jump to navigation

Actual Coach Eylül 10, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in Oyunlar.
trackback

Actual Coach başarılı bulduğum oyunlardan. Sade ve basit görünümüyle oyuncuların tutkunu olduğu bu oyun bir teknik direktörlük oyunu. FM ce CM gibi oyunlar güzel ancak bana kalırsa bu onlardan daha güzel. 😉 Neden diye soracak olursanız, cevap belli: Bu oyun hem sistemde az bir yer kaplıyor hem de 3. lig takımları bile var.

Actual Coach’un şuan 3 farklı oyunu var. Bunlar ayrı ayrı ligler içeriyor: Premier Lig, Bundesliga, Serie A. Hangi ligde oynamak istiyorsanız o ligin oyununu indirebilirsiniz. Elbette bunlarda başka liglerin takımları da var ama onlar seçemiyorsunuz. Mesela bu oyunda Galatasaray ve Beşiktaş da var. 🙂 Ama onlar seçilmiyor. Bu takımlardan oyuncu transferi yapabilirsiniz. Örneğin ben Galatasaray Hasan Şaş’ı transfer listesine eklediğinde hemen aldım. 😀

Ancak bir eksik var. 🙂 Bu oyun Türkçe mi? Hayır Türkçe değil. Ama ben sizin için onu da düşündüm :8 ve bu oyunu Türkçeleştirdim. Yaptığım bu çeviriyle oyun %98 oranında Türkçeleşiyor.

Oyunun Türkçe yamasını indirmek için tıklayın!

Peki oyun nasıl Türkçeleşecek?

* Dosyayı indirin

* İndirdiğiniz RAR dosysını “Dizine Çıkart” işlemini uygulayarak RAR’dan çıkartın.

* Çıkan dosyayı kes-yapıştır veya kopyala-yapıştır tekniği ile Program Files => Actual Coach klasörünün içindeki lang klasörüne yapıştırın.

* Sonra oyunu açıp menüden Language seçeneğini tıklayıp “Turkce” seçeneğini seçerek oyunu Türkçe oynayabilirsiniz. İyi Eğlenceler…

Eğer Actual Coach oyununuz yoksa işte bu adreslerden çeşitli liglerin oyunlarını indirebilirsiniz:

Actual Coach Premier Lig 

Actual Coach Bundesliga

Actual Coach Serie A

Yorumlar»

1. Actual Coach Türkçe Yaması 2.0 yayınlandı « Salute Blog - Ekim 1, 2006

[…] Siz de bu adresten yamanın son sürümünü  indirebilirsiniz. Nasıl Türkçeleşeceğini daha önceden yazdığım yazımda bulabilirsiniz. […]

2. oğuzhan - Aralık 19, 2006

Ben bu oyunu çok seviyorum ama 2 seneden fazla oynanmıyor..Bunun için seriali lazım bulabilrmisiniz..Lütfen..Oyun süper..Bir Full yapabilsem..Bulan varsa bana Msn den ulaşsın lütfen metintok@msn.com


Bir Cevap Yazın

