jump to navigation

turkcell-im geldi, sıkıntı bitti Eylül 12, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in Cep Telefonları, İnternet.
trackback

Turkcell-im geldi, sıkıntı bitti...Son zamanlarda Avea ile Turkcell arasındaki rekabet iyice kızıştı. Avea kontör yükleyince fazla fazla bedava kontör hediye ediyor. Turkcell ise turkcell-im portalını çıkararak rakibine karşılık vermek istiyor. Hele bir de o turkcell-im reklamındaki “Canı Sıkılan Adam” yok mu….🙂 Özellikle uzaylı raklamı çıkınca bitiyorum.

Turkcell’in Shubuo’suna alternatif olarak çıkan Turkcell-im portalı, wap.turkcell-im.com.tr “girmesi gezmesi bedava” sloganıyla harekete geçen Turkcell amacına ulaşmış gözüküyor. Çünkü herkesin dilinde canı sıkılan adam var.🙂

31 Ekim’e kadar girmesi gezmesi bedava olan bu platformda günlük hayattaki herşey var. Spor, müzik, haber, oyun vs. Her ne kadar girmesi gezmesi bedava olsada müzik, oyun, resim indirmek ücretli.

wap.turkcell-im.com.tr yoğunluluktan dolayı yavaş açılsa da 31 Ekim’den sonra rahat rahat girebilirsiniz.😉 Bizim milletimizin halleri… Nerede beleş oraya yerleş…😀

Yorumlar»

1. neslihan - Ekim 15, 2006

daha önce yaptıgınız 100 konture üç ay boyunca 3000 msj bedava olmasını istiyorum

2. neslihan - Ekim 15, 2006

daha önce yaptıgınız 50 konture bir ay boyunca 1000 msj bedava olmasını istiyorum

3. neslihan - Ekim 31, 2006

yaaa ben telsimlerdeki gibi parca kontor istiyorum

4. esra - Kasım 12, 2006

calarkendinletn belli bir süreyle bedava olmasını istiyorm

5. çetin - Kasım 17, 2006

çalarken dinleti bir süreligine istiyorum

6. danger - Kasım 22, 2006

yaw aslında bu 100 kontöre 3000 sms dawası çok işe yarıo ama bide belirli zamanlar arsında olmasa daha ii olabilirdi sanırım biraz mantıksız ama kontür yükleyince tekrar bi uyarı gelip istiyormusun?istemiyormusun die daha da güzel olur dimi ama :S

7. etem - Kasım 24, 2006

çalarken dinletten 6 ay bitmeden yani yeni parça satın aldıktan iki gün sonra yine bir parça satın aldım fakat 16 kontörümü yemesine rağmen şarkı gelmedi suan eski sarkı çalıyor neden?

8. esra - Aralık 1, 2006

calarken dinlet bedava olsun

hiç öyle imkan yok

9. cihan - Aralık 8, 2006

en büyük
turkcell baska büyük yok cihan_njk_1988@hotmail.com

10. engin - Aralık 17, 2006

bencede

11. sezgin - Aralık 28, 2006

bende calarken dinletin belli bir sureyle bedawa olmasını isterim turkcell size sesleni yorum

12. BÆTMÆN - Ocak 4, 2007

NESLİHAN COŞMUŞ BENDEN SÖYLEMESİ OHAAAAAAAAAA FALAN OLDUM YANİ BENDEN BUKADAR.

13. BÆTMÆN - Ocak 4, 2007

BENCEDE KONTÜRLER BEDAVA OLSA

14. BÆTMÆN - Ocak 4, 2007

ETEM BİARA AYNISI BANADA OLDU AMA BENDE HİÇ BİŞEY ÇALMADI

15. zeynep - Ocak 5, 2007

kainat

16. adsız - Ocak 10, 2007

ya sizde telsim gibi 5 dk. 1 kontör yapsanıza
o zaman herkes turkcell e döner. çok ciddiyim. ben sırf onun için telsim kullanıyorum yaaaa

17. irfan - Ocak 16, 2007

turcell ın kendı arasındakı ve diger abonelerle konusmalarının daha uygun bır sekılde olmasını ıstıyorum.bu yüzden bazen arkadaslarımızı arayamıyoruz.çünkü arkadaşlarım avea veya telsim i tercih ediyorlar

