jump to navigation

Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu Ağustos 27, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in Karayip Korsanları, Sinema.
trackback

Pirates of the Caribbean: At World’s End ismiyle yani Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu filmini çok merakla daha şimdiden bekliyorum. 🙂 Serinin son filmi olacak olan 😦 Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu, tam 350.000.000$’ a mal olacak. Durun şimdi burada o kadar çok sıfır var ki 🙂 … Bir de şöyle yazalım: Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu 350 Milyon $’ a mal olacak. Gerçekten şaşırtıcı.

Film yine aynı hızıyla devam ediyor. Ama en merak ettiğim Jack Sparrow’ un nasıl kurtulacağı.

Film 2007 yılında gösterime girecek. Neden u kadar erken diyorsanız bunun sebebi şu: Film Karayip Korsanları: Ölü Adamın Sandığı filmiyle birleşik yapılıyor. Yani hiç ara verilmeden üçüncüsünün çalışmalarına başlandı. Tek bir film çeker gibi…

Bu filmde aynı kadro tekrar var ama bir ekleme var: Bu filmde “Çinli bir kaptan” da var. Ve filmdeki adı Kaptan Sao Feng olacak.

Yönetmenliği ise aynı şekilde Gore Verbinski üstleniyor. Ayrıca Karayip Korsanları hayranlarını sevindirecek bir haberim de var. Film 168 dakika sürüyor. Yani 3 saate yakın. 🙂 Buna herhalde filmin hayranları sevinmiştir. 😉 Böylece bol bol Karayip tadını alabiliriz…

Filmin fragmanını izlemek için burayı tıklamanız yeterli…

[rockyou id=61327369&w=426&h=320]

Yorumlar»

1. Burak S. - Ağustos 31, 2006

350 milyon dolar !!! Eh yani…

2. tuba - Eylül 12, 2006

3.filmi erken mi????ne erkeni!!!2.filmi 3sene sonra vizyona girdi..bu yine iyi 1 sene varr!!olsun beklerzzz…johnnynin ölmemesine çoooook sevindimmm johnnysiz yürümezdi zaten film.adam manyak ya!!bunun kadar rolünü süper yapan birini tanımıyrm…(orlandoda güzel yapıo tabii)350 milyon $çok fazla ama filme değerrr…

3. mert - Eylül 30, 2006

evet
çok güzel bir film serinin 1.si de 2.side
süper
acaba 3.sü nasıl olcak karayip korsanların da oynayan herkese bravo
ama jack sparrow bir başka

4. mert - Eylül 30, 2006

karayip korsanlarını sevvvvvvvvvvvvvvvvi yorum

5. RıFat - Ekim 28, 2006

manyak film sabırsazlanıyorum ama elden ne gelir bakalım son film 350 milyon dolara değcekmi 1 ve 2 süperdi inşallah seri devam eder harry poter gibi olur çok bölüm olursa o kadar iyi

6. esra - Kasım 26, 2006

çok güzel bir film ama neden jack sparrow ön planda değildi onu anlamış değilim inşaallah 3. film olan dünyanın sonu filminde bu olmaz ve jack sparrow ile elizabeth olur ve güzel keyifli bir film ortaya çıkar sabırsızlıkla bekliyorum…

7. salute - Kasım 27, 2006

Zaten ilk 2 filmde en ön planda Jack Sparrow vardı, Esra. Ve 3. filmde de aynı kadro devam edecek. Hatta eklemeler bile var. 😉

8. MERT - Aralık 3, 2006

PİRATES OF THE CARRBIBEAN AT WORLD’S AND
KARAYİP KORSANLARINI SEVİYORUM. I LOVE YOU KARAYİP KORSANLARI

9. ömer - Aralık 12, 2006

5 çıkabilirmiş
karayip 4 çıkıcakmiş dergide okumuştum kaptan jack sparrow 3′de kurtulmuş amakaranlık zindanlarda türklerle birlikte kaçıyomuş.

11. ömer – Aralık 12, 2006

10. mustafa - Aralık 15, 2006

jhak sperov varmı

11. erman - Aralık 17, 2006

yaw 4. cikacagini nerden okudun omer hangi dergiden
ben 3.cuyu sabirsizlikla bekliorm ogrendiklerime gore tia dalma jacka asikmis ve davy jonesin sevdigi ve onun icin kalbini cikarttigi kadin tia dalma imis yani tiadalma hala kilit nokTADA ve jack filmin sonlarina dogru cikacakmis

12. erman - Aralık 17, 2006

ha bide elizabeth will turner ile jack arasinda secim yapacakmis galba
filmin posteri cikmis yani kapak resmi filmrot.comda bulabilirsiniz
yani duyduguma gore basrolde barbossa olacak galiba bizm johnny depp sonradan cikacak tabi okuduguma gore mesajlarinizi bekliorm arkadaslar

13. erman - Aralık 17, 2006

arkadaslar resimler süpper.3. film hakkında birsey bilen varmı.ben bazı seyler okudum ama ingilizce cevirmek uzun sürüyor bide dogru cevirdinmi süpesi neyse….ben bildiklermi yazıyım……….
willl ,elizabeth,barbosa ve jackin tayfaları jack i ararken ‘green flash’ diye birseyle karsılasıyorlar.
elizabeth jack ve will arasaında ,will ise elizabeth ve babası arasında secim yapmak zorunda kalıyor.(bence jack elizebeth i gordugunde bunu hakettin deyip tokat atmalı….nasıl olur sizce?kıza gıcıgım zaten intikamımı almıs olur
elizabeth japon kaptan sao feng tarafından kacırılıyor.çünkü onun calypsonun tanrıcası oldugunu sanıyor.
bu arada calypsonun tanrıcası tia dalma ve bu kadın jack e asık….
davy jones tia dalma ya asık oldugu icin kalbini sandıga koyuyor veee bu filmde tia dalma bunu ifsa ediyor.(bence bu kadın davy jones u dize getırır)
jack,elizabeth,will ve barbosa ingiliz donanması ve davy jones a karsı savasıyor………
jack ve will uzaktan kuzenler bu arada…..

14. salute - Aralık 17, 2006

Güzel bir paylaşım Erman ;). Bu arada posteri yayınlıyorum şimdi…

15. erman - Aralık 18, 2006

arkadaslar hani mesaj yolla miyorsunuz
bildiklerinizi paylasin

16. shan - Aralık 21, 2006

Arkadaşlar Krayip Korsanlarının 3.seri Dünyanın Sonu adlı devam filminde Captain Jack Sparow ölü olarak karşımıza çıkıyor.Adam dünyanın öbür tarafına geçiyor yani ve arkadaşlarıda çok heyecanlı bir yolculukla teker teker onu takip ediyorlar.Filmde herkes jack sparowu arıyor.Yani sparow filmin belkide 2nci yarısına doğru karşımıza çıakcak.Bu da Jack Sparowu bu seride oldukça az göreceğimiz anlamına geliyor.Daha çok çinli kaptan Elizabeth ile meşgulken arkadaşlarıda Captain Jacki diriltecekler esas macera ondan sonra çinli kaptanın peşine düştüklerinde başlayacak.Benden sizlere çok sğlam bir kaynaktan çeviri….Ve 4 ncü filmde de Türklerle tünellerde kaçış hikayesini bende duydum.Ama daha kesin bi şekilde okumadım.Ne kadar doğru olur bilmiyorum.Holywood un bu filme tam 350 milyon dolar yatırım yapması zaten ne derece müthiş ve devamlı bir film oldugunu kanıtlıyor herkese….

17. erman - Aralık 21, 2006

saol shan kardesm ama 4. cikacakmis
nerden okudun sen

18. gahse - Aralık 21, 2006

aynı kişier oynuyosa yine güzel bi film olucak bence ama
devamını getirselerdii
daha iii olurdu özliicez deseniiiiize:[[

19. g@hse - Aralık 21, 2006

zaten kaptan jack sparrow varsa kötü olmasına imkan yok
bence…:]]

20. BURA - Aralık 22, 2006

KAPTAN JACK SPARROW CANLANIYOR MU? CANLANIYORSA NASIL CANLANIYOR

21. tuğçe - Aralık 22, 2006

pusula en çk neyi istersn onu gsterio oda elizabeth de olduğna gre jack i blmaları zr olmaz herlde zatn jack sparrow(jonny deep)olmassa film bişeye bnzemz..bşuna öldümü fln dye merk etmnize gerk yokk filmin kahramanı j.sparrow…3. filmnde kesn elizabetle sevgli olcklar…2. filmi ii izleyen anlamştr…:)

22. erman - Aralık 22, 2006

bakin milllet daha cok var ocagin 27sine kadar fragmani yayinlamayacaklar sonra yayinlarlarmi bilmem
ama jack sparrow filmde az gorunecek ve bu arada jack sparrowun babasi da kizi da var
2side rolalmislar film super olcak ama bi ciksa neyse bise bulan ii ceviri yapabilen cevirsin ve gondersin

23. elif - Aralık 26, 2006

offff ya jeck’i yeni filminde az görücez 2. yarıda falan çıkçak ya ben pek umutlu değilim gelicek bu filimden ama kesinlikle kaçırmam

24. erman - Aralık 27, 2006

yaw millet bayanlar baylar insan mesaj atar yorum bekliorrm

ben bildgm herseyi yazdm meraklaniorm
hade millet tam gaz

25. mert balkan - Aralık 29, 2006

süper bir şey kayranım ben bu filme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26. cambaz - Aralık 29, 2006

beyler bana kalırsa jack sparrow bu filmde ortalığı estirecek ya ben bu adama bayılıyorum yaaaaaaa ama inşallah dewamı çekilirde 4.5.6…. inşallah bu film tutar ya

27. cambaz - Aralık 29, 2006

PIRATES OF CARRİBEAN :THE WORLD END karayip korsanları dünyanın sonu hadi görim seni aslanım

28. emir - Aralık 31, 2006

karayip korsanlarının filimi çok güzel

29. emir - Aralık 31, 2006

karayip korsanları nasıl ölümzüz oldular?

