jump to navigation

Vee, Karayip Korsanları Müzikleri! Mart 24, 2007

Posted by salute in Karayip Korsanları, Sinema.
trackback

banner-beruby-468x60-tr-TR

Beklediğiniz müzikleri nihayet sitemizde yayınladık. Karşınızda Karayip Korsanları müzikleri…  İndirilmesi yasal olmadığı için sizlere bu müzikleri dinletiyoruz. Karayip Korsanları’ndan 4 tane şarkıyı yayınlıyorum. Tabi bu şarkılar, Karayip Korsanları Müzikleri içinde en sevilenleri… :) Sizlere iyi dinlemeler… ;)

He’s a Pirate 

The Black Pearl

Barbossa is Hungary

Skull and Crossbones

Dinner is Served

*Müzikler sadece tanıtım amaçlıdır. Bu yüzden Karayip Korsanları’ndaki bütün müzikler koyulmamıştır.

Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu Müzikleri’ni dinlemek için burayı tıklamanız yeterlidir. ;)

Yorumlar»

1. Karayip Korsanları Müzikleri « Salute Blog - Mart 24, 2007

[...] Karayip Korsanları Müzikleri sitemiz üzerinden dinlemek için tıklayın… [...]

2. blackpearl - Mart 25, 2007

harıkalar yaaa super ındrısek tam super olacak

pwp - Nisan 11, 2010

telefonla başlıyorsa RAMMSTEIN’IN “DU HAST” şarkısı olabilir. hatırladığım kadarıyla oda telefonla başlıyor

3. oya - Mart 27, 2007

teşekkürler

4. oya - Mart 27, 2007

arkadaşlar biraz saçma gelebilir size bunu kabul ediyorum ama bir şarkı var adını ve söyleyenini bilmiyorum sadece hareketli bi şarkı yabancı telefon çalarak başlıyo şarkı ve tam bi bar şarkısı ya allah aşkına bilen biri varsa ismi yada söyleyeni çok acilll kafayı yicem ya

5. TOLGA - Mart 28, 2007

müthiş olmuş tamam

6. JackSparrow - Mart 29, 2007

kardeş şunları birdi indirsek süper olacak ayarlayıver pls

7. salute - Mart 29, 2007

Dediğim gibi, bunları indirmeniz yasal olmaz. Bu yüzden şimdilik dinleyebilirsiniz. ;)

8. SEYMANUR - Mart 30, 2007

bu müzikleri iyiki yayınlamışsınız çok sevdim

9. seda - Nisan 1, 2007

süpperin süperiii bir müzik olmuş

10. belemir - Nisan 1, 2007

ya müzikler süper internette aramadığım site kalmadı indiremesekte dinlemek süper

11. eda - Nisan 1, 2007

çooook tşkkrrrrr:)) çok mutlu ettin bizi:)))

12. dogan - Nisan 3, 2007

ya bu filim mi bütün arkadaşlara anlata anlata bitiremedim okada güzel bir filim özellikle jack sparrow karakteri çok hosuma gidiyor

13. MERT - Nisan 3, 2007

süpeer bende he’s pirate var ama bunlarda çook güzel

14. omer - Nisan 5, 2007

mutıs ben bunu fılımde bulasıya kadar canım cıkıyor burada neguzel cıkıyor aramadan

15. Captain Jack Sperow - Nisan 8, 2007

karayip korsanları 3 un bır kısmını youtubeden baka bılırsınız

16. kubilay - Nisan 8, 2007

çok güzel müzikler karayip korsanları filmlerine bayılıyorum nerden baksam üst üste kaç kere izlemişimdir ama hiç sıkılmadım teşekkür ederim böle bir ileti için.

17. H@S@N - Nisan 10, 2007

bu siteye madem dinlemek için müzik koyabildiniz bu siteye indirmeden karayip korsanları filminide koyabilirsiniz ben bu sitenin admını olsaydım yapardım bu sitenin admının den siteye bir fil koyamasını istiyoruz bana katılanlar mutlaka vardır karayip orsanlarının filmlerini koysanaın bence bı site çok ziyaretçi alır admıne iletilir bu arada karayip korsanlarının muzikleri çok süper olmuş ama film konusması yasal bunu admının bilmesi gerekır bıde siteye müzik koymak yasal ben kendi siteme koydum bu sitedede istense olabilir!!!!