18. kato - Ocak 29, 2007

internet paketinin sınırsız olmasını istiyorum ayrıca konuşma ücretlerini daha hesaplı olmasını istemekten cok olsun diyorum

19. pişmanım - Ocak 31, 2007

bizim gibi kazları bulmuşunuz yolun bakalım elbet tüyümüz biter o zaman napacanız

20. bestemmm - Şubat 6, 2007

yaa bu türkcellde telsim gibi 5dk sı 1kontür olsaa ne güsel olurduu türkcellden telsim veyaa aveaayı aramasıı dk sı 10 kontürr olmazki bölee şimdii

21. www.bulent okumus - Şubat 11, 2007

5dakka 1kontur bu yüzden telsim kullanıyorum bülent okumuş

22. kosowalı - Şubat 11, 2007

ya abi 100 kontör yükliyelım 100 sms bedava versenız yeter bee ne bu yaa turkcell sankı bi hiç yaaa

23. aynur - Şubat 15, 2007

5 dakkası 1 kontür yaparsanız abone sayınız mutlaka artacaktır.türksellilerin yüzüde gülsün artık ya yapın bunu artık ne kaybedersiniz

24. ayse - Mart 10, 2007

slm!bn im istedıgım sey msj lar eskısı gıbı 1knt olsun.cabuk bıtıyo yaa knt ögrencıyız bızzz kulak verın banaaaa

25. yusuf - Mart 17, 2007

1 dakikası 1 kontür olsun daha çok abone olur

26. yusuf - Mart 17, 2007

ya da 100 kontüre 2 saat kampayası falan olsun

27. yusuf - Mart 17, 2007

1 kontöre 1 dakikası olursa abone artar ve daha çok kontör harcanabilir insanlar kontör gitmesin diye az konuşuyorlar…

28. gezgin yunus 68 - Mart 19, 2007

valla ben turkcelli seviyorum hiç şikayetim yok ama şu kontör fiyatlarını biraz düşürseler fena olmaz

29. sezen - Mart 28, 2007

100 kntre 100 msj bedava olsun ne adam gibi arayıp birilerini konuşabiliypruz nede mslj çekebiliyoruz yani aldımızx kontürün hiç bi değeri kıymeti yok bizede acıyın para veriyoruz yani bari bi işe yarasın duuuuyuuun sesimiziiii

30. meçhul - Nisan 6, 2007

100 kontöre 50 sms bedava olsa

31. meçhul - Nisan 6, 2007

konuşmanın dakikası 1 kontör olsa ne güzel olur
,

32. turkcell-im - Nisan 6, 2007

Çalarken dinletlerin bedava olması mümkün gözükmüyor. Siz hiç çalarken dinlet reklamı gördünüz mü tabi ki hayır. Nedeni şebekeyi yoran pahalı bir servis olmasından. çalarken dinlet ve ya baska birsey satın aldıgınızda eger icerigi alamadıgınız halde ücretlendirilirse şikayet edebilirsiniz paranız geri iade edilir.
Nerden biliyorum derseniz turkcellde calısıyorum😀

33. nevzat ergül - Nisan 15, 2007

turkceelınde telsim avea gibi kontur avantajları olsun bizde rahat konuşalım

34. neslihan - Nisan 21, 2007

valla ben telsim kullanıyorum çok rahatım turkcel neymiş pahacılar onlar 1 dkkada 4 kontörümü yiyolar bi dakkaa 1 kontör olmasını isterim

35. ufaklık - Nisan 25, 2007

türksellin her yerde çekmesi çok güzel telsim veya diğerleri heryerde çekmiyo

36. çisem - Nisan 25, 2007

ama yinede türkcelin 3000kontör olmasını isterim bide telsimde 100 kontör alana 100 sms bedava çle olmasını isterdim bide bu msjları ilgili kişilerin okumasını gerçekten çok isterdin byy

37. TERMİNATÖR - Mayıs 2, 2007

türkcelde telsimdım
gibi 5 dakikası 1 kontor olsaydı türkcell kullanınırdım

38. öncel - Mayıs 4, 2007

turkcell lilerle 5 dakikası 1 kontör olsa daha iyi olurdu vatandaş hep bunun gelmesini bekliyor saygılarımla