30. büşra - Aralık 31, 2006

fılmın 3.gercekten çok izlenıcek çünku herkes ne olacağinı çok merak edıyo ozellile jack sparrow nasıl gelıceğinı filme rollıng stones grubunun gıtarıstıde katılıyo o jack ın babası rolunde olacakmış galiba merakla beklıyoruz. JOHNNY DEPP SENSİZ BU FILM OLMAZ

31. kubo$ depp - Ocak 2, 2007

arkadaşlar lütfen jack demeyelim captain(kaptan)jack ayrıca kendisi aşkım olur …

32. damla - Ocak 3, 2007

son film olmayacak. çünkü elimdeki bir bilgiye göre 4. filmde orlando bloom u öldürceklermiş. o zamanda 3. son film olmayacak:-)

33. ibrahim - Ocak 4, 2007

eminim çok güzel bir film olacak

34. erdi - Ocak 4, 2007

çok iyi demek bile yetmiyor karayip korsanları için
kaptan jack sparrow nasıl kurtulacak bilmiyorum ama davny jones ile kara inci nin en tepesinde kılıçlarını konuşturacağını biliyorum

35. erdi - Ocak 4, 2007

çok süper kaptan çok iyi jack sparrow

36. jeck sparol - Ocak 4, 2007

abi hariika film çok süper olmuş

37. jack sperrow - Ocak 5, 2007

http://www.forumin.net de filimin seneryasonun yarisi var

38. salute - Ocak 6, 2007

Bakıyorum 3. film yaklaşınca, Karayip dedikoduları artmaya başladı. 🙂

39. CEMRE - Ocak 7, 2007

WALLA BENCEDE GÜZEL Bİ FİLM OLUR ADAMIN (JACK) YÜRÜYÜŞÜ YETER BE :):):):)

40. eray - Ocak 7, 2007

kaptan jack i az göreceğimize katılıyorum.filmin süper olacağından eminim. 3. filmde elizabethle jackin aşk yaşaması beni şaşırtmaz .pusulanın elizabethteyken jacki göstermesi Ayrıca elizabeth 2. filmde sandık kavgası yaşanırken ki yürümesi sparrowunkine çok benziyordu

41. HooKeSaN - Ocak 11, 2007

ben ce süper bi film olacak sperrow yine aynı performan sı gösterecek size bi tavsiyem bu filim çıkın ca üç filmi birden arka arkaya izleyin süper bi macera yaşayacaksınız

42. carribean - Ocak 16, 2007

yaa ben filmi çoooook sewiiim ama biri bana filmin müziklerini indirebileceğimadresleri verebilirmi lütfeeeeen

43. jack - Ocak 17, 2007

o diilde bu film ne zaman gösterime girecek sabırsızlıkla bekliyorum yaa bende jhonny deep e çok benziyorumm

44. featih - Ocak 19, 2007

o kadar para harcamışlar ama bence değcek 😀

45. faruk - Ocak 21, 2007

film gerçekten süper

46. maral - Ocak 25, 2007

ya bi insana bu kadar güzel rol yakışırmı.adama hastayım süper bi film sabırsızlıkla bekliyorum 3 ü.johnny deep bir numara.bence 3.filmde jacki baştan sona kadar gösterirler çünküü film o varsa güzel o olmasa zaten tadı olmaz.onuuu çokkkkkkkkkkk seviyorum

47. cagdas - Ocak 25, 2007

ya filme aşık olmuş durumdayım günde 2 kez seyrediyom :):):)

48. serko - Ocak 25, 2007

jack sparrow süüüüüper canawarın ağzına ii zıpladı walla

49. UTKU - Ocak 25, 2007

götüne goduğumu jack sparrow heç bi poğa yarami kenan ondan eyidir

50. aayyttaacc - Ocak 26, 2007

bence son yuzyılın en ıyı fılımı bunu ızlemeyen kesınlıkle pısman olur ama obur bolumunude merakla beklıyoruz boyle bır fılımı nerden akıl etdıler helall olsun valla eb nuyuk fener baska buyuk yok

51. şehadet - Ocak 26, 2007

karayip korsanları 1.ve 2.filmi gerçekten çok başarılı bir sinema keyfi
ben önceden bütün oyuncuları kutlarım gerçektende çok başarılı oyuncular bazı arkadaşlar johnny deppi fena halde seviyor ben sadece johnny deppi değil bütün oyuncuları seviyorum çünkü sadece o filmde johnny depp değil bütün oyuncular başarılıdır

52. ferhat - Ocak 28, 2007

3. filme bir sepet elma alıp gideceğim
manyak bi film olcak film hakkında öğrenebildiğim davy jones ile bizim jack denizin dibinde savaşıyolar ama kim kazanıyo bilmiyorum ama bence ve tabiki jack kazanacak

53. ismail - Ocak 28, 2007

Bence bu son film süper olacak internette son fim ile ilgili bazı fotoğraflar çıktı.çok heyecanlıyım inşallah jac elizabet ile evlenir

54. karayip korsanları delisi - Ocak 28, 2007

ya şimdi 1. 2. 3. war peki 4. ‘sü yok mu?olmadı yaaa şimdi.lütfen bana doğruyu bildrirmisniz?e posta yoluyla =)

55. zeki - Ocak 31, 2007

bence dünyanın sonuna daha var merak etmeyin!!!!!1:)

56. kadir - Şubat 1, 2007

kardeşim bu kadar mütiş bi adam bu kadar mütiş bi film zor çok güel bi film bence film 5 6.. diye devam etsin

57. kadir - Şubat 1, 2007

bu jony mütiş oynuyo rolünü

58. gizemli - Şubat 1, 2007

dünyanın sonunda neler olduğunu jack biliyodu bence ve o yüzden korkusuzca gitti filmi heyecanla bekliyorum güzel ve keyifli bir film olur inş şimdiden sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum

59. burak - Şubat 1, 2007

bence kaptan jackin elizabetle bir alakası yok.onun derdi davy jones dan kurtulmak ve gemisini geri almak.bende filmin dördüncüsünün çekilceğini duymuştum. inşallah üçüncü bölümde kaptanımız sıkça yer alır. yoksa filmin içine ederler.adam umursamaz tavırlarıyla tam bi özgürlük abidesi.4,5,6 değil 50 bölüm daha çeksinler gene giderim o filme.

60. burak - Şubat 1, 2007

ben barbossanın nasıl geri döndünü anlamadım.jack onu vurmuştu.onu kim kurtardı ordan acaba

61. burak - Şubat 1, 2007

lütfen biri yazsın

62. ekin - Şubat 4, 2007

çok güzel bir film 1. ve 2 . çok güzeldi.bu seride aynı olurrrr. Büyük sabırsızlıkla bekliyorum. hayranınım jack sparrow. jack sparrow olmasa bu film hiç izlenmezdi.

63. angel - Şubat 4, 2007

karayip korsanları 3 6 ay sonra gösterime gircekmiş 6 ay nasıl dayanırım bilmiyorum jack sparrowa aşığım en karizmatik korsan yani

64. da - Şubat 6, 2007

2. bölümde jack öldümü noldu

65. karayip - Şubat 6, 2007

Bir yerde okuduhumda karayip korsanları 3 le bitmeyecek 4. 5. 6. flimde çıkacahı söyleniyor. ama tek istehim 3. flim hemen çıksın ve bizi çatlatmasınlar

66. Jack Sparrow - Şubat 6, 2007

arkadaşlar bazı sitelerden çeşitli bilgiler topladım kesinliğine garanti veremem ama sizinle paylaşmak istedim. willl ,elizabeth,barbosa ve jackin tayfaları jack i ararken ‘green flash’ diye birşeyle karşılaşıyorlar.
elizabeth jack ve will arasında,will ise elizabeth ve babası arasında seçim yapmak zorunda kalıyor. elizabeth japon kaptan sao feng tarafından kaçırılıyor.çünkü onun calypsonun tanrıçası olduğunu sanıyor. bu arada calypsonun tanrıçası tia dalma ve bu kadın jack e aşık…. Ve işi en güsel tarafı tia dalma davy jones un aşık olduğu, onun için kalbini sandığa koyduğu kadın jack,elizabeth,will ve barbosa ingiliz donanması ve davy jones a karsı savaşıyor…Karayip Korsanları 2’deki ipucuna göre(kaptan jack elizabeth e nikahı kıyacak en uygun kişi olduğunu söylemişti)Jack filmin sonunda Elizabeth ve Will ‘i evlendirecek.
not:jack ve will uzaktan kuzenlermiş…:) süper bir film bizi beklio bence hatta biz onu bekliorus:D.ve bu flmin 4. 5. 6.sıda çekilecek

67. ÇeMbErİmDe GüL oYa - Şubat 6, 2007

4. 5. VE 6. NIN ÇIKACAĞINI NERDEN OKUDUNUZ..

