bende seviorum jack sparowu hemdecokama bu kdrda olmaz yaa birazdafilmhakkında konusunsenaryo hakkında konusun hepinizaynısınız tabi çinizde anca bir iki tane var söle adam gibi filmin senaryosundanbahsetmiş

46. selin - Mayıs 11, 2007

ben en çok orlando bloom u seviommmm

47. muhu - Mayıs 14, 2007

tireyede çabuk gelsin

48. karayip korsanı - Mayıs 16, 2007

ben bişey diyecem ikinci filminde kaptan ahtopot tarafından yeniyo burda naasıl oynuyo

acaba bıçakla ahtopotun ağızına girmişti ahtopotu öldürdümü

49. ReVenGeR - Mayıs 17, 2007

Ütopik düşünceli kızlar var aramızda neyse eğlensinler,Ben en çok şunu merak ediyom:Hadi bunlar Beckett’ı Davy Jones’u falan ortalıktan silecekler; ama Barbossa ile Jack gemi için birbirlerini yerler mi? 2. bir rövanş olabilir mi?

Go Sparrow Go!!!

50. yeşim - Mayıs 18, 2007

vizyona ğirmesini sabırsızlıkla bekliyorum.jack harika. Mersinli güzel

51. zk and gnsu - Mayıs 18, 2007

biz kaptan jack sparow delisi olarak 25 mayısı heyjanla bekliyoruz
karayip korsanları serisi en en we en mükemmel film.JOHNNY DEPP
in performansına kötü dien karşısında bulur bizi!!!!!!!!!!!

25 inde herkess sinamaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

52. zk and gnsu - Mayıs 18, 2007

49. arkadaşımızzaa katılıyoruz……. Hakkaten ne olacakk?

53. Jack Sparow - Mayıs 18, 2007

Bence Dünyanın en güzel filmi olmuş.Keşke Karayip korsanları 4 ve 5 te olsa

54. KARA İNCİ - Mayıs 18, 2007

johnny depp’e aşıgım ya film onsuz olmaz zaten o olmasa filim olmaz cnm benim yaa aşığım yakışıklı karizmam

55. Johnny aşığı Angela Depp - Mayıs 19, 2007

Arkadaşlar bu filmin dördüncüsü olmayabilir çünkü Johnny Depp in kızı Lily Rose Melody hasta bu yüzden adam haklı olarak kızının başında duruyor.Eğer filmin senaryosunu beğenmezse oynamayacağını söylemiş.Mert e katılıyorum karayip korsanları 2 nin sonunda bende ağladım.İnşallah Lily Rose Melody Depp iyileşir.

56. ANGELA DEPP - Mayıs 19, 2007

CaPtAn JaCk SpArRoW arkadaşım bende Johnny Depp hastasıyım barış akarsu kim ya ?Onda Johnny Depp kadar güzellik olsa zaten sen seviyorum dememişsin ama benziyo demişsin 20 yaşındaki çocuk 40yaşındakine benzerse 40yazşına gelince neye benzer değil mi? yanlışsam cevap bekliyorum

57. kaan - Mayıs 19, 2007

kaptan jack sperow bir numara herzamamna

58. kaan - Mayıs 19, 2007

ya filmi ben bekliyemiyicem ya

59. kaan - Mayıs 19, 2007

fragmanları nı bir izlesem i yi olurdu

60. kaan - Mayıs 19, 2007

ya kaptan jack sperow her zaman benim adamım oldu fawori kişi adam süpper ötesi biri o elemanın herzaman filmini izlemişimdir her filmini mexsico gibi bir sürü yahu

61. kaptan jack sperow - Mayıs 19, 2007

bence yeni karayip korsanları 3 de 2 dekigibi sinemalar dolup taşacak bence dimi yani bence çıkasıya biletinizi alın derim

62. yalnız korsan - Mayıs 19, 2007

abi film süper fragmanı bi izledim direk gazlandım yane bence süper olcak spıder man filan hikaye

63. yalnız korsan - Mayıs 19, 2007

jack sparrow üste 4 ve 5. filmlerde olse demiş arkadaşım söylentiye göre 4. film olabilirmiş galiba
yönetmen cnbc ede konuştu

64. JACK {MEKKEDIN} - Mayıs 20, 2007

Kimse Jhonny yi {jack} benden daha fazla sevemez. Arkadaslar arasindaki adim bile jack’tir benim.

