jump to navigation

FIFA 07 Videoları Ekim 5, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in Oyunlar.
trackback

FIFA 07’nin tanıtım videosu. Video’nun başlarında çıkan Turkcell Super Lig  logosuna dikkat edin. 😉

 
Bu da oyun içinden bir görüntü. Oyun oldukça hoş gözüküyor. 😉

Reklamlar

Yorumlar»

1. samet - Aralık 27, 2006

uf bee!

2. veysel - Aralık 29, 2006

çok güzel bir güzel oyun

3. ERCAN - Aralık 31, 2006

ÇOK SÜPER OYUN

4. furkan - Aralık 31, 2006

güzel

5. furkan - Aralık 31, 2006

idare eder

6. karahilal - Ocak 4, 2007

manyak ötesi bi oyun

7. rüzgar - Ocak 10, 2007

acaip süper bu oyunu oynarken ölüyordum arkadaşlar size katılıyorum

8. rüzgar - Ocak 10, 2007

arkadaşlar hala oynuyorum ve çok süper bir oyun çıkar çıkmaz ben cd ciye gidip bu oyunu aldım ve 30 ytl kıymadan bunu aldım

9. anil - Ocak 16, 2007

TRANSFERLE DEHŞET BİR OYUN ÇOK SEVİYORUM KENDİME RAKİP İSTİYORUM

10. ANIL - Ocak 16, 2007

RAKİP İSTİYORUM KENDİNE GÜVENEN VARMI 7 MİLYONA ALIP OYNAYINNNNNNNN KAZIKÇILARA DİKKAT

11. İBRAHİM YILMAZ - Ocak 17, 2007

az

12. Tolunay - Ocak 21, 2007

çok güzel bi oyun

13. efe - Ocak 21, 2007

rakip istiyorum rakip güzel ama kolay

14. yusuf - Ocak 22, 2007

hepinizi yerim ustayım bir kere yenilirsem öldünüz

15. yusuf - Ocak 22, 2007

ama yenilirsem acyip olursunuz

16. eren - Ocak 23, 2007

süper

17. dinho - Ocak 25, 2007

oyunu yüklemesini bilen varsa help

18. dogi - Ocak 27, 2007

manyak bı oyun ea sportsa thank you very much çokkk güzel

19. kral fifa - Ocak 28, 2007

wonderful manyak bi oyun allah çıkaranlardan razı olsun anlıyamadığım takım yapamıyorum yardımlarınızı bekliyorum

20. kral fifa - Ocak 28, 2007

yusuf ben 12 yasındayım ve sana rakibim

21. Mustafa Baltacı - Şubat 12, 2007

Çok güzel videolar var.Gerçekten herkesin izlemesini tavsiye ediyorum.

22. mehmet - Şubat 17, 2007

oooooooo çok güzel bi oyun

23. T!T! - Şubat 22, 2007

bana göre güzel bir oyun degil size pes6 oyunu nu öneririm gerçekten 2007 den güzel oldugunu herkez biliyor 😀

24. muhammed - Şubat 25, 2007

bu oyunun hastasıyım
arkadaşlar size tavsiyem 3-4-3 taktiği yapın
arkadaşlar size tavsiyem schalke 04 takımını unutmayın
eyer schalke 04 takımını alırsanız ve 3-4-3 taktiği yaparsanız forvetin ortasına kevın kuranyi’yi koyun
bol şans

25. muhammed - Şubat 25, 2007

sınırların üzerinde süper bir oyun

26. burak - Mart 4, 2007

arkadaşlarlar dörtlü defansın önüne kesinlikle iki libero koyun kanatlarıda iki oyuncuyla kuvvetlendirin forvet arkası ve tek forvet sizi uçurur

27. N0UM4 - Mart 10, 2007

bnce pes6 fifa07 ye 100000000000000000000000 basar ve bn herkese pes6 diyorum başka bişey demiyorum

28. PES 6 Videoları... « Salute Blog - Mart 17, 2007

[…] 6 Videoları… Mart 17, 2007 Posted by salute in Oyunlar. trackback FIFA 07 Videoları adlı yazı çok tutulduğu için PES 6 Videoları için de ayrı bir yazı yazayım dedim. Buyrun; PES 6 […]

29. cin - Mart 20, 2007

fifa07 güzel oyun uzaktan gol atmak ve frikikler bebek oyuncağı.fifa07 daha güzel pes 6 leş gibi

30. arda - Mart 28, 2007

çok süper bir oyun ama ne yazıkkı bende yok

31. arda - Mart 28, 2007

manyak bir oyun bütün spor oyunlarına bin çaeker hele o şutlar mükemmel ama bu fıfa 2007 denilen oyun bende yok keşke olsa

32. tavuk nuri - Mart 28, 2007

çok berbat bir oyun pes ona bin çeker hele fıfa 2006 on bin atar
fıfa 2007 çok çirkin bir oyun fifa 2006 tercih ederim

33. KARAHANLI - Mart 31, 2007

ÇOK GÜZEL VE HARİİKKKAA BİR OYUN

34. messi - Nisan 6, 2007

keşke bende yüklü olsa bee müthiş bi oyunmuş siz istermiydiniz arkadaşlar?

35. PODOLSKİ - Nisan 18, 2007

HİÇ VE HİÇ FUTBOLCULARI FAZLA BENZETEMEMİŞLER AMA BU OYUNU KİM OYNARSA HASTA OLUR *ŞAMPİYON KAYSERİSPOR*

36. osman - Nisan 19, 2007

bu oyunun hastasıyım, ama internet üzerinden oynıyamıyorum:(…

37. MUZAFFER - Nisan 21, 2007

ARKDAŞLAR ALDIM SÜPER TÜRKCELL SÜPER LİG TÜRKÇE SPİKERİ DE ATTIM 2007 ALİSAMİYEN YAMASINI ATTIM SÜPER OLDU AKLINIZ VARSA BU OYUNA DEĞER ALMA

38. Ensar - Nisan 28, 2007

SÜPER Bİ OYUN YAAA HELE TURKCELL SÜPER LİGİ VAR YAAA DAHA NE İSTERİMKİ GERÇEKTEN HERKESE TAVSİYE EDERİM YANİ

39. Ensar - Nisan 28, 2007

ya böyle oyun hiç yokki bu oyun değil tam bir efsane

40. ahmet - Mayıs 10, 2007

kim o rakip isteyen gelsin………..

41. dgkn - Mayıs 27, 2007

harika bise de psp de oyuncu yaratamıosun die sikayetler war bence kendi takımlarıyla(orjinal) süper bi oyun

42. bahadır - Haziran 4, 2007

çok güzel bir oyun türkçe spiker nasıl yapılıyo?

43. İ.Hatip - Haziran 11, 2007

çok güzel bir oyun ama çok eksik var umarım 08 de bunlar düzeltilir

44. erşat - Temmuz 9, 2007

bu oyun çok güzel menezarı ise çok güzel

45. emre nevruz kani - Temmuz 10, 2007

zaten ben bunu oynuyordum ama çok güzel oyun

46. emre nevruz kani - Temmuz 10, 2007

rakip istiyorum msn’nem “emrenevruzkani@example.com”

47. SEFA - Ağustos 5, 2007

ÇOK GÜZEL BİR SİTE

48. ÖZGÜR - Ağustos 17, 2007

Güzel oyun içinde tsl ninde olması daha bir güzellik katmış oyuna

49. mustafa - Nisan 26, 2008

çok güzel bir oyun hazırlayan kişi sen onlara aldırma


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s