68. salute - Şubat 7, 2007

Ne kadar çok Jack Sparrow hastası varmış. 🙂 Bu başlığın bu kadar ilgi göreceğini beklemiyordum açıkçası. 🙂 Burada bu yorumları yazan arkadaşlar biraraya gelse, Jack Sparrow Sevenler Derneği bile kurulur. 😀

69. fatih - Şubat 7, 2007

heryer 4.5.6. cı film in çıkacahı söyleniyor

70. emre - Şubat 9, 2007

jack bu filimde war mı

71. luckyy - Şubat 10, 2007

abi bence actıon bişiy olcak.saten jack sparrow davıe jonese bile kafa tutuoo.diil ki crakenden kurtulamasın.ama bu film cok seye gebe arkadaslar

72. KUTAY JACK - Şubat 10, 2007

3. seriyi iple çekiyorum. bence daha büyük bi serüven olacak.jack dünyanın en iyi korsanıdır:D

73. pırates özge - Şubat 12, 2007

Yaaa neden serinin son filmi ben daha devam etmesini istiyorum ve Jack’i çoooooooooook seviyorum.Çok başarılı ve beğenilen bir film 3 bölümde bitirmemeleri lazım.

74. yörük - Şubat 14, 2007

bence herkez bunu izlemeli ben izlerken heycanlandım.cok güzel…….

75. mert - Şubat 14, 2007

KAPTAN JACK SPARROWU ÇOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM
I LOVE YOU KAPTAN JACK…

76. didem - Şubat 15, 2007

serinin son filmi olması gerçekten çok kötü oldu bence karayip korsanları efsane gibi bişi oldu umarım vazgeçip 4.yüde yaparlar.350 milyon doların filmin gişe hasılatının yanında lafının edilebileceğini pek sanmıorum.jackin kurtulacak olmasıda süper haber ayrıca…

77. hüseyin kerim ince - Şubat 16, 2007

cok güzel bir film olusmus fılmın ıkıncı bölumunde jack sparowunöldügünü samıyorumhiç bir filmde basrol oyuncuları ölmez ölürse izlenme oranı düşer ama serinin üçüncü bölümünde bir yerdnen cıkıcagına emınim sanırımbu filmde will ve jackkuzen oluyorlar serinin sonfilmini cok merak ediyorumadı bile cekıcı dünyanın sonu şimdiden heyece cankıyım

78. mert - Şubat 16, 2007

karayip korsanlarını seven herkesi çok seviyorum.
KAPTAN JACK SPARROWU ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM

79. imza:alican yıldırım - Şubat 16, 2007

jack sparrow ah pardon kaptan jack sparrowu ilk vizyona girdigi zaman izlemiştim ve çok etkilenmiştim dogrusu ilk filimi siyah incinin lanetini 3/4 kere izledim ve sonra ölü adamın sandıgını izeyince dahada sevmeye başladım ve depp’in mimiklerini yürüyüşünü ve hareketlerini çok seviyorum kısaca hayali zor bi insanda diye bilirim
imza:alican yıldırım

80. NaSlı - Şubat 16, 2007

cok güzel bir film serinn 3, filmi olan “dünyanın sonu1 mayıs ayında cıkıcak sabırsızlıkla bekliorum:D FOR EVER CAPTAIN JACK SPARROW!

81. salute - Şubat 17, 2007

Karayip Korsanları 2 hakkında bir anket düzenledim. Katılmak isteyenler buraya buraya tıklayabilir.

82. mustafa - Şubat 19, 2007

karayıp korsanlarını çoooooooook seviyorum
ve 4. serisi ile 5. serisininde çıkmasını çooooooook istiyorum açaba
gerçekten 4. ve 5 çıkacak mı? bilgisi olan bu siteye not atarsa sevinirim

83. erman - Şubat 19, 2007

millet 27 mayisa kadar bekleyin az kaldi alt tarafi 2 ay
😀 uzulerek soyluyorum jack filmde cok gorunmeyecek filmin geneli barbosa will ve elizabethin dunyanin sonuna gidip jacki bulmaya calismasi iole gececek 😦

84. MusTafA - Şubat 20, 2007

arkadaşlar karayıp korsanlarını 4. ve 5. serisi çıkaçak mı? bilgisi olan bana e-mail atrabilir mi? mustafaynr@hotmail.com

85. salute - Şubat 22, 2007

@Mustafa

Filmin 4. ve 5.sinin çıkacağını zannetmiyorum. Hollywood sürprizlerle doludur ama 3. film büyük ihtimalle son film olacak.

Ayrıca şu son filmde Jack Sparrow çok az görünmeyecek. Çünkü, filmin yapımcıları, senaristi bu karakterin ne kadar çok tutulduğunu biliyorlar. Onun için Jack filmde yine 1. ve 2.sindekiyle eşdeğer oranda gözükmesi bekleniyor. Ayrıca yakın zamanda 3. filmin çekiminden fotoğraflar buldum. Birçok sahnede Jack Sparrow var. Bu görüntüleri birkaç gün sonra yayınlamayı düşünüyorum. 😉

86. seda&bahar - Şubat 23, 2007

Filmi iple çekiyoruz.Arkadaşım sen emin misin jackin çok görüneceğinden? Bizce az görünecek.Çünkü filmin 4.sü de çıkacakmış…..

87. bjkaan - Şubat 23, 2007

bakın arkadaşlar 3,4,5 çıkmıyacak bu serinin son filmi.iyi değerlendirin ve izleyin .yi bu tabi holywod belli olmaz.ama pırates of carıbbean harika jack de çok iyi bir korsan ve iyi bir yalancı.filmin müzikleri harika hele the kraken.

88. salute - Şubat 23, 2007

@seda&bahar

Filmin dördüncüsünün çıkacağı dedikodudan ibaret olduğunu söylemeliyim. Ve evet, Jack dediğim gibi çok görünecek. Bunu filmin kamera arkası sahnelerinden de anlayabiliyoruz…

89. esra - Şubat 27, 2007

yaaa ben gerçektende johnny deppi çooook görmek istiyorum onu çok dewiorum ama nedenini bilmiyorum onunla aynıı günde doğmuşuz belkide o olabilir:) ama ona saygımwe sewgim tükenmeyeceğini söyleyim ha bu arada 3. bölümü iple çekiyorum

90. muzaffer - Şubat 28, 2007

nolur 4 ü de gelsin

91. KÜBRA - Mart 2, 2007

arkadaşlar johnny depp hakkında bana mail atabilirsiniz(kubra_gs91@hotmail.com)

92. KARA İNCİ - Mart 2, 2007

johnny deppi çok seviyorum karayip korsanlarında ki mimikleri beni bitiriyo bide o yürüyüşü varya filme renk katan johnny depp karizma

93. erdal - Mart 3, 2007

ya sıfırları fazla yazmıs olmayasınız 😀

94. kaptan jacks sparrow - Mart 4, 2007

arkadaşlar ben jacks sparrow un hayranıyım ama keseinlik le 3 4 5 ve 6 çıkıcak diye duydum
ama jony deep in yani jacks sparrow un sözüde şu 3. filmden sonra belki oynamam ama 4. 5. 6. filmleride çıkıcak dedi yani yavarım yayokum diyor
ama 3 filminde şöyle bir fıragram var
jacks sparrow yani kaptanımız yengeçlerinve ingiliz donan masının tam orta sında kalıyor 2. filmde enson ortaya çıkan.1 filmdeki kötükaptan 3. filmde yengeçlerinve donan manın arasından ona elini uzatıyor kaptanımız jacks ise bu sözü redt ediyor kötü kaptan ise bunu bende yapmak istemiyorum ama zorundayımdiyor ve jacks sparrowu gemiye çekiyor

95. kaptan jacks sparrow - Mart 4, 2007

arkadaşlar jacks sparrow yani joony deep hakkında bilgi bulan mutlaka ama mutlaka haberversin msn nem cerenk_95@hotmail.com