65. CAPTAN ANIL SPARROW - Mayıs 21, 2007

Herkezi ayın 25 de sinemalara bekliyoruz. KAPTANI BİZİZ BU GEMİNİN EN SON BİZ CIKARIZ PANİK ETMEYİN

66. YAREN DEEP ( VANEESSAA SENDEN NEFRET EDİORUM)) - Mayıs 22, 2007

BU KADAR İİ BİR EDİTÖR YOK ÇOK SAAOLL O MÜZİKLER VE RESİMLER İÇİN JOHNNYNİN HASTASIYIMM EĞER SİZDE GÜZEL RESİMLERİ VARSA MSNİMİ VERİYORUM LÜÜTFEEEN GÖNDERİN İÇİNİZE ONU GÖREN VAR MII? EĞER VARSAA ODA EKLESİN:)))) BEN KİMSEYLE KİMSE BENDEN FAZLA SEVEMEZ TARTIŞMASI YAPMAK İSTEMEM İNSANLAR KENDİLERİNE GÖRE EN FAZLA SEVEN KİŞİLERDİRR. 3. FİLMİ İZLEMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUMMMMMMM…

67. son 36 saat - Mayıs 23, 2007

bu mesajı yazdım saat itibari ile filme 36 saat 21 dk 18 saniye kaldı şimdi sayıyom 17 16 15 14 13 12 11 ….. eet az kaldı sanırım 8 7 6 5 4 3 2 1 … bitio bitio 36 saat 20 dk 47 46 45 44 43 42 41 … he he

68. son 36 saat - Mayıs 23, 2007

36 saat 17 dk 23 sn 22 21 20 19 18 17 …

69. -xgirlx- - Mayıs 23, 2007

ya yeter ya dayanamıyorum ya 105 bile çıksa karayip korsanları yok olmuycak ya jack ya I LOVE YOU JACK=JOHNNY DEPP ya kardeşim kim takar elizabeth o kim tipsizin teki ben varım buda boşverrrr😀

70. esra - Mayıs 24, 2007

arkadaşlar müjde karayip korsaları türkçe dublajlı ben buna çok sevindim!!!!!!!!!!

71. yalnız korsan - Mayıs 24, 2007

yarın en erken seansa bilet alıp giriyorum hadi sizde bana katılın karayip korsanları hepimize hayırlı uğurlu olsun

72. eye of the pırates - Mayıs 24, 2007

herkes karayipe biet alsın please

73. ezgi - Mayıs 25, 2007

karayip korsanları harika bir film inşallah 4.5…..fln de çıkar

74. eye of the pırates - Mayıs 25, 2007

gittim izledim bayıldım hayran kaldım üstüne bi daha girdim izledim ve en sevidirci hberse karayip korsanlarını 4. filmide gelcek filmden anlaşıldığı gibi

75. ferhat tektaş - Mayıs 25, 2007

cok güzel bir film 1 2 cok güzel.herkesin seyretmesini tavsiye ederim ben bir jack sparrow hayranıyım.

76. eczsuat - Mayıs 25, 2007

çok süper bir film herkese tavsiye ederim hele evlenme sahnesi😀

77. fuat - Mayıs 25, 2007

ben film mi izlemeden konuşmak istemedigim için yorum yapmadım fakat filmi izledim ve anladım ki gerekten halkın övgüsüne laik bir film emegi gecen herkese teşekkürler

78. cassano - Mayıs 25, 2007

herkezin kendi fikirleri wardır bende kendi fikirlerimi şöyle dile getiriyorum:Bence çok saçma bir film olmuş hatta saçma ötesi,bu benım fikrim herkez saygı duysun tıpkı benım sizlere duyduğum gibi,thx…

79. m.ali - Mayıs 26, 2007

zk and gnsu doğru söylüyor.yanındayım.johnny depp’i seviyorum.

