jump to navigation

Alan adlarında “Türkçe Karakter” devri başladı Aralık 16, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in İnternet.
trackback

Nihayet, alan adlarında Türkçe Karakter devri başladı. Ne güzel bir haber. 🙂 Artık akaln adlarında ç,ş,ı,ğ,ü gibi harfler kullanabileceğiz. Sanırım bu haber en çok şirketlerin hoşuna gidecek. Çünkü bazen, Türkçe Karakter kullanılmadığından dolayı şirket isimleri komikleşebiliyordu. Böylekile bu sorun ortadan kalkıyor. Ama bir sorun var. 😦 Eğer siteniz yurtdışından da ziyaretçi varsa şimdilik Türkçe Karakterli alan adı almalarını önermiyorum. Çünkü yabancı klavyelerde bildiğiniz üzere Türkçe Karakterler bulunmuyor ki bu da sitenize doğrudan ulaşımı engelleyecektir. Yurtdışında bir sitenize ancak Google’da arama yaparak ulaşabilir.

Yorumlar»

1. tuğçe - Aralık 22, 2006

2. film çok güzldi de sonnda jack’e noldu büyük ihtimal yaşıyodr abi film ble biter mi yaa…bak 3. filmnde kesn kes elizabeth will i terk etck çnkü o jack i sewio…

2. ÇOKKKKKKKKKKK ÖNEMLİ OKUYUNUZ - Aralık 29, 2006

Bence elizabeth will sewiyo ama işler karışacak zaten dordüncü bolumde willturneri öldürüyolarmış bu gün dergide okudum çok üzüldüm kadrada çok kisi oldugu için disnep fazla para kazananlardan birisini çıkartmak zorundaymış.Ben dedim ki neden elizabeth çıkmıyo bununda cewabı war elizabeth ask we dram rolunu oynadıgı için çıkartıyolarmış ya çok üzücü.Ama ben koyu bir JONNY DEPP liyim çok güzel rol yapıyo ‘la pipiki lam ini mini’ya ezberledim anlayın artık ayrıca emma watson(harry potterde oynuyo çok tatlı ya zaten siz bunu biliyosunuz ayrıca bende tam son saydıgımda 295 resimi wardı hepsini özenle seçtim netten) we skandar keynes hastasıyım(narnida oynuyo çok yakışıklı yaa).AYRICA JONNY DEPP ŞU FİLMLERDEDE OYNADI gilbirt hayelleri(gilbirt ne yiyiyo sinemax ta çıkıyo),çarlinin çikalata fabrıkası,çikalata


Bir Cevap Yazın