96. KAPTAN JACK SPARROW - Mart 4, 2007

o benim çek beni ekleyi murat_sakman@hotmail.com

97. silaa - Mart 5, 2007

arkadaslar 25 mayısta gosterıme gırecek degılmı dunyanın sonu.bazıları agustosta dıyorda ınsallah oyle degıldır

98. captan jack SPARROW - Mart 5, 2007

ya lütfen biri cevap yazsın ağustos çok geççç.film bi çıksın zaten vizyonda olduğu muddetçe her hafta gideceğim bu filme.ÇOKKK GÜSELLLL…

99. fatih - Mart 7, 2007

bura hayranlarla doluymus yau ark bişey dıyımmı ben jack konustum 😀

100. siyah inci - Mart 7, 2007

gemime ne oldu bulan söylesin ha ha ha

101. karayip korsanı - Mart 7, 2007

karayip korsanları üçü sabırsızlıkla bekliyoruuuum

102. fatih - Mart 7, 2007

he herkes beklıyo 😀

103. kaptan jack sparrow - Mart 8, 2007

bence hayranları olarak bizler için hiç erken deil hatta geç bile özellikle belirtmek isterim ki johnny depp in büyük hayrınıyım

104. Salih - Mart 10, 2007

bu film cok güzel bir film.Gercek__Film herkes taraf1ndan beyenile izlenmesini istiorum.Fovori oyuncum ise Jack Sparrov … izleyen herkeze selamlar1mla

105. jacK SpaRoV - Mart 12, 2007

sıyah ıncı anlıyom senı gemını kaybettın ne de olsa… okyanusa bak en ıyısı:):) ha ha ha

106. karayip korsanı - Mart 13, 2007

alçak barbossa

107. karayip korsanı - Mart 13, 2007

karaib
korsanlarının 3bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum

108. JOHNNY DEPP DELİSİ - Mart 15, 2007

yaaa millet filmi bastan sona izlemedinizmi manyakmısınız sonunda davy jones kalbini jack sparrowun caldıgını sanıyordu bnce davy jones krakeni geri caıracak jack sparrowdan kalbi almak isteyecek sonrada jack sucu williama atacak sonra askım jack sparrow da aradan sıvısacak NASILIM?

109. pırates özge - Mart 16, 2007

Jack’i çooooookk seviyorum Elizabeth’i ve William’ı da ama film bence bitmeyecek.Çünkü “Karayip Korsanları Dünya’nın Sonu” filmin sonu değil ki Johnny Depp’in de röpörtajını okudum o da tam olarak bilmiyor ama devam etme gibi bir ihtimali var.İnşallah devam eder.Hayatımda gördüğüm en güzel film.

110. trabzonlu rocky - Mart 17, 2007

yawww…. ne var jack ın karızmasında … ben ona 5 basarım:D

111. Rose - Mart 17, 2007

3. bölümle bitmese keşke…….. johnny orda bi baska tatlı……………

112. Rose - Mart 17, 2007

e zaten bi çok kişi de biliyo ki o filmi izlenilebilir hale getiren JOHNNY DEPP……………………..bi şekilde görmem lazımmmmmmm……..:)

113. Sena - Mart 18, 2007

sÜpEEEEEEEEEEEEEEEEER BİR FİLM OLACAĞI KESİNNN!

114. fatmanur - Mart 18, 2007

ne olur karayip korsanları de çıksın aynı barış akarsu ya benziyo çokkkkkkkkkkk tatlı ve şeker onu çok seviyorum

115. edu vina - Mart 19, 2007

helal be ama bİrAz erken gelse tam super olacak

116. emrah - Mart 19, 2007

bu dünyanın en iyi korsan filmi

117. yhnbv - Mart 19, 2007

güselll

118. salute - Mart 20, 2007
119. berat - Mart 20, 2007

jek sporov yeterki ölmesin hemde karayıp korsanları çok uzun sürsün

120. berat - Mart 20, 2007

başkan noğlur jek ömesin hemde
karayıp korsanları çok uzun sürsün

121. mateja - Mart 20, 2007

bu arada adamlar daha bu film bittikten hemen sonra serinin 4. filmini çekmeye hazırlanmışlar

122. atasel - Mart 21, 2007

hatırlatma yapalım… 3, serı çıktıgından ıtıbaren hemen 4. serıyı çekmeye baslanacakmıs… walla tutuldu fılm…adamım jhony deep

123. korsan - Mart 21, 2007

abi bu adam bu işi biliyor

124. korsan - Mart 21, 2007

ben hala o yaratığın içinden nasıl çıktığnı anlamadım *hele o ikinci film yokmu o sahneler mütişti .hayatta iki film tanırım 1cisi k.korsanları1 diğeride ikincisi

125. melike - Mart 21, 2007

bence harika ben johnny depp hayrnıyım bence bu son film olmamalı ben bi yerde 4 den sonra ORLANDO BLOOM u öldürülücek diye duydum be ce güzel bol sıfırlı bir film devam etmeli…..

126. jack sparrow - Mart 21, 2007

hyrrr.filmin yapımcıları 4. filmi çekmeye karar vermişler.

127. lord burki - Mart 21, 2007

bence bu film harika ,jack sparow nasıl kurturulcak o adam kesinlike bir kahraman bundan emin olun biraz gevezelik yapıyor ama yinede iyi ve birde yürüyüşü hoşuma gidiyor ölü adamın sandıığnda onu en büyük düşmanı olan canavarcık jack sparow un kılıcı ile batırıldı galiba hey bu film harika ama. bölümü daha iyidir ewwet!!

128. karayiplerin asil korsanı - Mart 21, 2007

ah! harikaaaaaaaaaa!” bu film çok güzel bu filmi görünce en çok sevdiğim ‘the lord of the rings'(yüzüklerin efendisi) filmini bıraktım sayılıır ama hala seviyorum yüzüklerin efendisinde en sevdiğim kahraman aragorn karayip korsanlarında ise jack sparow bu adamlar harika neyse iyi geceler

129. infaz - Mart 21, 2007

müthiş bir film daha iyi bir korsan filmi olamaz

130. ebubekir - Mart 22, 2007

en yakın zamanda 3’ü ve 4’ü ciksin 2’si muhtesemdi
seyir ettiğim en güzel filmdi

gaza gelin

131. canberk - Mart 22, 2007

ya bu ne böle çıkçaksa çıksın artık bekletmesinler bizi we erdi sana katılıyorum davy jonesla kara incinin tepesinde kılıçlarla sawaşıyorlardı bnce onu kaptanımız kazanır yani kaptan jack sparow
yani(johny deep)

132. emrah - Mart 22, 2007

ya bu film benim hayatımda izledigim en güzel film 1. sini de 2. sinide 20 defa izledim 2. sinde en sevdigim yer deyvi cons un sinirden agzın dan su cıkması

133. kağan - Mart 23, 2007

kesin güzel bir film olacak her serisi gibi…!

134. wanessa - Mart 23, 2007

zaten jhonny deep in oynadığı her film süper olur ama karayip korsanları baska o film çok super bir an once 3. cıksında seyredelim inşallah 4 ve 5de çıkar ama kaptan jackebayılıyorum her gun karayıp korsanlarını seyredıyorum ama en çok merak ettığim jack sparrow un nasıl kurtulacağı !!!!!!!!!!!!!

135. CedriC - Mart 24, 2007

Bu Filmin her serisine gitim bunuda kaçırmıyacağıma eminim bugün 300 filmine gitcem 24 mayıs tada dünyanın sonundayız 😀

136. alaaddin - Mart 24, 2007

kardeş kesin olarak belirlendi 3. filmle 2.film aynı anda çekilmiş..hatta haberlerdede gösterildi 4. filmin çalışması başlamış.filmin 5. ve 6. serisi de çıkacakmış…devamı çıkarmı bilmiyorum:):):):):)ama 4,5,6 kesin çıkacakmış yapımcısı söylemiş.

bu arada jack sporon (john deep)2. filmi çekerken 48 yaşındaymış..adam baya genç göteriyor:):):) (maşallah)

137. blackpearl - Mart 25, 2007

bayagı yorum yazılımış yahu super…
johnny depp hayran olark turkıyey gelmesını ıstıyorum yaaa..fılmelrını hepsı cool hepsı guzel 456 cıksada kendımıze gelsek hah soel kalıtelı fılm ızleyelım bıldgm kadarıla johnny aynı rollerı oynamkten hıc hoslanmazmış. bu arad ayenı fılmı basladı calısmaları johnyy serı katılın hayatı onu daha cok merak edıyorum..Hp ıcın ayrıca olucem beklmktn kıtap fılm oyun temmuzda yaaa…
johnny depp ın dgr fılmlerını alın ve ızleyın derım…

138. muhammed - Mart 25, 2007

deli jack

139. bilal - Mart 25, 2007

bu film harika hayatta böle bişe görmredim. çok paralalar harcanıyo ama kesinlikle değer.