80. Mr.Stench - Mayıs 26, 2007

johnny depp’i çok seviyorum.onun için ölürüm.

81. mcHiT//Nu-Metal - Mayıs 26, 2007

Bu film 20 oscardan aşağı alırsa yıkarm ortalığ…

82. Mr.Stench - Mayıs 27, 2007

şu hayatta bir eric chıristopher’iseviyorum birde johnny depp’i.johnny depp’in her filmini izledim hepsi mükemmel sadece karanlıktan önce film yapısı olaeak güzel değil.en güzel filmi karayip korsanları 3.

83. furkan burak yalçın - Mayıs 28, 2007

ben sinemada izledim çok güzel ve macera dolu sahneleri vardı gerçekten oyuncu ve ekip kadrosu çook güzel…:-)

84. bay_ecza - Mayıs 28, 2007

arkadaşlar valla film harika ya izledim mükemmel sakın kaçırmayın sakınnnnnnnnnnnnnnnnn………..

85. golge - Mayıs 30, 2007

bence de izlemelisiniz.sakın kaçırmayın.süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.🙂

86. pınar - Mayıs 30, 2007

ben kaptan jack hayranı bir kızım yukarıdaki cevap yazın demiş 1.si kaptan 40 yaşında olamaz 2.si barış akarsuda ona acayyip banziyor ben aşığımmm jackeeee ay anlamıyomm nasıl o kadar yakışıklıı tatlı şeker mimikli oluyor anlamıyommm ya aman arkadaşı 22 nisanda karayipler çanakkale gezisine 22mayısta gelcek dedi ben ozamana kadar nası giyinip süslenirdim kiii deli oldummm o günn bir daha sölüom jacke aşığım o lenonardoyu halt etmişşşş

87. pınar - Mayıs 30, 2007

karayip korsan larını ban çok seviyorummm titanik hayranıydım sonra narnıa sonrada karayiplere aşık oldummm yanlız ben filme değil kaptanıma aşığımm jack sparroww jonhhy deep ay isimleri bilen harikaa yaaaa o filmin yapım cısından ve kaptanımdan imza alırsam çooooooooooooooooooooooooooook ammmaçoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevinirim ya o filmde beni de oynatın yalvarırımm ayrıca çikolata fabrikasında da jonhhy deeep oynuodu harikadıı

88. karyip korsanı - Haziran 1, 2007

yaa çok üsgnm bn bgn gittim ama 4. çıkmaması bni çok ağlattı resmen we thurner ın ölmesi bni çok üstüü

89. duygu - Haziran 2, 2007

BECE ENGÜZEL SİNEME FİLMİ SÜFER BİR FİLM 4.SERİYİ ÇOK MERAK EDİYORUM

90. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 2, 2007

zaten jack in olduğu ne güzel olmaz ki ?? bunlar da harikaa

91. idil - Haziran 2, 2007

arkadaşlar bana lütfen 4.sünün çıkıp çıkmayacağını söylerseniz karayip korsanları ve jack hayranı olarak çok sevinirim****

92. idil - Haziran 2, 2007

zaten jack olmazsa izlenme rekoru hayli düşer****

93. aLeXanDEr-UfuK - Haziran 3, 2007

Tek kelime ile Süper herSeyi ile harika o kadar Cok iyiKi Soleyecek laff bulamiyorum ismini duyunca o kadar merak etmedim ama seyredinCe anladimki hic bir Zaman ismine bakip aldanmiyacaksin izliyeceksin sonrada oteceksin🙂 oLuM GeRCeK HeRSeY YaLaN …

94. furkan - Haziran 3, 2007

ben bugün sinemasına gittim süper ya film solucan adam öldü

95. melodi - Haziran 3, 2007

4.fil olcak adıda yasam pınarımı genclik pınarımı ne bu arda 3.film süperdi espiriler falan.johnny deep çok yakısmıs jack rolüne.jack rolündeyken asıgım adama ayrıca jack elizabethi sevmiyo o kadınlarla egleniyo ama çooook tatlı:D

