jump to navigation

Yepyeni bir tarayıcı oyunu: Travian Aralık 2, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in Oyunlar.
trackback

Tarayıcı oyunu deyince herkesin aklına OGame ve benzeri oyunlar gelir. Ben OGame’i denedim ama pek hoşlandığımı söyleyemem. Çünkü OGame’de belli bir seviyeye ulaşmış binlerce kişi var ve sizin puanınız size saldırılacak kadar artınca heman saldırı altına giriyorsunuz. Ve ne kadar dayanmak isterseniz isteyin en az 1 defa imparatorluğunuz çöküyor.

Travian ise yeni bir oyun. Bu yüzden kullanıcı sayısı çok fazla değil. Çok az da değil ama bu oyun benim hoşuma gitti. Çünkü oyun gerçekçi. OGame’deki gibi bilim-kurgu değil. Oyunda, Romalılar, Cermenler ve Galyalılar var. Bunlardan birini seçip oyuna başlıyorsunuz. Sizin bir köyünüz oluyor ve bu köyün lideri konumunda oluyorsunuz. Oyun ilerledikçe köy sayısını ve gücünüzü artırabiliyorsunuz.

Oyunda 4 temel kaynak var: Odun, tuğla, demir ve tahıl. Bu kaynaklardan daha çok elde etmek için binalar kuruyoruz ve seviye atlatıyoruz. Askeri birimler için ise Merkezi Binayı seviye atlatmak zorundayız.

Şunu söylemeliyim ki, bu oyun gerçekten zevkli.

http://www.travian.com.tr/

Reklamlar

Yorumlar»

1. evren - Aralık 16, 2006

beğenmedim

2. tazmania - Aralık 17, 2006

super otesi bi oyun herkese tavsiye ederim

3. crossfader - Aralık 22, 2006

ben yeni başladım gayet sürükleyici oyun…

4. alper - Aralık 28, 2006

ben çoktandır oynuyorum ama çokj iyi olduğum söylenemez

5. alper - Aralık 28, 2006

yardımcı olcak varsa yardım edebilir mi?

6. alper - Aralık 28, 2006

birlik nası kuruluyo oyunda

7. wqldemqrt - Ocak 10, 2007

muhteşem

8. masum - Ocak 17, 2007

cok guzel oyun 1 aydır oynuyom bırakamıyom

9. reco - Ocak 18, 2007

super bir oyun kalkamiyorum basından herkese tavsiye ederim

10. quantum - Ocak 27, 2007

birlik kurman için öncelikler elçilik seviyenin 3 olması lazım daha sonra elçiliğine gittiğin zaman birlik kur die bir seçenekle karşılaşıyorsun gerisi basit zaten 😉

11. quantum - Ocak 27, 2007

bide arkadaşlar oyuna bu link üzerinden kayıt olursanız daha iyi olur

http://www.travian.com.tr/?uc=tr1_48836

12. yasin - Ocak 31, 2007

valla süper 3 günden beri oynuyom herkese tavsiyem süper herşey var herkese ama herkese tavsiyem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÜPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. idris - Ocak 31, 2007

bende üye olcam

14. gecelerin yargıcı - Şubat 5, 2007
15. SEDAT - Şubat 7, 2007

KURNAZLAR ALTIN İCİN NELER YAPIYORSUNUZ ÖLE SİZ BİLMEYEN HEMEN YER VALLAH

16. quantum - Şubat 27, 2007

gene ben 😀
http://www.travian.com.tr/?uc=tr1_48836 merhabar arkadaşlar bu linke tıkladığınız zaman oyuna üye olabilirsiniz…aynı zamanda bana altın kazandırırsınız…altın ne işe yarar…altın ile ben daha hızlı gelişirim( boşa gitmesindense buradaki her hangi birine gitmesini tercih ederim )…oyundaki adım quantum 1.alanda ve 2. alanda hesabım var 1. alandaki birliğim P.T. 2. alandaki birliğim TİTAN …buralara kayt olursanız benden her türlü yardımı alabilirsiniz özellikle 2. alanda güney-batıda köyünüzü alırsanız birliğimize girebilirsiniz…hem tecrübe olarak yardım ederim hemde maddi olarak…eğer açılmış bir server (alan) a sonradan girecekseniz galya ama açılmamış açılacak olan server a girecekseniz cermen olmanızı tavsiye ederim…

17. kamanga - Şubat 28, 2007

anldımda akademi nasıl oluyo

18. genç fenerbahçe _-RoMa-_ - Mart 3, 2007

valla bence de süper, neredeyse 2 aydır basından kalkmıyorum, sürekli yağmalama yapıyorum, seviye artırıyorum.

sorusu olan arkadaşlar oyun yönergesinden her şeyi öğrenebilirler. o kadar karmaşık bir oyun değil aslında ama gerçekten bağlıyor kendisine.

19. Ahmet - Nisan 2, 2007

en sağlam sunucuya kayıt olabilmeniz için
http://www.travian.com.tr/?uc=tr5_2614

20. şafak - Nisan 15, 2007

süper bi oyun herkse tavsiye ederim…

21. tma üçler - Mayıs 31, 2007

bence süper ötesi yaklaşık 6 aydır oynuyorum ve şuan en iyiler arasındayım

22. burak - Haziran 11, 2007

travianı 3 haftadır oynuyorum.çok hoşuma gitti.herkese tavsiye ederim.VE 8.SERVER DA OLAN VARSA karacadaglı kouşsun .size her bakımdan yardım ederim.

23. mert - Temmuz 1, 2008

aekadaşlar bunu boş verin ikariam.net buna girin bu daha güzel ondan

24. matadorlar - Temmuz 19, 2008

fena bır oyun natarlar bana saldırdığında 100000 destek ve 25000 adamım vardı dunya harıkası 99 du venatar lkar dunya harıkasını yıkıp 1 askerı bıle olmedı

25. emre - Eylül 8, 2008

iyide altını nasıl kullanabilirim?

26. emre - Eylül 8, 2008

9. serverdeyim yardım etmek isteyen varmı ismim acimasiz_prens yardım ederseniz sevinirim!!!


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s