140. zeynep - Mart 26, 2007

gerşekten çok güzel bir film harcanan paralarada değiyor zaten bir johnny depp hayranı olaraktan her sahneyi adım gibi ezberledim inşallah 5. karayip korsanlarıda gelir johnny depp hayranları bana yazsın lütfenn

141. SEYMANUR - Mart 27, 2007

kaptan JACK SPARROW u (JONNY DEPP) çok sewiyorum. filmini daha izlemedim ama gideceğimden emin olabilirsin.MR.SPARROW

142. CEYDA KÜBRA - Mart 28, 2007

ORLANDO BLOOM U ÇOK YAKIŞIKLI BULUYORUM AMA JACK SPAROW
HARAKETLERİNİ HOŞUMA GİDİYOR BU FİLMİ 1000 KERE SEYRETSEM BIKMAM 3. SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM

143. bleda can - Mart 30, 2007

az kalmış diyorlar daha kaç gün var günlerimi öss den çok karayip korsanlarının geleceği günü sayarak geçiryorum artık filmi siz düşüşünün ne kadar iidir

144. selcuk - Mart 31, 2007

arkadaslar kaptan jack sprrow bence bu fılmde otekı fılmlerden daha cok guzel oynayacak ben bu adma hastayım abı ya o yuruyselre hele

145. gizem - Mart 31, 2007

hiç şüpem yok yine j.deep kasıp kavurucak ben o adama aşığım yaaaaaaaa sadece yürüyüşü yeter onun:)

146. arsimela - Nisan 2, 2007

mükemmel kaptan yine estiricek. adam bir yürüyor herkesi arkasında bırakıyor.

147. emre - Nisan 2, 2007

jony deep harıkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa butun fılımlerı oyle

148. seren - Nisan 4, 2007

bu filmin üstüne film tanımam

149. rotasız kaptan - Nisan 4, 2007

onun adı j deeep süper oynuyor gerçekden .. hızlı ve öfkeliden sonra unutamadıhım filimlerde n birede bu seriya

150. omer - Nisan 5, 2007

karayip korsanlari 3 ü 4 gozle
beklıyorum

151. bahtiyar_1 - Nisan 5, 2007

yuuuuuuuuhhhhh 350milyon dolarmı yüzüklerin efendisinden daha pahalı olmuş çok merak ediyorum bende 3 ü

152. sercan - Nisan 6, 2007

hım iyi bir flimme benzio ama bakalım jack bunda komik olacakmı
ve kraker ölecekmi yada sahibi

153. yahya - Nisan 6, 2007

beyler bayanlar 3. film ne zaman yayınlanca

154. salute - Nisan 6, 2007

@yahya

3. film 25 Mayıs’ta sinemalarda…

155. tuba - Nisan 10, 2007

valla ben onu bunu bilmem ama filmin 3serisi vizyona girinceye kadar millet catlar bende joony deepin yuzunden catlarım ama 4u cikarmi bilmem ayrıca biz turkler kendimizi olayın icine atmadan duramiyoruz guzel olur turkler oynasa bizde hava atsak ama sanmiyorum

156. ibrahim - Nisan 15, 2007

karayip korsanları serisi bir harika bence titanik,yüzüklerin efendisi ve karayip korsanları şuana kadarki en iyi 3 film arasında ben böyle düşünüyorum ve joony deepin oyunculugu oscarlık bir ay daha nasıl beklicem bilmiyorum

157. fukuli - Nisan 15, 2007

ELİNİZE SAĞLIK KARDAŞ ÇOK GÜZEL OLMUŞ UMARIM FİLM FRAGMANINDAN DAHA GÜZEL OLUR.AYRICA JOHNNY DEPP İN YERİNİ UNUTMAYIN

158. korsan delisi - Nisan 17, 2007

karayip korsanlarının delisiyim. 3 serisini iple çekiyorum. Ben öbrümde böyle film görmedim abicim

159. emre - Nisan 19, 2007

1 ve 2 yi 20ser kere izledim ınanmakj ıcten degıl ama evet

3 ü sabırsıklıkla beklıyorum
johnny depp adamım yaa

ıste budur dostumm
fılm buu

160. Salute Blog 1 Yaşında! « Salute Blog - Nisan 21, 2007

[…] 1 yıl içinde en çok okunan yazılar: Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu, Karayip Korsanları Ölü Adamın Sandığı, FIFA 07 çıktı, PES 6 çıktı, turkcell-im […]

161. pirate_girl - Nisan 22, 2007

bennn bu adama ölürümmmmm cok tatlı cok sirin bence 3 gec bile cıkacak dayanamıorm karayip korsanlarının 2 sini günde 4-5 defa izliorum ama yetmio johnny e hayran oldugumu bilmeyen kalmadı cok tatlı birisi esi benzerii yok bu yakısıklının

162. zeynep - Nisan 22, 2007

biran önce gelsin şu 25 mayıs beklemekten bıktım 1. ve 2. süperdi 3. de öyle olacağına eminim johnny yine her filmde olduğu gibi kasıp kavuracak
25 mayısta kimseye randevu vermeyin üzülürsünüz:)

163. tugba - Nisan 27, 2007

bu filmin çıkacağını bayağı geç öğrendim.ama ben diyorum ki johnnynin dönüşü muhteşem olacak.bu arada jackle elizabeth arasında bişeyler olmasını isterdim.will fazla dürüst elizabeth için…ama olmayacak gibi fragmandan bu anlaşılıo.ama 2. filmde öyle sinyaller almıştım neyse.harika bi film olacak

164. cemil - Nisan 27, 2007

film son kelime ile muhteşem. okadar güzel yapmışlarki büyülendim üçünçü filminn hemen çıkması dahada güzelüçünçü filmi daha izlemedim ama oda diyerleri gibi çok güzel olmalı ben ölü adamın sandığını daha çok sevmiştim ama kara incide güzeldi üçüncüdede yollarım başarılar.

165. gizemli - Nisan 28, 2007

yaa johnny’deki mimiklere dikkat eden var mı aranızda. bir insana serserilik bu kadar mı yakışır.filimi izlenir yapan johnny bence diğerleride var ama onun yeri ayrı..

166. kadir - Nisan 28, 2007

bence bu film çok ii umarım dünyanın sonu adlı son filmle bitmez………………….

167. yahya - Nisan 29, 2007

arkadaslar ben bu filmi bide harry potterı cok sevıorum ya karayip korsanları 2. fılm ızledıım gun gece uyuyamamıstım sıze bole oluyomu yaa

168. EBRU - Nisan 30, 2007

merak etme kadir bitmiyor galiba hatta büyük bir ihtimalla bundan sonrada çıkacak ya ben bu filme bitiyorum harika ayrıca jack sparrowuda çooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum o adam harika ve çooooooooooookkkkkkkkk yakışıklı

169. Mehmet - Mayıs 5, 2007

Karayip Korsanları 3mütüş bişey olacak Jack Sparrowu çok beğeniyorum bi bahene bulup gitcem umarım 4 de çıkar

170. Özge - Mayıs 5, 2007

Arkadaşlar bu haberi vermekten dolayı o kadar üzgünüm ki. JOHNNY DEPP’iN biricik kızı Lilly rose çok ciddi bir hastalığa yakalnmış. hastanede yatıyormuş..Johhny Depp’te çektiği bütün filmleri yarıda bırakarak hastaneye gelmiş.lütfen dualarımızı Johnnymizden eksik etmeyelim. umarım kızı iyilleşir. ve ben Johnny Depp’i çooooook seviyorum.

171. yasarcan - Mayıs 6, 2007

inşala filmin dörtdüncüsüde çıkarılir bu filmi sabırsızlıkla bekliyorum ama dörtdüncüde çakilirse cok sevinirim

172. yahya - Mayıs 6, 2007

arkadaslar ben bı bu fılmın bıde harry potterın hayranıyım ya keske onları gorebılmek gıbı bı sansımız olsaydı seytan dıo kac evden kacak yurt dısına gıt hepsının yanına

173. melike - Mayıs 8, 2007

tek kelime( SÜPER BİR FİLM) olacak

174. rojda - Mayıs 8, 2007

4. filmin çıkacağından benim haberim yoktu.ben filmi zaten en çok jack pardon kaptan jack var diye izliyodum bu filmde az göstermeleri bence izleyicilerde de bayağı etki
gösterecek

175. rojda - Mayıs 8, 2007

saol özge bu haberi duymamız iyi oldu.ben en son sadece hastalık yüzünden film çekimlerine ara verdiğini duymuştum.açıkçası kızı lilly nin hastalığının ağır olduğunu duymamıştım da.yinede umarım iğleşir ve jhonny depp filmlerinin çekimlerine geri döner. jack için ……

ONU ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

176. yasın ahmet murat - Mayıs 10, 2007

şu anda fragmanı izledık ve bayıldık 25 mayısı dörtgözle bekliyoz bu arada ı love you keira knıghtley

177. arzu gülener. - Mayıs 11, 2007

sinemaya girmesini 4 gözle bekliyorum.johnny depp ‘i çoooook seviyorum.