96. melodi - Haziran 3, 2007

johnny deep gercek hayatta 44yasında ama filmde kac yasında bilmiyom

97. melodi - Haziran 3, 2007

johnny deepe bende hastayım deli oluyom.filme bilet aldıgımızda çıkartma albümü verdiler içinde ve kapagında resimleri var çok yakısıklı ya anlamıyom 44 yasında adam nasıl böyle yakısıklı yaaaa

98. ... - Haziran 3, 2007

karyip korsanları turner ölmedi jonesun kalbini bıçakladığı için ölümsüz oldu sadece

99. murat - Haziran 6, 2007

ya film nerdeyde vizyondan kalkcak doğru dürüst resim yok

100. hande seymanur kankileri - Haziran 6, 2007

Will i öldürmeyin.nooluuuuuuur.Will ölürse Elizabeth dul kalır hele bir çocukla çok zor.Jackin sevgilisi olsun.dördüncü filminde de tokat yesin.Espiri olarakdedim canım hatta bu sefer o tokat atsın

101. isim yokk - Haziran 6, 2007

çok tatlı bu adam yaaa bayılıyorum harika müthiş çok karizmatik ve sempatik bi insan umarım karayip korsanlarının devami gelir 3 ten sonra ilk filminde aşık olmuştum onaaa

102. mücahit - Haziran 9, 2007

abicim ben bu kadar maceralı bir film görmedim jackin hayranıyım birde çok komik hareketleri var 2.bölümde gözleri çok komikti durmadan serileri çıkar inşaalah

103. AYÇA - Haziran 9, 2007

MERHABA ARKADAŞLAR YA BEN BU FİLME BAYILIYORUM AYRICA WİLL TURNER HASTASIYIM YA ELİZABETH YERİNDE OLMAYI ÇOKK İSTERDİM HEM OKADAR GÜZEL HEMDE WİLL GİBİ BİRİSİ BANA AŞIK.DAHA NE İSTEYİMKİ BEN……
bide jack sparrow senide sefiorum

104. berk - Haziran 10, 2007

Ya bilen varmı 4.film ne ara çıkıcak????

105. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 11, 2007

ya bazıları jack i seviyorum dediğinde acaip moralim bozuluyo ama eminim ben de böyle dediğimde onlar da bana gıcık oluyolardır ee böyle yakışıklı bi adamın çok hayranı olur tabii😀

106. eylem - Haziran 11, 2007

ayyyy bgnn seyrettimm bayıldmm bnm favori aktörlerim 1. joony 2. orlando 3. george cloony amabu fişlmde yokk oooo arkiyleee bayıldıkk resmenn ama william ın ölü ruh fln olusuuu cok kötüydü:( :d

107. johnny - Haziran 14, 2007

süper bir film diyecek yok!!!bu arada da JOHNNY DEPP in hayranıyım onu başarısından dolayı tebrik ederim!!!

108. AnGeLa DePp - Haziran 16, 2007

yaren deep cnm 1 deep değil depp olacak ama bunu boşver sana katılıyorum venessa senden nefret ediyorum ama lily rose a üzülüyorum yaaa hala böbrek bulunumadı mı haberlerden geri kaldım ayrıca en büyük johnny aşığı da benim

109. merve - Haziran 16, 2007

çok güzel bir filim olmuş ya bayıldım kaptan jack sparrow ve mürettebatı çok güzel hazırlamışlar bu filmi Will Turner Elizabeth Swann’ falan süper bir filim .ÇOK başarılı olmuş JOONY DEEP SENİ VE MÜRETTEBATINI ÇOK SEVİYORUM (ORLANDO bloom *** Keira Knightley )

110. berca - Haziran 17, 2007

elizabeth yerinde olmak çook isterdim çünkü sevgilisi bnm gozumde dünyanın en yakısıklı adamaı allahım bn hayatımda bu kadar şeker karizmatik ve acayip yakısıklı bi adam gormedim
elizabeth çok sanslısın…senin yerinde olmak için neleri goze alırdımm

111. çılgın korsan - Haziran 19, 2007

karayip korsanları 3 harikaydı,4 nü sabırsızlıkla bekliyorum.Nedeolsa rekor kırdı.

