jump to navigation

Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu Müzikleri Haziran 11, 2007

Posted by salute in Karayip Korsanları.
trackback

Karayip Korsanları 3 Müzikleri

Karayip Korsanları, sinemalarda gişe rekorları kırıkoysun, film müzikleriyle de oldukça dikkat çekiyor. Üçüncü filmin müziğini, birinci ve ikinci filmin müziğini yapan Hans Zimmer üstleniyor. Yine oldukça güzel müzikleri olan Karayip Korsanları’nın bu müziklerini seveceğinizi düşünüyorum… İşte Karayip Korsanları 3 müzikleri… :)

Up is Down

Hoist the Colours

What Shall We Die For

Singapore

Diğer Karayip Korsanları Müzikleri’ni dinlemek için tıklayın

* Müzikler sadece tanıtım amaçlıdır. Tüm hakları yayıncı firmaya aittir. Firma tarafından yayınlanması istenmezse siteden kaldırılır.

Yorumlar»

1. » Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu Müzikleri - Haziran 11, 2007

[...] Original post by salute [...]

2. simge - Haziran 13, 2007

johnny deepi cok seviyorumonun hayranıyım karayip korsanları dünyanın sonunu izledim cok güzeldi jack yine ordada aklını ve kılıcını konuşturuyor

3. özlem - Haziran 14, 2007

süper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOİST THE COLOURS’u ÇOOOOOOOOOOK beğendim

4. sudehan - Haziran 14, 2007

bende çok beğendim filmi

5. zerda - Haziran 14, 2007

Karayip Korsanları benim hayatımda izlediğim en güzel macera filmlerinden biri SERDAR

6. KUBİLAY - Haziran 15, 2007

harika bir film ilk çıktığı gün izlemiştim bu filmi bayıldım mükemmel.Müzikleri çok daha süper…

7. seda - Haziran 15, 2007

harika bi film di bayılıyorum jack e bu arada 9 haziran jack in dogum günü idi cokkkkkkkkkkkkkkk seviorum onu harika rol yapıyor

8. semra - Haziran 15, 2007

bunların hepsisüper karayip korsanları süpperr…ama jack sparrow ayrı yaaa:) bide bunlar görüşme yapmak ıcın birbirlerine doğru yürürken bi müzik vardı o yok muuu

9. kadir - Haziran 15, 2007

jack sparrow değil kaptan jack sparrow…
şaka bir tarafa,harika bir film,tekkelimeyle harika…

10. sudehan - Haziran 15, 2007

bende gittim dün 14 haziranda karayıp korsanları dünyanın sonuna çok güzeldi film gerçekten ben beğendim süper ama ordaki çocuğa yazık oldu.

11. AnGeLa DePp - Haziran 16, 2007

arkadaşlar ben diğer karayip korsanları müziklerinden birincisini dinleyemiyorum eskiden dinliyodum ama artık mafeles

12. vill turner - Haziran 16, 2007

arkadaşlar bende eskiden he’s a pirate’ yi dinliyodum.Şimdi olmuyo yyyaaa!!bişiler ypn en sevdğm müzk

13. karayip korsanı - Haziran 17, 2007

bayyyyıldımmm manyak güsel en güselii””’hoist the colours”””

14. abdullah - Haziran 18, 2007

arkadaşlar ben karayip korsanları bütün flimlerini izledim hatta üçün sinemasına iki kere gittim.Karayip korsanlarından daha iyi bir macera flmi olamaz up is down müziği çok güzel

15. trex94 - Haziran 18, 2007

evet , film süperdi!!!! böyle güzel bi film görmedim…

16. trex94 - Haziran 18, 2007

Hoist the colours süper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

17. trex94 - Haziran 18, 2007

keşke indirilebilinse… çok aradım..!

18. Jack__Dml - Haziran 19, 2007

slm arkadaşlar.. gerçekten hepinizin yorumunu okudum hepinize de hak verdim karayip korsanları müthiş bi film hayatımda izlediim en gsl filmler 3 ü de ama jack sparrow yok mu harika ya bütün film ondan dolayı bu kadar gsl yani bütün filmi o döndürüo :)

19. J4cK_5p4rr0W - Haziran 19, 2007

bence fılmın 4. sude cıkmalı yoksa cok yazıkkkkkk olur + uzuluurmmmm cok kraL bır fılm oluom fılm ıcın :)