178. captain blue - Mayıs 12, 2007

350milyon dolara değer
dört gözle bekliyorum filmi
ayrıca johnny depp çok muhteşem kadroda gzl ama kaptan çok farklı
nasıl kurtulacağınıda çok merak ediyorum

JOHNNY DEPP’E BAYILIYORUM

179. halk severler derneği - Mayıs 16, 2007

televizyonda afişini geçmeye başlasanız hiç fana olmaz.kaç senedir bekliyoruz zaten.(sabrımız kalmadı)

180. HİLAL - Mayıs 16, 2007

johnny depp e bayılıyorumm ya adam hem yakısıklı hem karızmatık hemde ii bi rolcu tam tamına muhtese kimse muhtesem deilldir sonüze karsı johnny deppi göstermek lazım ilk 2 filmini 50 kere izledim ve hayla izleye bilirim 3. filmmini merakla mekliyorumm ben johnny depp e asığım ya onu cok seviyorum cok tatlı bi kızı ve oğlu var neyse filmi 4 gözle bekliyorum malesef bu son seri ama olsun bende dvd leri var izlerim ben kapanısının gzl olucağına eminim bebeğim benim seniiiii cooooookkkk seviyorummmm

181. okanil - Mayıs 16, 2007

öncelikler arkadasların bu film hakkında olumlu dusunceleri cok hos.filmin 3. cok yakında sinemada izleyecegiz fakat bundan sonra 4 ve 5. filmeleride cıkacak olursa nasıl bekleyebiliriz inanın cok sahhane herkese iyi gunler…..

182. MİUSA - Mayıs 17, 2007

harika bir filme benziyo

183. NİLAY - Mayıs 18, 2007

paso yazı ama süper hepinise cok teşekkür ediyorum başarılarırınızın devamını diliyorum dermişim cok clasic oluo onun için salla sübber

184. NURGÜL - Mayıs 19, 2007

Kesinlikle harika.inşallah oskar alır.

185. BLUEEYES - Mayıs 19, 2007

bencede sparrow bi başka hüppperD:
neyse bence de 350 mlyn $ bu film için fazlasıyla değer bn kaçağını izledm 10 üzerinden 11 veririrm:) harika bi film olmuş

186. .... - Mayıs 19, 2007

yani mühteşem bir filim için o kadar parayı asla vermem ama harika filim için değer yani karayip korsanları için derğer 1 ve2 harikaydı 3 de süper olur herkeze jack sparroıw yakışıklı dio am ğerçek halini görmeyin 45 yaşında yani babamdan yaşlı ama yani o yaşta o filmi nasıl cekiyosa hellal yani ama benim en cok sevdiğim karakterler johnny depp ve geoffrey rush yani jack sparrowun jest ve mimikleri güzel
makyaşla okadar ğüzel gercekte öyle değil herkes onu benden cokk hiçkimse sevemez diyo ama o evli ve cocuğu var yani

187. ANONYMOUS - Mayıs 19, 2007

YAW BENCE ÇOK GÜZEL Bİ FİLM ………AMA BEN EN ÇOK JONNY DEEP İ SEWİORM MÜTHİŞ BİR OYUNCUUUUUUUUUUU……..EMİNM HERKES ÖLE DÜŞÜNÜODR
DİMİİİİİİİİİ………..

188. türkorsan - Mayıs 21, 2007

oscar-lık film ama spıder-man daha iiiiii

189. bruceelee - Mayıs 21, 2007

yemısım spıder manı ben onu evırı cevırır balık agı yaparım .haaaaaaaaaahaaa

190. johnnydeppfantr - Mayıs 22, 2007

http://www.johnnydeppfantr.com ayrıntılı bilgileri buradan öğrenebilirsiniz.

191. dragon - Mayıs 24, 2007

inşallah 4. film olur ya… johny very güsel oynuo…

192. melyyyss - Mayıs 24, 2007

bu film hakkında çok iğrenç diolar asıl onlar iğrenççç onları bi tanısammmm varyaa.. nese bu filmin herserisi bir harikayyaa ..ğrenç dienlerin …. sıkıosaa yapsınlar o akrobasiyi ama olsun onlar küçük düşünen insanlarr..onlar anlamazlar biz onları BEYENMİORUZZ :))))))))))))))))) veee bu gün tarih 24.05.2007 yarın cinamadayımmm 3.izlicem oda dielerei kadrr mükkemmerl olmştur kie kesin öleeee yanee….o filmde JOHNNY DEPP (aşkım)oynarda nası güsel olmazzz dimi ama ..yaa o da fransada yaşıomuşş kara verdim gidicdemmm :D:D.inşş….ben onu çoooooooooookkk seviom yaaaaa son 1 günn kaldııı yarın çıkıoooo çok mutluluk oldum abi yaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JOHNNY DEPPPPPPPP SEN BNM HERŞEYİMSİN SENN POSTERLERİNİ İSLİORM :d

193. BjK_1 9 0 3 - Mayıs 25, 2007

herkesınde ddigi gbi harika bır film ve oyuncularıa harika cok cok super olmus

194. ... - Mayıs 25, 2007

çok mutluyum pazar günü gidicem bu filme arkilerimle oleeeeeey
çok sabırsızlanıyorum seni çok seviom jack bitanemsin yf sen benim

195. barbossa840 - Mayıs 25, 2007

filme kötü diyenleri kesinlikle takmayın o kişiler ya küçük bi çocuk ya da odunun tekidir efektler süper oyunculaar süper konu süper daha ne diyebilirim izlemeyenler için söylüyorum filmin sonunda kimse ölmüyo hatta güzel bitiyo bi sonra ki filmin adı “yaşam pınarı” olabiilir
deavy jhons ölüyor elizabeth in babası ölüyo will turner bundan sonra deavy jhons un hayatını yaşayacak çünkü kalbini çıkarıyorlar ve gömüyo artık uçan hollandalının sahibi william turner..

196. captain jack sparrow & rojda - Mayıs 26, 2007

arkadaşlar okuduğum bir dergide 4. filmde orlando bloom un yani will turner in öldüğü haberini aldım elizabet ve kaptan jack ise dokunulmaz bir güce sahip olacaklarmış ne kadar doğru bilemem araştırmasını yapıp size doğruluk payının ne kadar olduğunu sölerim ok…..

197. zekeriya - Mayıs 27, 2007

benim adım zekeriya karayip orsanlarını çok ama çok beyen dim.bu film i çıkaranlara teşekkürlermi iletiyorum. saygılarımla******

198. flz92 - Mayıs 27, 2007

ben daha bu filmi izlemedim ama cok merak ediyorum yüzüklerin efendisi serisinin hastasıydım nasıl ona benziomu zaten yüzüklerin efendisindeki legolas yani orlando bloom oynuyo cok merak ediyprum

199. flz92 - Mayıs 27, 2007

o sürme gözlüyüde cok seviorum hayranıyım

200. dragon - Mayıs 27, 2007

3. filmi izledim süper olmuş… hayatımda izlediğim en güzel film. 4. 5. 6. da çıkıcak dedinizde inşallah çok ama çok yakın bi zamanda çıkar

201. Asakura - Mayıs 27, 2007

3. film harika bugun gittim.Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biri.Arkadaşlarımdan bazıları haberlerde 4. sünün cıkacağı hakkında bilgiler duymuş ne kadar dogru bilen varmı ?

202. dodo - Mayıs 27, 2007

yah film başlarken bi şarkı çıkıo güsel bişe ama fasla hatırlamıorum bilen yada bulan göndere bilirmi bu arada MEGA’S GEOLİ olarak filmi izledik tam anlamıyla mükemmel şarkıyı bulan yollasın msn adresim:battle_plus_peace

203. aylin - Mayıs 28, 2007

bende dün gittim harika bir film yapmışlar…. 4.sünüde seneye izleriz artık öyle duymuştum bu 3 ü çekerken 4. yüde çekiyorlarmış ……. çok güzel bir sinema yapmışlar tebrikler :):):)

204. B.a.D.y.G.u.A.r.X - Mayıs 28, 2007

Film tek kelimeyle muhteşem tek üzüntüm serinin sonu olması

205. spyyyyy - Mayıs 28, 2007

film gercekten harikaydı efektler falan super inş devamı gelır.Bence gelir adı da gençlik iksiri olabilir.

206. aylin - Mayıs 29, 2007

bence boşuna üzülmeyin seneye tekrarı geliyor :):):)

207. Salim - Mayıs 29, 2007

Filmin 3. Serisine(DUnyanın SOnu) Gittim. Tek KElimeyle Mukemmeldi. İşallah 4. seriside Çıkar. Willem ın orda Elizabeth e kalbini verdiği anda Çok DUygulandım Onlar İçin En kötü olan Şey Bende 1 Yıl Kara 10 Yıl Deniz :/ :/

208. yıldız - Mayıs 30, 2007

bencee bu kadar para hiç de boşa gitmemiş ….çünkü film fazlasıyla harikaydı..çok güzeldii..özellikledee benim karayip korsanım olan jack sparrow(pardon captain jack sparrow) bir başkaydı…yaa çok seviyorum ben bu johnny depp i yaa…!!!! film süper arkadaşlar tavsiye ederim..