112. _NesriN_ - Haziran 21, 2007

“ANGELA DEPP – Mayıs 19, 2007
CaPtAn JaCk SpArRoW arkadaşım bende Johnny Depp hastasıyım barış akarsu kim ya ?Onda Johnny Depp kadar güzellik olsa zaten sen seviyorum dememişsin ama benziyo demişsin 20 yaşındaki çocuk 40yaşındakine benzerse 40yazşına gelince neye benzer değil mi? yanlışsam cevap bekliyorum”

kesinlikle katılmıyorum sana.bir kere barış akarsunun güzelliği doğal.bi sürme midir nedir onu çekiyo.ama juhhny depp ise tamamiyle makyajlı bi güzel.onun doğal hali iğrenç…..filmdeki haliyle hiç mi hiç alakası yok….🙂 filmdeki hali(yani kendisiyle hiçbir alakası olmayan hali-herkesin aşık olduğu hali) aslında barış akarsunun doğal güzelliğiyle neredeyse eş değer.ki demişşisiniz johhny depp kadar güzellik olsa🙂 sadece karşıt fikir olsun diye yazdığınız çok belli.🙂 demişsiniz ki 20 yaşında kırk yaşında birine benzerse,kırk yaşına gelince nolcak🙂 o kadar mantıksız bir bağlama ki bu gülmekten başka hiçbirşey bulamıyorum🙂 barış akarsu hayranı arak bunları yazmadım sadece sizin şu mantıksızca bağlamalarınıza bir cvp olsun diye yazdım🙂 belki bu da karşıt bir fikir olsun die yazılan bir yorum ama en azından karşıt fikri çürütebilecek kadar mantıklı ;)filmdeki senaryo harika….herşey çok güzel işlenmiş.bu filmi izledikten sonra birçok insanın filmdekiler gibi kısa cvplar vermeye çalışıp akıl oyunları oynamaya az da olsa özendiklerine çok şahit oldum🙂 filmi izledikten sonra insanın başkalarına olan güveni biraz sarsılıyo🙂 filmde herkes birinin arkasını kazıyo🙂 herneyse çok konuştum film harika…..

113. _NesriN_ - Haziran 21, 2007

çok saçma bir cümle kurmuşum….🙂
“filmde herkes birinin arkasını kazıyo” die….düzeltiyorum🙂
filmde herkes birbirinin kuyusunu kazıyo….

not:sanırım birazcık oldu…😛

114. shine - Haziran 21, 2007

ya 5. filme kadar çıkarmı?lütfenn çıksııınnn…O film johnny deppsiz olmaz ayrıca hayatımda bu kadar güzel bi film izlemedim keşke gerçektede böyle bi şey olsa!!!

115. lazıa_61_61 - Haziran 22, 2007

1 ve 2. filmleri muhteşemdi 3 en güzelleri olmalı ve ayrıca şunu belirtem jonny deep’in çou filmini izledim ve büyük bir hayranıyımdır

116. deniz - Haziran 23, 2007

daha dün gittim izledim k k 3 ü valla çok keyifliydi hem güldürdü azıcıkta üzdü zahneleri manyaktı bence bu 3 seriyi de bana benzeyenler mutlaka bilmeli 3. sü gerçekten hayal kırıklığına UĞRATMADI SÜPER OLMUŞ O JONY (JACKL SPAROW)VARYA GÜLMEKTEN ÖLDÜRDÜ BENİ:))))))::::)))))):)

117. ela - Haziran 24, 2007

harika ötesi bir filmdi hele jack harikasın

118. nihi - Haziran 25, 2007

bu yazılanlardan soora daha ne ekleyebilirim blimmiyorum çk güzel ben 5 kere gittim harika bi de çkk sizlerin çkk koyu johnny depp fanı olduığunuzu bilerekten soruyrum johnny’nin kızı iyileşmiş mi yaa? bu yaz vanessa’la düğünleri olduğuna dair bi haber de aldım doğru mu bi bilginiz varsa lütfen cvp yazın