39. huseyın - Mayıs 4, 2007

tabıkı 5dakıkası 1 kontur olmasını gerek benım arkadaslarım turkcellde kontur cok gıdıyor dıye hatlarını degıstırdı genclere bırazdaha önem gosterilmesi gerekir artık ucuza konuşmak istıyoruz

40. emel - Haziran 7, 2007

lütvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bizede 5 dakkası 1 kontür olsunnnnnnnnn
ögrenci olmamız şart mı

41. selçuk - Haziran 21, 2007

antakyanın %55 i turkcell kullanıo ama sizden isteğim bunu %100 yapabilirsiniz neden telsimdeki gibi seçtiğimiz 10 numarayla 5 dksı 1 kontür olmuyor bunu yaparsanız sevinizrim

42. selçuk - Haziran 21, 2007

lütfen arkadaşlar fazla abartmayalım başka hatları ortaya katmayalım neymiş neslihan rahatmış telsim hattı olduğundan kızım bizde okuyoruz ama her yerde çekmiyor telsim bidaha olmasın öle şeyler TURKCELL başka hat yok bizim için

43. sarı cicek - Haziran 24, 2007

ya arkadslar nedır bu cektıgımız kontur derdı ya hem indirim yapmıyolar hem pahalı satılıyolar ayıp valla sevgılısı olanlara acmıyolarmı hıc ya

44. gipsygirl - Haziran 27, 2007

turkcellde hıc kolaylık yok yaa 100 kontr 1 hafta dayanmıo 100 kontore 50 msj atıllıo yaa böe saçmalık war mı telsımde aweada yukluosn 100 sms bedawa kontrnunde cebnde kalması cabası ayrıca 10 dakıkası 2 kontr yinede turkcell kullanıorm maalesef..

45. gamzeli - Temmuz 6, 2007

bende girlsygirl’e KaTıLıYoMMMMMM biraz dahaa kolaylık sağlansn

46. stella kılıklı - Temmuz 14, 2007

turkcelle laf yok please türiyenn en iyisi herşey için ama kontür sıkıntısı çekiyoz ya allah rızası kontör abi yaaaaaaaaa

47. Cansu - Temmuz 26, 2007

bnde bayadır turkcellliyim ama telsime geçiyoruz annemler fln arkadaşlarımda telsime geçicekler çünkü turkcell gerçekten çok knt yiyo ve knt fiyatlarıda çok pahalı biraz indirim yapsalar geçmezdik dk sı 1 knt olsa gene razıyız!!ama telsim öyle değil yani en azından 5 dk 1 knt o daha avantajlı !!

48. güzel bayan - Ağustos 1, 2007

nar yapın50kontöre 500kontör olanı

49. tuğçe - Ağustos 10, 2007

telefonlara daha çok oyun yüklensin duyrulur bedeva müzikler gelsin kontürler bedava olsun

50. sema - Eylül 28, 2007

neden diğerleri gibi avantajlı yollara gitmiyorsunuz,mesela 5 dk. 1 kontör gibi,ben 8 yıllık aboneydim, türksele ama çok kötör gidiyor diye vazgeçtim tek sebep bu. yani diyeceğim bu gidişle aboneniz kalmıcak..Yetkililere duyrulur..(5 dk. 1 kontör)
(eğer kampanya olursa bu şekilde muhteşem olurr…)

51. mustafa - Şubat 20, 2008

ben yurtdışına bi tarife istiyorum ve lütfen bi tarife yapın yurtdışı cep telefonlarına tabi ev telefonlarıya yaptıgınız 1 dakikası 4 kontor cep ler içinde gecerli olsun

52. faruk - Mayıs 9, 2008

ya bu kontor fiyatlari cok yuksek biraz dusurseniz mumkun mu

53. emel - Ocak 9, 2009

yurt dışı sms kampanyaları bitmiş ya olurmu öyle şey lütfen yapmayın tekrar başlamasını istiyorum o kampanyanın ne olur tekrar başlatın lütfennnnnnnn

54. emel - Ocak 9, 2009

yurtdışından türkiyeye sms atmaya 6 knt gidiyo lütfen biraz insaf edin ve kampanya baslatınnn


Bir Cevap Yazın

