jump to navigation

Anket: Karayip Korsanları 2’den en sevdiğiniz sahne hangisi? Şubat 17, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Sinema.
trackback

Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu filmi hakkında bir anket düzenleyeyim dedim. Acaba filmde en sevdiğiniz sahne hangisi?

1) Jack Sparrow’un yerlilerden kaçtığı sahne 🙂

2) Tortuga sahneleri

3) Jack Sparrow, Will Turner ve Norringtan’ın değirmen üzerindeki sahneleri

4) Bu dediğimiz üçlünün sahildeki kapışma sahneleri 

5) Davy Jones’un gemisinin suyun altından çıktığı sahne

6) Kraken’in Siyah İnci’ye saldırdığı sahne

7) Türk Korsanları’nın sahnesi

Kaptan Jack Sparrow

Cevabınızı aşağıdaki yorum kısmına, istediğiniz seçeneği yazarak gönderebilirsiniz.

Yorumlar»

1. mrs. jubby - Şubat 18, 2007

bence karayip korsanlarında en iyi sahne jack sparrow’un yerlilerden kaçtığı sahneydi yani 1.. 🙂

2. gizemli - Şubat 19, 2007

krakenin siyah inciye saldırdığı sahne ilginçti ama 3 lünün değirmendeki savaşıda etkileyiciydi :):)

3. seray - Şubat 21, 2007

bence de 1. sahne çok güzel orda süper koşuyor…….

4. McAttos - Şubat 26, 2007

türk korsanlarının olduğu sahne orda kraken acayip bi şekilde çıkıyo
:-))))))

5. semtimiz boğaza karşı.Bu alemde kral çArşı - Mart 3, 2007

jack sparrowun yerlilerden kaçtığı sahne bence müzik çok uymuş kaçışı çok komik yaa ingilizcesini izledim adamın bağarışı bile komik yaa sonra da gemiye çıkarken’hoşçakalın canlarım bugünü anılarınızda beni hep kıl payı olarak kaçırdığınız gün olarak asla..’üstüne dalga gerir.’imza kaptan jack sparrow’

6. Osman - Mart 11, 2007

1 ve 3. sahneler nefisti. 1 çok komik 3 çok profesyonelceydi. DVD’den 3. şıktaki sahneyi nasıl çektiklerini izledim, helal olsun ya 😀

7. Capt. Jack SPARROW - Mart 11, 2007

olagan ustu bu fılmden sahne begenmek gercekten cook zor ama degırmendekı asvas sahnesı ve yerlılerden kacıs sahnesı en superdı ve ‘semtimiz bogaza karsı.bu alemde kral carsı’adlı arkıme katılıom adamn ıngılızce yanı orjınal sesı muhtesemm..3’u de merakla beklıom ama capt. jack sparrow bıze br suprız yapabılır.fılmın 3,4,5 ve hatta 6 bıle cıkabılırmıs ancak senaryoyu jonny depp begenırse.ayrıca newsweek’te yaptıgı acıklama ıle the rollıng sones grubunun efsanevi gıtarıstı rıchards 3’te cpt.jack sparrow’un babası rolunu aldıı.ısalah jonny depp seneryoları begenırde 3 te fılm bıtmez.

8. sefa - Mart 30, 2007

en iyi sahmne bana göre 2 tane 3.&7.

9. bleda can - Mart 30, 2007

karar verirken çok zorlandım çünkü hepsi birbirinden güzel anack kararım 1 3 7’dir

10. eda - Mart 31, 2007

en çok aklımda kalan ve komik yerlilerden kaçış bir insan bu kadar mı komik , şeker ve karizmatik kaçar???

11. gizem - Mart 31, 2007

değirmen üzerindeki sahne süperdi ama dimi

12. eda - Nisan 1, 2007

evet o sahne de bi başkaydı

13. batuhan - Nisan 2, 2007

ben batuhan karayipe gidip 4.yü kaçırmadan tanışıp imza almak ve johnny deepi evime davet etmek istiyorum

14. -xgirlx- - Nisan 13, 2007

bence en ii sahne 1. sahneydi müziği bile uymuş ve johnny depp de orda çok tatlı gözüküyodu

15. nurbanu - Nisan 15, 2007

wqalal bana sorarsanız 1. filmde jack i ilk gosterdıklerı sahne super yaa adamn harbı karızma 2.flmde degirmenddeki sahneler super yaa

16. pirates_caraibean_jack - Nisan 17, 2007

ben jack sparrow u çooook seviyorum

17. büşra acar - Nisan 17, 2007

jack sparrow’un bütün sahneleri

18. eda - Mayıs 4, 2007

yeni anketler beklioruzzz:))

19. gülendam - Mayıs 13, 2007

jack’in olduğu her sahneyi seviyorum.