119. Jack__Dml - Haziran 27, 2007

arkadaşlar aklıma bişe gldi bi anket ypalım ok? anketin sorusu şu :
JACK Mİ DAHA YAKIŞIKLI YOKSA WİLL Mİ? hrks ankete ktılabilir.ilk oyu yada cwbı her neyse işte onu bn veriim bence JACK DAHA YAKIŞIKLI fikirlerinizi bkliorm şimdiden tşkkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrr🙂

120. Raşit karakoca - Haziran 29, 2007

Biz sınıfımızda bir gurup oluşturduk ben kaptan Jack oldum. Arkadaşım Ruşen Will Feyza ise Elızabet oldu. Geminin planların bile çizdik.

121. Yaren DEPP!!! - Haziran 29, 2007

BU ARADA MRAK EDNLER İÇİN SÖYLİYİM 4-5. FİLMLER BELKİ ÇIKABİLİR VE MERAK EDENLER İÇİN SÖYLÜYORUM JOHNNY EĞER BU 4 VE 5. FİLMLERİN SENARYOSU İYİ OLURSA OYNAYACAK!!!! AYRICA VANESSA JOHNNY LE EVLENMEK İSTEMİYORMUŞ SANIRIM EVLİLİĞİN AŞKI BİTİRDİĞİNE İNANIYOR BUNA ÇOK SEVİNDİM:))

122. mustafa - Temmuz 2, 2007

tabikide JACK SPEROW DAHA YAAKISIKLI

123. onur - Temmuz 4, 2007

bence karayip korsalnları filmi çok güzel ama buraya konulan resimler kötü

124. orlando (L) zeynep - Temmuz 4, 2007

ya nesin sen orlando musun nesin ya yerim seni bitanem..
senin ne kadar tatlı olduunu bu filmden çıkardım ama sana filmin basından beri sana tapıorum ama jhony de sper …
harika rol yapıosnz sizi çok seviorum ..
bütün karayip korsanlarına sevgiler

125. YAREN DEPP ( VANEESSAA SENDEN NEFRET EDİORUM)) - Temmuz 5, 2007

barışa çok üzüldüm pek sevmesemde daha çok gençtiii!!! allah anne ve babasına sabır versin!!!

126. ........... - Temmuz 5, 2007

saçmalamayınn yaa bncee barış akarsu dahaa yakışıklııydıı hemm çokk yazkk olduu adamaa😥

127. UcuzDVD.net - Temmuz 9, 2007

Arkadaşlar bize göre şimdi 3ncü bölümü 4 e bağlamışlar bu film 5 seri olacağı hakkında düşüncelerim var. 5nci bölümde 1-2-3-4 arasındaki kopuk olan (iyi anımsayın birden sonra 2 ye geçişte 2 den sonra 3e geçişte film kopuklukları var hikayenin yani.bir yerlerde başlıyor ama konu nereden çıkmıştı? gibi) eski bölümlere ait prewiev olacak bizce…

128. maviperi - Temmuz 11, 2007

ben daha 3. filmini izlemedim . ama çook güzel olduğu kesin jonny deep çok şeker ama orlando bloom daha yakışıklı neyse inşallah 4.5. filmide oluuurrr

129. MRS.DEPP - Temmuz 12, 2007

ÖTMEYİN BEEE!!!hiç kimse johnny deppi benden çok sevemez!!!ben johnnyye mektup yazmış insanım!!!bir dergide onun florida daki evinin adrasini buldum!!!veeeeeeeeeeeeeee ONA MEKTUP YAZDIM!!!!!MEKTUPTA ONA AŞIK OLDUĞUMU VE ONLA EVLENMEK İSTEDİĞİMİ SÖLEDİM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!görüldüğü gibi onu hiç kimse benden çok sevemez!!!!!!!!!!ben bir rock severim!!!!!biliyosunuzki johnny de rockçı…..onun için ÖLÜRÜM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

