jump to navigation

Windows Vista satışta… Ocak 30, 2007

Posted by Oguzhan (salute) in İşletim Sistemleri.
trackback

Uzun zamandır beklediğimiz 3 boyutlu işletim sistemi Windows Vista sonunda bugün piyasaya çıktı. Yaklaşık 1 ay önce şirketler için çıkan Windows Vista, şimdi de ev kullanıcılarının huzurunda. 🙂 Windows’un bu sürümü, pencereler arasında 3 boyutlu bir geçiş sağladığı için Microsoft açısından oldukça büyük bir yenilik. SuSe kullananlar bu efektlere alışık ama, çoğu ev kullanıcısı Windows işletim sistemi kullandığından dolayı, bu ev kullanıcıları için de büyük bir değişiklik ifade ediyor. Fazla söze gerek yok. Yeni işletim sistemi hayırlı olsun…

Yorumlar»

1. Reşit - Şubat 4, 2007

Kullanıcı açısından üç boyutlu görüntü en büyük yenilik olarak görülecek sanırım ama Vista da bir çok altyapı değişikliği var. Şahsen Vistayı başarılı bir ürün olarak görmüyorum. Bugün kullandığımız bilgisayarlar geçmişin süper bilgisayarları kadar güçlü de olsa Vista işletim sistemini zor çalıştırıyrlar. Her zaman olduğu gibi Mikrosoft tekel olmasına güvenerek kalitesiz bir işletim sistemi çıkarmış Belki bizim artık kendi Pardüşümüzü kullanmamızın zamanı gelmştir!


Bir Cevap Yazın

