jump to navigation

Call of Duty 3 Eylül 30, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in Oyunlar.
trackback

Savaş oyunları sevenlerin mutlaka denediği, kimileri tarafından Dünyanın En iyi Savaş Oyunu olarak kabul edilen Call of Duty serisinin üçüncüsü yakında çıkacak. Ama ne yazık ki PC için üretilmeyecek. 😦 PC kullanıcıları için üretlmeyecek olması çok üzücü.

Ama neden? Bunun sebebini bilmiyorum ama Call of Duty 3, Playstation, XBOX 360, Nintendo Wii gibi konsollar için üretilecek. Özellikle Nintendo Wii’de bu oyunu oynaması ayrı bir zevkli olacak. 😉 Buyrun oyunun videosu. İzleyince ne kadar etkileyici olduğunu göreceksiniz.

Yorumlar»

1. emre - Ocak 24, 2007

harıka bır oyun olmus sabırsızlıkla beklıyorum

2. mert - Ocak 26, 2007

güzelmi tam olarak bilmiyorum bende var ama bir türlü birinci bölümünü geçemedim:(

3. şükrü - Ocak 31, 2007

call of duty 4 ün yapılasında ben yardım etttim.20 ağuststa çıkıyor…

4. mirtep - Şubat 20, 2007

arkadaşlar 1. bölümde askerleri öldürüyorum ama sorası gelmio ne yapcaz oynayan warsa sölesin yaaaaa

5. KEfREN - Mayıs 12, 2007

arkadaşlar bende sizin gibi birinci bölümü geçemedim oyunun sonrasını çok merak ediyorum fakat o kahrolası mayınları geçemiyorum

6. KEfREN - Mayıs 13, 2007

nolur geçen biri yazsın şuraya yalvarırım

7. ozan - Haziran 4, 2007

ben geçtim çok kolay demek isterdim ama geçemedim:S

8. serdar - Temmuz 31, 2007

arkadaşlar kurban olim aynı dert bendede var ya geçen varsa birinci bölümü yardımcı olun yawww

9. rambo - Haziran 10, 2008

yaw o call of duty 3 değil ama ben söliyim ineklerin üstünden geççeksininz oyunnuu bitirdim

10. ismail - Ağustos 20, 2008

birnci bölümle ilgili bir kopya verirseniz sevinirim

11. halim - Eylül 29, 2008

ineklerin üstünden geciceksin zaten rda patlamıs mayınlar var siyah sekilde onlarıda kulanıcaksın aynı yoldan sönüceksin

12. halim - Eylül 29, 2008

trenli bölümde kagıdı aldım sonrasını gecemedim kapıya gidiyorum acılmıyor napcam bilen var mı

13. ŞAHİN - Ekim 6, 2008

ARKADAŞLAR BİRİNCİ BÖLÜMDE SİZİNLE KONUŞAN KOMUTANIN ARKASINDAKİ ÇADIRLI YERE EL BOMBASI ATIYORSUNUZ BİRDE TÜFEKLE ASILI OLAN SAPKALARI VURUYORSUNUZ BURAYA KADAR NORMAL DAHA SONRA ÜSTÜ FİLEYLE GİZLENMİŞ YERİN ORAYA GELİP ALTTAN GECİP GELİYORSUNUZ ORDA EKRANDA KARE VE YUVARLAK BELİRİYOR İŞTE ORDA BİR KUTU VAR ANCAK NE YAPTIYSAM ONU ALAMIYORUM KAFAYI YEDİM ONU ALMAYI BİLEN VARSA OYUN AŞKINA YAZSIN BİZDE KURTULALIM TEŞEKKÜRLER

14. şahin - Temmuz 24, 2009

beyler ben 1. bölümü bütün adamları öldürüyorum ondan sonra başa ineklerin olduğu yere gidiiyorum orda bi inekte parlayan bise var + şeklinde ben ineklerin üstünden gitmesemde mayın felan patlamıo ineklerin olduğu yerde mayın yok dimi sadece yan tarafta işaretler var mayınlı bölge olduğuna dair orası mayınlı napcam yardım plz


Bir Cevap Yazın