130. Yaren DEPP!!!(UMUTSUZ VAKA) - Temmuz 17, 2007

AĞZINI BOZMANA GEREK YOK CANMMM!!!!!! BENCE JOHNNY Yİ BENDEN ÇOK SEVEMEZ GİBİ BİŞEY DE YOK AYRICA!!!!!!!!!!!!!! BENDE ONUN İÇİN ÖLEBİLİRİM Bİ BAŞKA JOHNNY HAYRANIDAA!!!!!!!!!!! DERGİNİN İSMİNİDE VERİYİM DREAM DERGİSİNDE (SANIRIM NİSAN SAYISI) JOHNNY NİN LOS ANGELAS TAKİ EV ADRESİNİ VERDİ!!!!!!!!! BENDE MEKTUP YAZDIM SANA CEVAP GELDİMİ CNMM !!!!!!! (GELMEDİĞİNDEN EMİNİM) GELEMZ ÇÜNKÜ O NALET VANESSAYA AŞIK BENDE BİR ROCK SEVERİM SEN ROCK SEVİOSUN DİE JOHNNNY DE SANA AŞIK OLMAS !!!!!!!!! GERÇEKLER ACIDIR!!!!!!! MSNİNİ VERİRSEN SEVİNİRİM!!!!! MRS.DEPP E DİR.

131. k@r@y!p k0r+@nl@rı - Temmuz 19, 2007

çok güzel birşarkı yaptığınız için size teşekkür ederim

132. nazan - Temmuz 20, 2007

ya johnny depp benim siyah incili prensim…bütün filmlerini izledim…çok tatlı.karayip korsanları ama en güzeli…en büyük hayranıyım:)diğer yazanlara duyrulur.:)

133. JAKH SPARROW - Temmuz 20, 2007

bence kaptan jakh sparrow en iyi ve en komik korsan ve mesela 2. filminde ahhh bu roomda zırt bırt bitiyo

134. jack_melike - Temmuz 23, 2007

ya kaptan jack bnm askım onu kimse bnm kadar sevemez
heryerde resimleri var odam da msn me koyuyorum pc ye koyuyorum ya o bnm için hersey ya canım onu çok seviyorum

135. jack_m_ekile(jacdk_melike) - Temmuz 23, 2007

askumm benim kimse ( baK İDDA EDİYORUM ) HİÇ KİMSE JACKİ BN DEN ÇOK SEVEMEZ ya o benim bitanem burda olsa yanından ayrılmam bile askumm bnm bitanecik jackim

136. flz92 - Temmuz 24, 2007

tek kelimeyle muhtesem bir film.önce seyretmemistim.evde cd sini seyrettim süpper

137. kkkrm - Temmuz 30, 2007

ya ben çok seviyorum karayıp koranlşarı hele şu kaptan jack sparrow hayranım

138. Kaptan Jack - Ağustos 3, 2007

arkadaşlar bu karayip korsanlarından sonra ona benzeyen çok film izledim ama hiçbirini onun gibi güzel bulmadım.hele kaptan jack gibi rolünün hakkını veren kimseyi bulamadım

139. DeeP_DrY_MuHaMMeT - Ağustos 8, 2007

yaaa foto hrika olmuş
ama karayip koorsanları 4 isteriz

140. büşra - Ağustos 10, 2007

nazana cevap herkesin aşkı kendine büyüktür sen bence en büyük megolomansın

141. Jack__Dml - Ağustos 13, 2007

Yaren DEPP’e katılıyorum…ben de johnny deppi seviyorum ve ben de onun için ölürüm ama onu kimse benden daha çok sevemez demem ya da bunun gibi şeyler söyleyip kendimi üstün çıkarmaya ve başkalarını ezmeye kalkışmam.başkalarını küçülterek kendini büyütemezsin bunu unutma.bu laf bütün kimse johnny i benden çok sevemez diyen herkesedir.herkesin aşkı kendi içinde.illaki bunu insanların gözüne sokmana hiç gerek yok.hele hele kimse onu benden çok sevemez diyip de insanları kötü hissettirmene hiç gerek yok.Benim gibi düşünen yada benle johnny depp hakkında bişeyler paylaşacağını düşünen herkese msnim açıktır.özellikle Yaren DEPP ,senin eklemeni isterim🙂 JD__JS@hotmail.com isteyen eklesin johnny hakkında konuşalım…😀