20. J4cK_5p4rr0W - Haziran 19, 2007

arklar ben fılmın sonunda wııl le elıza nın adada oldugu sahnede calan muzıgı ıstıorummmm ama yok yardım edın lutfen
beklıorum yardımınızı

21. kız korsan - Haziran 20, 2007

bence harika bi film korsanları önce sevmezdim yasadışı oldukları için ama şimdi bayılıyorum bana korsanları sevdirdiler

22. jacksparrow - Haziran 20, 2007

bence harika ssüüüüüüüüüüppppppppppppppeeerrrrrrrrrrr bişey şarkılar

23. duygu - Haziran 20, 2007

kaptan jack sparrow o bir harika filmde harika ve ortaya muhteşem bi şey çıkıyor bayılıyorum karayip korsanlarına bu rolüde johnny deep ten başkası üstlenemezdi seni seviyorum jackkkkkk

24. captein jack sparrow - Haziran 20, 2007

böle şarkılar yaptıı için HANZ ZIMMER çok teşekkür

25. captein jack sparrow - Haziran 20, 2007

bu film 3 seriden oluşamaz keşke 100 seri yapsalarda hepsini izlesek

26. miray - Haziran 20, 2007

arkadaşlar harika bi film yapmışlar tak kelime ile harika ama keşke bitmese bizde hep izlesek umarım serinin sonu 3. bölüm değil ayrıca johnny depp in hayranıyım çok sağlam bi kişiliği var .her şekile girip her rolü üstlenebiliyor

27. Jack__Dml - Haziran 21, 2007

miraya katılıyorum 1 johnny depp bi de eddy murfy her şekile girebilen grçk sanatçılar ama johnny depp in yeri ayrı aşşşşşşşşşşşkım jack

28. miray - Haziran 23, 2007

ayrıca eğer oynadığı rolleri araştırdıysanız neredeyse her türlü rolü üstlenmiş tiyatrocu olarak doğmuş diyebiliriz

29. jack sparov VS devin jones - Haziran 24, 2007

MÜZİK DİYORUM jack sparov diyorum BAŞKA Bİ ŞEY DEMİYORUM

30. avril - Haziran 25, 2007

trex94 arkadaşımıza duyrulur arkadaşım sende limewire yok mu?yoksa ”download lime wire” yazıp gir ve programı indir programa yaz şarkının ismini.ben yazdım 50 çeşit hoist the colours şarkısı geldi ve indirdim

31. Jack__Dml - Haziran 27, 2007

ewt lime wire de bisürü sarkı wr

32. C@pT@N JacKsPaRRoW - Haziran 28, 2007

KARAYİP KORSANLARININ TÜM SERİSİNİ İZLEDİM AMA DÜNYANIN SONU DAHA Bİ GÜZELDİ . MÜZİKLERİDE ÇOK SÜPER.

33. ~CAPTAİN JACK SPARROW ~ - Haziran 30, 2007

MUHTEŞEM BİŞEY YAA!HAYATIMDA TANIDIĞIM EN GÜZEL MÜZİKLER BUNLAR.BU MÜZİKLERİN YANINDA HİÇBİR MÜZİK DURAMAZ

34. CEPTEN J@CK SPARROW - Temmuz 1, 2007

ABİ HEPİSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL OTURUR DURMADAN SIKILMADAN BU MÜZİKLERİ DİNLERİM BEAAAA TEK KELİMEYLE HARİKA MÜKEMMELLL BEAAAA

35. keira - Temmuz 6, 2007

FİLMİN 4 5 6SI DA ÇIKICAK. HATTA İLK BAŞTA JOHNNY DEPP OYNAMIYCAKMIŞ İSTEMİYORMUŞ AMA SONRADAN VAZGEÇMİŞ SÖZLEŞMELER İMZALANMIŞ HATTA 4ÜN ÇEKİMLERİNE BAŞLANMIŞ BİLE :)

36. mert - Temmuz 14, 2007

lütfen karayip korsanları şarkısını bana gönderirmisiniz

37. mert - Temmuz 14, 2007

karayip korsanları nı çok seviyorum ençok sevdiğim kişi jack sparov ve vil turner

38. ilhan - Temmuz 16, 2007

1.ve3. şarkı çok güzel

39. k@r@y!p k0r+@nl@rı - Temmuz 17, 2007

tüm hepsi harika.ama en guzeli up is down ve sigaporeydi. yayınladığınız için çooooooooooooook thank you.supeeeeeer biseydi.