209. idil - Mayıs 30, 2007

bana jack ile ilgili siteler söyler ya da atar mısınız ataersanız çooook sevinirim.bu arada karayip korsanları çooook güzel bir film süper süper!!!!

210. ASİ KORSAN - Mayıs 30, 2007

valla abi şu heriff türkiyeye bi gelse off ne güsel olurr be.. bi kere hiç biriniz onu benim kadar sevmessinizz hayatını ezberlemiş insanım ben bee allahkahretsinki onu tv lerden başka görebilcemiz bi yer yokk!!!!

211. ASİ KORSAN - Mayıs 30, 2007

hee bide kardeşler bende duyduydumm bi raa 4. film fln çekilcekmiş die ama galbaaa yalan çğnkğ tanıtımlarda bilee hep son filmi die geçiodu!!!!!nys hadi gerçekten tam bişi biliosanızz haber fln yazınn bizde örenelim oki mi!!!!

212. rrrrraaabbbiiiiiaaaaa - Mayıs 31, 2007

merhaba ben rabia kimse ama kimse kaptan jack sparrow u benim kadar sevemez 3. filme saat 10 da girdim onun için okulu ve dershaneyi kırdım bu ne demek anlıyomusunuz***

213. aylin - Mayıs 31, 2007

1 gün kara 10 yıl deniz olacak iyi izlememişsin :):):)

214. deliff - Haziran 1, 2007

bence will ölmemeli onu öldürmemeliler onsuz filmmi olur?yani bnce olmaz….. üçüncüfilmin sonunda willin çocuğu olduğu doğrumu?ay ben sonunu izlememiştim duyunca yıkıldım…:(

215. EVRİM - Haziran 1, 2007

Ben daha gıtmedım ama en yakın zaman da gıdecegım jack sparrowa hayranım adam kalıtelı fılm de öle olunca ortaya muhtesem bısıy cıkmıs olsa gerek dıger serılerıne gıttım ama buna da en yakın zaman da gıtcem herkesı de karayıp korsanlarına beklıyorum….”’

216. AYÇA - Haziran 2, 2007

ya bn orlanda bloom we jack hastası oldum bz 3.csune arkadaslarla 1 haziranda gittik film mükemmeldi söliyecek tek kelıme blmıorm orlanda SENİ SEWİYORUMMMM…….

217. caner - Haziran 2, 2007

bu film bir manyak. Süper.Çok beğendim.İnşallah serinin 4 ve 5. bölümleri çıkar.

218. YANLIZ KORSAN - Haziran 3, 2007

hayranıyınm onun gibi filim çekeçek adam daha anasının karnın dan doğmamış diyorum ben YANLIZ KORSANLAR

219. jack sparrow - Haziran 4, 2007

arkadaşla 3 ü izledimde mükemmel

220. melodi - Haziran 6, 2007

arkadaslar 2haziranda gittim manyak süper tabiki gözdem hala jack:)

221. melodi - Haziran 6, 2007

evet filmde yazılar gecene kadar bekleyin bitipte yazılar gectikten sonra 10yıl sonrasını gösteriyo.hani will elizabethi 10yılda bir görcekti ya cocuklarını gösteriyolar

222. hazal - Haziran 7, 2007

abi orlando bloom a haynanım yaaaaaaaaaaaaaaa
adama bayılıom
ayrıca jonny deeeeeep te çok yakışıklı

223. ceza - Haziran 7, 2007

dördüncüüüüüü filmmmmmmmm kesinnnnnnnnnn
süperrrrrrrrrr olacakkkkkkkkkk

224. anıl - Haziran 8, 2007

arkadaslar filme gittim bayıldım dürüstçe 1 ve 2. gitmedim ama hemen onlarıda seyrettim şimdi hastası oldum fakat 4. serisi çıkacakmı cok merek ediyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim gözdem jack:d

225. Salim - Haziran 8, 2007

işallah Çıkar 4. Filmi AYrıca bi yazım yanlışı yapmışım 1 gün kara 10 YIl deniz…. bunun olması beni Çok üzdü :/ will elizabeth den ayrı kalıcak bence onlar beraber olmalı :(….

226. çiğdem_ - Haziran 9, 2007

johnny depp rolünün hakkını fazlasıyla vermiş yine.hasılat reoru kırması doğal.her şeyiyile mükemmeldi.4.ne zaman çıkıcak?:(bence 4. de yaparlar.

227. selin - Haziran 9, 2007

johnny deppin gerçek hali o kadar yakışıklı değil bu filmde başka bir yakışıklı ayrıca çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook tatlı
dünyayı umursamaz halleri beni büyülüyor ona aşığım seni seviyorum kaptan jack

228. şevval sparrow - Haziran 11, 2007

bayılıyorum jack e muhteşemim benim

229. necla - Haziran 12, 2007

ben jonny depp hayranıyım gercekten cok iyi bir oyuncu o karayip korsanları bence bi harika ama en iyisi jack sparow…

230. anıl - Haziran 13, 2007

kesin cıkcakmı benı bılgılendırın ltf merak edıyorum 4. sü

231. eylül - Haziran 13, 2007

kesin bişey söylenmedi ama çıkması için oyuncularla anlaşma yapılıyomuş orlando bloom la daha anlaşılmamış ama johnny depp çıkarsa oynarım demiş zaten en az 2 iki yıl sonra olabilirmiş

232. anıl - Haziran 14, 2007

ok saol

233. FRUKO - Haziran 14, 2007

film cok muthis bisey herkese tavsiye ediyorum lutfen izleyin 😀

234. metehan - Haziran 14, 2007

karayip korsanlarına hastayım özellikle jack e yani diğeceğim hasstaayımmmm

235. can - Haziran 14, 2007

ben jonny deep’in filmini çooooooooooooooooook beğeniyorum
ama jonny deep ‘i hiiiiiiiiiiiç sevmiyorum

236. mehti - Haziran 14, 2007

karayip korsanları bir başka 350 milyon dolara değer bence filmin 4.serisi çıkıcakmış

237. başar - Haziran 15, 2007

şok şahane bir filim inanılmaz şekilde hayranım 2 kez filme gittim filmi doyamadığımdan

238. feyyaz - Haziran 17, 2007

ne bilim filmmin başı biraz sıkıcı geldi ama sonlarsaki sawaş ve girdap sahneleri süper gidelmesi gereken bi film kabul bayılıommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

239. Jack__Dml - Haziran 20, 2007

ya çok gçmis de olsa ingilizce çeviriyi yapan erman arkdaşımız Jackle Will’in usaktn kuzen olklarını sölüyo bu grçk mi onu mrk etmistm

240. ebru - Haziran 21, 2007

şimdiye kadar hiç böyle film izlememeiştim harikaaaaa!!!! ama dünyanın sonunuhn son serisi olması beni çoooookkkkk üzdü jack’e bayılıyorum tam benimn adamım süperrrrsin jack elizebeth e de bayılıyorum will e de hepsi süperrrrrr.bu arada jack önceden çikolata fabrikası diye bi filmde oynamış izledimçookkk şaşırdım tamamen farklı birisi cicimo benim

241. salute - Haziran 21, 2007

@feyyaz,

Zaten filmin başında çoğu kişi Jack olmadığından sıkıldı. Ama Jack ilk gözüktüğü andan itibaren herkes de bir oh sesi geldi sanki… 🙂

242. hasan - Haziran 21, 2007

filmi neden uzatmıyorlarki daha fazla dekor daha fazla seyirci demekdir devamınıdilerdim .bir yönetmenimdir.

243. alper - Haziran 21, 2007

kara yipkorsan daki kaptan jaCK SPERROW dünyanın sonundaki heyecanlı sahneleri izleyemediğim için çok üzgünüm.yakında izlemeyi umudedi yorum. daha heyecanlı ve aksiyonlu bir filim olacağından eminim.

244. hasan - Haziran 21, 2007

kuzenimalper benden öncedavranmış filmin devamı neden yapılmıyorki nedemişler dahafazla dekor daha fazla seyirci . filmindenamını dilerdim. bir yönetmen………:)

245. özge - Haziran 22, 2007

Arkadaşlar Johnny Depp’in Türkiye Fan sitesi açılmıştır. Herkese duyrulur. Güzel bir site

http://johnnydeppturkeyfan.kalbimdesin.com/index.php

246. merve - Haziran 24, 2007

arkadaşlar dergide okuduğuma göre 4. filmde çıkacakmış fakat 4. filde filmin bütcesini kısmak için orlonda bloom öldürülecekmiş …………

247. fatma - Haziran 25, 2007

arkadaşlar valla herkesi deli etmiş johnny!!! yorumların hepsini okuyamadım ama size katılıyorummmmmmm hayatımda böle yakışıklı bi herif görmedim hayatımda bu kadar zevk aldığım başka bi film serisi yok!!!