142. Rana - Nisan 17, 2008

hastasııyımmmmmmm (L)Will Turner(L) hastasıyımm delisiyimm,hayranıyımmmmmm çok seviyorum ben onuuuuuuu çok yakışklıı yaaaaaaaa heee bu arada will turneri benim kadar çok seven varsa(kız) beni msnsine eklesin konuşuruz😉 rananur55@hotmail.com

143. Rana - Nisan 21, 2008

yaaaaaa neden benim yazdığım yorumlar siliniyooor :@ 😦

144. JohnnyDeppIsT-!pék - Mayıs 8, 2008

Yarencim çok haklısın Johnny deppe bir mektup yazmakla ve onu ne kadar sevdiğini sölemekle ve bütün filmlerini izlemekle (bnde izledim ne var bunda) en büyük Johnny Depp hayranı olamazsın onun için pek çok şeyi göze alabilirmisin tüm olumsuzlukları düşün öle cevap ver ama unutma laf ile gemi yürümez yarencim msnni verirsen çok sevinirim bn johnnydeppfantr.com üyesiyim sizide sitemize beklerim…

145. JohnnyDeppIsT-!pék - Mayıs 8, 2008

Johnny depp hayranı olamazsın derken bu sözümü Mrs.depp e yazdım lütfen kimse alınmasın yarencim lütfen msnini istiorum herkes Allaha emanet olsn🙂 bol Johnnyli hayat ve rüyalar dilerim😀

146. Rana - Mayıs 21, 2008

yhaaaaa benim parantez içinde kız yazısını yazdığıma bakmayın.isteyennnnnnnnnn eklesinn😀

147. Rana - Mayıs 23, 2008

yaa şimdi ben will turneri hepinizden çok seviyorum desem yalan olur çünkü biliyorum ki will turneri benim kadar çok sevenler de var🙂
onun için hiç birşey diyemiyorum ama bende will turnerı çooook seviyorum😉

148. deniz - Mayıs 23, 2008

johnny depp i benden çok sevemesiniz

149. deniz - Mayıs 25, 2008

bu filime o güüzelik veriyor oçok yakışıklı ve rolünü çok güzel oynuyor süper biri:d

150. Rana - Haziran 1, 2008

zevkler farklıdır😉

151. shmarik - Ağustos 3, 2008

jonny deep diyincee akarsular durur hele filmdeki rolüü muhteşemm bayılıorm bi korsan bu kadarmı sempatik olurr allamm yhaa söyleynnn….

152. seda - Aralık 11, 2008

bence adam çok yakışıklı ben beğendim kafasındaki saç değil belli aynı rahmetli barış akarsuya benziyo ama barış sakalınnı iki tane örmüyo doğrusu …🙂

Jack Sparrow Delisi... - Ocak 7, 2010

doğrusu ben jack ı barış akarsuya fazla benzetemedim….
bende herkes gibi jack sparrow u çok çok çok çok çok çok çok seviyorum:) bir türlü aklımdan çıkmıyor,her yere onun resimlerini koydum:) bütün filmlerini izledim ve 4. sünüde mutlaka izliycem…

153. Jack Sparoow Delisi - Ocak 7, 2010

bende jack sparrow u çok çok çok seviyorum:)bir türlü aklımdan çıkmıyor, her yere resimlerini koydum:) bütün filmlerini izledim ve inşallah 4. filmi çıkınca onuda izleyeceğim….

154. scorfilld - Mart 15, 2010

karayipler serisi gerçekten flim olarak en güzeli ama dizi diyince prison break gelir akla kimse diğer bölümünde ne olabileceğini tahmin bile edemiyor

155. aaaaaaaaaa - Eylül 12, 2012

ben bütün bölümlerini izledim hatta aşadım


Bir Cevap Yazın