40. JaCk - Temmuz 20, 2007

Arkadaşlar bence serinin en güzel müzikleri bu seride.her telden var.Singapurdan tut rock havasına kadar gidiyor.Soundtrack’I mutlaka dinleyin filmde müzikleri çok iyi duyamıyorsanız soundtrack size mükemmel gelecektir.Özellikle calypso, up is down, i dont think now is the best time adlı parçalar çok güzel.

41. yalnız kovboy(tahsin) - Temmuz 20, 2007

harika şarkılar var mükemmel yapmışlar helal olsun hepsini indirdim.

42. captain jack sparrow - Temmuz 23, 2007

herkez jack sparrow diyo oooooo kaptan jack sparrow

43. :)MELISA:) - Temmuz 24, 2007

Gercekten superrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!! Ben en cok UP IS DOWN’nu seviyorum sarkilardan.:D :)

44. hale - Temmuz 25, 2007

müzik marketlerde müziklerinin cdsini bulabilirmiyim

45. salute - Temmuz 25, 2007

@hale, birçok müzik markette bulunmuyor ama büyük müzik marketlerde ve film müzikleri CD’leri satan marketlerde bulabilirsin. Veya amazon.com, hepsiburada.com gibi alışveriş sitelerinde de bulabilirsin…

46. jack sparoll - Temmuz 26, 2007

abicim sen 1 barış 2 harikasınız yaaaaaaaaaaaaaaaa:)))))))))))))))

47. sefanur - Ağustos 5, 2007

siz hep jack ı mı seversiniz will de harikaaaaa 3. fil süperrrdiiii 4. başlanması spr bişi de siz nerden öğrendiniz ?

48. hasan - Ağustos 13, 2007

gercekten superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
benım encok senvdıgım What Shall We Die For bayılıyom

49. berker - Haziran 14, 2008

super bir film

50. miray - Ağustos 10, 2008

pardon ama yani ben hiç bir müziği dinleyemiom bi şeyler yapın ltfnnn….

51. göttencekparasıolan - Eylül 16, 2008

tek kelime ile mütiş

52. güldeniz - Eylül 22, 2008

ya bnde krayip korsnlarını hayranlarıyım ama müzik dinleyemiyorum yardım edin açayım :D

53. bilgekaan - Aralık 14, 2008

valla mütüş he nasıl desem her gün seyrediyodum annem aldı sakladı bende her gün ağlıyorum cok güzel bir filim captain jack sparrow müthiş

54. bilgekaan - Aralık 14, 2008

valla canım çekti şimdi seyretmek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uf uf uf !
tümü vardı ama dediğim gibi annem sakaldı abim de seviyodu ama oh anneme saklattırdıcanım hep sıkılıyo şarkıları zaten başka güzelliği var müthiş yapanlar artık nasıl yaptıysa inanamıyorum
onları cok tebrik ediyorum tabiki
jonny deep ide tabi yani CAPTAİN JACK SPARROW’U da

55. yeşim - Ocak 8, 2009

valla arkadaslar bosuna hayran olmayın o benım askımben en buyuk hayranıyım JOHNNY DEPP İN
ÇOOOOK DADLU ADAM YAAA ama yası baya buyuk 46 yasında hiç göstermio yinede seviyorum

56. Selcuk - Şubat 14, 2009

arkadaslar ben filmin sonundaki muzigi bulamadim atv anahaber bulteninde de yayinliyolar muzigi ama bulamadim lutfen bi yardim edin:(

57. PiRaTeqiRL - Temmuz 13, 2009

karayip korsanlarının tüm filmlerini izledim dvd’lerini vcd’lerini aldım tüm fanlarını dolaştım hepsine üyeyim.tüm şarkılarını ezbere biliyorum.jonny deep’i yakındanda gördüm.çok başarılı aktör.Karayip Korsanları 4’ün fragmanınıda izledim.Karayip Korsanları 4 (the fountain of youth).Harika bir film olacağa benziyor.yine ön planda Jonny Deep var.

58. berk - Eylül 9, 2009

Açılmıyor

59. piskopatherif - Aralık 5, 2009

gwzel bir film sarki gwzel bir film

60. m.safa kabar - Şubat 23, 2010

ya bi türlü bin bir türlü açılmıyor

61. kara kedi - Mart 2, 2010

arkadaşlar nerden açsam açılmıyor yardım eder misiniz bide müzik kutusunda çalan ve idam etme sağnesinde çalan müziklerin sözlerini nerden bulucam söyleyebilir misiniz


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.