248. PirateOfCaribbean - Haziran 26, 2007

ARKADAŞLARR FİLMİN SONUNCUSU DİİL BU !!! 4. ÇIKACAK BİLGİNİZE…

249. merweee - Haziran 28, 2007

kimse orlando bloom u ve johnny deep i bnm kdr sevemez evde sadece onların posterlerinin olduğu bölümüm var tabi asılmış diil ama sanırım bnde 1000 den fazla posterleri var her ikisinin ayrı ayrı toplam 2000 filan keira knightleyin de var bir sürü aşkım yaa inş. 4. film de çekilirr ama orlando bloom ölmesinn

250. merweee - Haziran 28, 2007

bu arada bnm duyduğumu göre 3 film olacak 4. sü olacağını fazla sanmıorumm

251. İL@YD@ - Haziran 30, 2007

YA ÇOK YAKIŞIKLI BEN FİLMİNE GİTTİM DAVSİYE DERİM AYRİYETTEN BARIŞ AKARSUYLADA BİRAZ BENZİYORLAR NE DERSİNİZ

252. BEN - Temmuz 3, 2007

BİZİM İÇİN YAŞA KARAYİP KORSANI BARIŞ!

253. orlando_sedef - Temmuz 4, 2007

banane ya ben orlando hastasıyım azıcık orlando resmi koymuşlar bu video ya ama Allah var orlandosuz motlandosuz kral video yapmış kim yaptıysa elineee kolunaa sağlık
bide Orlim olsaydı tam süper olacakmış 😀

254. orlando_sedef - Temmuz 4, 2007

Bu mükwmmel ikili yani orlando ve johnny ikilisini kamera karşısında görmekden mutluluk ve zevk duyarım ama orlando benimmm

255. aysu - Temmuz 12, 2007

arkadaşlar orlandonun bi tv programında izledim 4. seri hakkında şunları söyledi:bu film serinin sonuydu aslında gorenin(yönetmen) aklına eserse bi anda yaparız dedi bilgilerinize lütfe jack sparow demiyelim o KAPTAN jack sparow:D

256. AnIl - Temmuz 13, 2007

arkadaslar filmi bende serettim cok beyendım ama karayip korsanlarının dünyanın sonu oyunu cıktı oda cok guzel almanızı tavsiye edrim bilginize

257. ali - Temmuz 15, 2007

bence film süper ama ben amerikada yaşıyorum aldığım bir bilgiye göre 4. film ile ilgili hazırlıklar başlamamış.hem karayip korsanları dünyanın sonundan bekledikleri gibi para elde edememişler.hem 4. film için yeterli para yokmuş hemde keira knightley filmde daha fazla yer almak istemediğini söylemiş.ama 4. film çıkarsa elizabeth ve will oynamıycakmış.ama johny deep 4. filmin çıkmasını istiyormuş.gore verbinski de 2009 a kadar beklenmesi gerektiğini söylemiş.çünkü para elde etmeleri gerekiyormuş ve keira knightley e aldığı paranın iki katını teklif edip 4. filmde oynamaya ikna etmek gerekiyormuş.4. filmin ismi için 6 tane isim düşünülmüş.karayip korsanları gençlik pınarı,karayip korsanları korsanlığın sonu,karayip korsanları gençliğin iksiri,karayip korsanları ölümsüzlük,karayip korsanları büyük savaş,karayip korsanları ölüler diriliyor.arkadaşlar neticeye gelirsek 4. film için 2 veya 3 sene bekliyceksiniz.

258. WİLL_SDF_JACK - Temmuz 20, 2007

ya ben bekleyemem ya olamazya ühühühühühüh ya ya aaaaaaaa olmamaz yaaa

259. WİLL_SDF_JACK - Temmuz 20, 2007

inanmıyorum olamazzzzzzzzzz

260. Şu room niye zırt pırt bitiyor:/ - Temmuz 23, 2007

harry-poter serisi gibi devam edecektir….saygılar

261. Şu room niye zırt pırt bitiyor:/ - Temmuz 23, 2007

jacl sparowu n birazdaha görmek isteyen görmediginiz videoları youtubeden görebilisniz cep telefonunla konusmasi gercekten komik:D

262. ali - Temmuz 25, 2007

arkadaşlar bi bilgi aldım 4.film iptal olmuş.amcamın oğlu amerikada çalışıyor.ondan biliyorum 4. film için yeterli para bulunamamış.johny deep hariç hiçbir oyuncuda daha oynamak istemiyomuş.bu üzücü bi haber.karayip korsanları hayranlarını biraz üzcek.ama iyi bir haber daha var.karayip korsanlarının örümcek adam gibi çizgi romanlaroı çıkçakmış.belki her film için 10 tane çizgi roman yaparlar.1’de 4 film için olcakmış.ama filmin çıkmaması üzücü.

263. ali - Temmuz 25, 2007

ya aysu atma orlando röportajında filmde oynamak istemediğini söyledi

264. kemal - Temmuz 25, 2007

ya neeee ali arkadaş yapma bunu bizeeeeeeeeeeee.. 4. filmi istiyorummmmmmm.ühüüüüüüüüüüöhüüüüüüüü.

265. aysu - Temmuz 25, 2007

ya ali hani 4. film için bekliyceksiniz diyodun.
nooldu iptal oldu dedin.hem bi amerikada yaşıyorum diyosun i amcamın oğlu amerikada diyosun.

266. büşra&johnny - Eylül 17, 2007

johnny seni çok sewiyorummmmmmmm…. senin manyağınım oo dövmelerinnn gözlüğünnn … cool tarzın hayranım sanaaaaa

267. Rana - Mayıs 6, 2008

çooooooooooooooooooooooook güzel bi slayt hazırlanmıııııııııııışşşşşşşşşşşşşşş 😀

268. Rana - Mayıs 6, 2008

ama ben orda will turneri bir kere gördüm 😦

269. yukarı aşağıdır - Mayıs 28, 2008

herkesin de dediği gibi mükemmel bir film zaten filmde johnny depp oynarda film güzel olmaz mı?Neyse JOHN&VANESSA çiftine mutluluklar. umarım filmin 4. serisi de çıkar. hazır aklımdayken MUTLU YILLAR JOHNNY DEPP DOĞUM GÜNÜN ŞİMDİDEN KUTLU OLSUN(9 Haziran 1963)

270. selin - Haziran 8, 2008

inşallah karayip korsanları 4 çıkar.ah will’im ah yani orlando bloom’um.aşkım bide elizabeth swann willl turner çocuklarıda aynı ikisine benziyo ama filmde keşke gerçektede evlenseler.

271. sparrow - Temmuz 2, 2008

arkadaşlar ne uğraşıyosunuz yha 4 5 6 çıkıyo 4 te harita çözülüyo ve kadro devam ediyo 5 te will turner ölüyo elizabet sadece konk oyuncu olarak giriyo flme 6 da elizabet jack e aşık ediliyor

272. Rana - Temmuz 10, 2008

yha eğer ♥WİLL TURNER♥ ölürse 😥 ve 😡 öf yaa ama ♥WİLL TURNER♥ ölümsüz olmamışmıydı hem siz nerden biliyorsunuz ♥WİLL TURNER♥ in ölceğini senaryo yazıldı mı 🙄 ayy inşallah öyle bişey yoktur 😕

273. oktay - Temmuz 11, 2008

benım en çok sevdiğim adam davy jones ama ne yazıkkı oldu geri gelsın yaaaaa

274. johnny hastası - Ağustos 5, 2008

arkadaşlarr 4.seri olmucak boşuna beklemeyinnn .cok üzücü ama malesef öleee

275. kürşat - Ekim 4, 2008

vallaha ben bul filmin cd sini aldım nerdeyse her gün bul filmi izliyorum.Arkadaşlar bu filmin yani (KARAYİP KORSANLARI DÜNYANIN SONU) filmini migros şubelerinden yada capitol dan yada carrefoureden alabilirsiniz ben migrostan aldım ve 4.99 ykr tuttu ama bunu böyle ucuza almamın sebebi kamppanyada olmasıdır sakına bunu bukadar ucuza bulmaya çalışmayın bulabilirsiniz ama o cd de 2 ytl lik olur yada başka onu alırsanız o hem korsan cd olur hemde iki üç günde felan bozulur(çizilir)ve izlenilmezen bikere 2 ytlye spıder-man 3 ü almıştım iilk cd si ni izledim ama ikinci cd ye gelince cd açıılmadı ve ben o cd deyi geriş götürdüm(aldığım yere)ve bidaha verdiler bu sefer 1. cd izlenilmiyodu.bu sefer yine gittim(aldığım yere)bidaha aşdın ve onunda iki cd side bozuk tu bidaha gittim (aldığım yere)bu sefer paramı geri aldııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

276. su - Nisan 3, 2011

karayip korsanları bitmioorrrr yakında 3 boyutlu sekliyle sinemalarla

277. ahmet - Eylül 12, 2011

jeck sperov filmlerde en iyisi


Bir Cevap Yazın