20. şeyma - Mayıs 14, 2007

jack sparrow’un olduğu tüm sahneler süperdi ama yerlilerden kaçtığı sahne … bayıldım filmin müziklerine hiç bi şey söylemiyorum.Pardon KAPTAN JACK SPARROW

21. karayip hastası - Mayıs 15, 2007

Bana göre 3. değirmen yelğinin üstünde yaptıkları sahne çok güzeldi

22. arzu - Mayıs 19, 2007

karayipler bir efsane zaten her sahnesi muhteşem.SİZCE

23. kaptan_sparrow_tüzeloğlu - Mayıs 22, 2007

karayip korsanlarında jack sparrow’un oynadığı tüm sahneler.. ama özellikle tortuga da ki bar kavgasında herkes birbirini yerken kaptan nın bu kadar şanslı olduğu sahne süperrdii

24. keira - Mayıs 28, 2007

en güzeli keira nın jack will noringthen nın dövüstügü sahnedeki hareketleri ydi.???

25. kaptan jack sparrow hayranı - Mayıs 29, 2007

bence kraken in siyah inciye saldırdığı sahne çok etkileyiciydi

26. atakan - Haziran 27, 2007

bence karayip korsanlrı 3 te en güzel sahne kaptan jack sparrow`un davy jones le dövüştüğ sahne. “jonny depp en çok sevdiğim aktör

27. buraaakk - Haziran 30, 2007

davy jonesin krakeni çağırması

28. Kaptan Jax Sparrov - Temmuz 8, 2007

aşkım jack sparrov seni kocaman seviyorummmmmmmm.

29. irem - Temmuz 15, 2007

bence bütün sahneler güzel.BAYILDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMM.

30. irem - Temmuz 15, 2007

orliş olmasa film olmazdı.

31. Kayhan - Temmuz 18, 2007

en iyi sahne 1. sahne olsa gerek ama değirmenli sahne de muhteşemdi

32. julia novikova - Ağustos 4, 2007

benim en begendi sahne ben begendi elizabeth hapis will parmaklık var araları çok aşık çok etkiledi beni

33. julia novikova - Ağustos 4, 2007

will olmaza bşi yaramaz güzel olmaz ben begenmez ozaman

34. serapmedis - Ağustos 14, 2007

bizce en sevdigimiz sahne jackin oldugu tüm sahnelerdir 🙂 ok demi jack
bizim

35. MrsSparrow - Ağustos 14, 2007

bence tüm film harika seçemiyorum

36. nane - Ağustos 14, 2007

Salute hala bu blogla hala ilgileniyo musun bilmiorum ama anket diyosun dünyanın sonu ama sahneler ölü adamın sandıgıyla ilgili.Bu hatayı düzeltelim lütfen 🙂 Bu sahnelerden bence yerlilerden kaçıs sahnesi çok iyiydi.Özellikle”Dostlarım bu günü asla unutmayın”la baslayan sözlerinin oldugu bölüm.Asla sonu gelemeyen 🙂

37. rocky-balboa - Aralık 23, 2008

bu filmde o kadar güzel sahne varki hangisi daha güzel insan düşünüyo bende jackin adadan kaçtığı sahneye çok güldüm ama daha çok güldüğüm bi sahne varki…jack ne olacağını bilmeden mezardan çıkıyor üstüne gelen tekerleğin sesini duyunca yaptığı mimikleri hala unutmadım

38. arda iynem - Ocak 10, 2009

kaptan jacksparrowu çok seviyorum hele yürüşünü çok beyeniyorum

39. wantedfatih - Nisan 4, 2009

En süper sahne en sonuydu Jack Sparrow un Kraken le karşılaştığı sahne…Ne yalan söyliyim Jack saldırdığında üzüldüm ya ölücek diye…

40. CrescentM - Haziran 28, 2009

Bence Karayip Korsanlarının tüm serilerinin tüm sahneleri şahane, olağanüstü, komik, heyecan dolu ve kusursuzzzzzzzzz….

41. sprinq - Ağustos 8, 2009

ı lovesss captain jack sparowww …. jonny depp

42. vazo - Aralık 9, 2009

bence jack singpura gelirken ve orada yaptığıu şeylewr

43. biricik - Aralık 11, 2009

ben sana bayılıyormmm sana aşığım çok yakışıkı………….

44. lily_rose - Mart 5, 2010

ben will jack ve norringtan ın değirmen üzerindeki sahneyi daha çok sevdim

45. berat - Nisan 28, 2011

ben kraken bölümünü daha çok sevdim kraken,in dişleri çoktu

46. acar - Ekim 9, 2011

jack sparrow un yerlilerden kaçtığı sahne


Bir Cevap Yazın

