jump to navigation

Karayip Korsanları: Ölü Adamın Sandığı Ağustos 16, 2006

Posted by Oguzhan (salute) in Sinema.
trackback

Bu filmi film çıkmadan önce merakla bekliyordum. Ama film beklediğime değdi doğrusu. Film görsel açıdan çok başarılı. Bir o kadar da sürükleyici. Filmin ilk dakikalarından itibaren kendinizi kaptırıyorsunuz.

Bu başarılı filme Johnny Depp’ in başarılı oyunculuğu da eklenince film tam bir ziyafet oluyor. Johnny Depp tam bu filmin adamı.

Karayip Korsanlarından söz etmişken filmdeki iki Türk Korsandan söz etmemek olmaz. 🙂 Evet filmde iki Laz Korsan var! Filmdeki rolleri kısa sürüyor ama filmde laz korsanların olması ayrı bir ilginç.

Filmde “Laz Korsanlar” Jack Sparrow’ un şapkasını buluyorlar ve 4-5 cümlelik bir konuşma geçiyor. Ardından “Kraker” (veya Kroker 🙂 ) gemi yutuyor.

Ve film tahmin ettiğniz gibi yarıda bitiyor ve herkes Jack Sparrow’ un nasıl kurtulacağını merak ediyor. *-)

Son olarak filmin son serisi yani ‘Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu (Pirates of the Caribbean: At World’s End)’ i merakla bekliyoruz. 😉

Jack Sparrow

Reklamlar

Yorumlar»

1. Burak S. - Ağustos 26, 2006

spoiler olmuş biraz 🙂

2. salute - Eylül 9, 2006

Spoiler değil. Ayrıca spoiler yerine “Alıntı” kelimesi daha uygun olur. Ama bu yazı alıntı değildir.

3. isobursa - Kasım 26, 2006

Karayip korsanları lazlara karşı .
laz şivesine benzer bir şekilde konuştukları için dialogları çözebildiğim kadarıyla

Şapkayı bulan tip : Bak ne buldum hey…
Şapkayı bulan tip : Bak ne buldum , şapka buldum kaptan cibin (gibi) oldum , ne sandın
diğeri : persora (ne olduğunu anlamadım , şapkayı alıyo)
bulan tip : persora , ne persorası benimdur. — oda anlamamış 🙂
şapkayı diğer adam alıyor yine bi şey söylüyor.
bulan tip : bana geri ver.

böyle bi dialog tabi çözebildiğim kadarıyla …
Çok ilginç, ne alakaysa bizimkiler karayiplerde hamsi tutmaya çıkmışlar , eee ekmek parası, sonları kötü oldu ama 🙂

4. salute - Kasım 26, 2006

Hehe, güzel bir paylaşım, isobursa. 😉

5. geveze ve meraklı - Şubat 18, 2007

süper ya başka ne denilebilir bayıldım yanee

6. geveze ve meraklı - Şubat 18, 2007

izlemeyenlere taavsiye çauk izleyin altınıza edeceksiniz o yüzden tuvalete yakın bir yere oturun!!!!!:)


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s