18. salute - Nisan 10, 2007

@H@S@N, siteye indirilmeden müzik koydum yalnız bu müzikler tanıtım amaçlıdır. Dikkat ederseniz bütün müzikleri koymadım tanıtım amaçlı olduğu için. Yalnız, siteye indirilmeden film koymak yasal değildir. Çünkü bu, tanıtım amacından çıkar. Bütün filmi sitede izlersiniz, bu yüzden filmin DVD veya VCD’sini almaya ihtiyaç duymazsınız. Ama müziklerde durum böyle değil. Eğer dinlediğiniz müzikleri severseniz sipariş verebilir yada internetten yasal yolla müzikleri indirebilirsiniz. Filmin sitede yayınlanması kuşkusuz çok ziyaretçi çeker ama yasallıktan çıkar. ;) Anlayışınıza sığınıyor, bol Karayipli günler diliyorum… ;)

19. Bu_RocK - Nisan 13, 2007

arkadaşlar her ne kadr yasal olmasada burada aradıgınız film müziklerini limewire programından indirdim…bilginize:)

20. ..::Yasal Korsan::.. - Nisan 13, 2007

Arkadaşlar kurun lime wireyi indirin. Şahsen ben indirdim ve dinliyorum. Muhteşem şeyler yahu. Size tavsiyem kurun Lime Wire’yi Dinleyin. Hem de yasal :) Yasal olmasaydı Lime Wire porgramını yasaklarlar idi. Hepinize iyi günler.

21. salute - Nisan 13, 2007

LimeWire’dan indirilen herşey yasaldır diye birşey yoktur. Bu programla yasal dosyalar indirilebileceği gibi yasal olmayan şeyler de indirelebilir…

22. karayip hastası - Nisan 14, 2007

Abi bu muhteşem yavvvvv.

23. jack sparrow - Nisan 15, 2007

süperrrr bi indirilse

24. bayan sparrow - Nisan 15, 2007

jacke asıgım zaten yawww

25. nurbanu - Nisan 15, 2007

hyaa ben bu muzıklerın manyağıyım abiler yaa harbi superler

26. nurbanu - Nisan 16, 2007

yaa harbıden nereden ındırılır kiii bilen warsa ne olur solesınn

27. Elif Lâm Râ - Nisan 17, 2007

ben bişy sormak istiyorum: hani serinin ikinci filminde uçurumda top gibi bişyin içinde sallanırken bi müzik çalıyordu. o müziği de yayınlayabilir misiniz rica etsem biz arkadaşlarda çok begenmiştik de :)

28. batuhan - Nisan 17, 2007

mükkemmel ama hepsi olsa müziklerin
manyak olurdu jack sparrowwwwwwwwwwwwwwwww

29. fettuh - Nisan 18, 2007

indirilecek yeri söyleyiiiiin. süper müzikler…..

30. murat - Nisan 21, 2007

müyhişşşş yaaa

31. emre - Nisan 21, 2007

valla ben butun muzıklerı ıdırdım ve hep dınlıyorum lıme vıre saolsun

:D:D

32. batuhan - Nisan 21, 2007

fıstık gibi ancak hepsi olsun istiyoruz tüm arkadaşlar hepsini istiyor şarkıların hadi doğum gününüzde en azından

33. MERT - Nisan 21, 2007

bu müziklerin devamını koyacakmısınız yada nezaman koyacaksınız

34. salute - Nisan 21, 2007

@Elif Lâm Râ, o müziğe bir ara bakayım.

@MERT, istediğiniz birkaç müziği daha ekleyebilirim. ;)

35. salute - Nisan 22, 2007

@ELif Lâm Râ, istediğiniz müziği koydum. İsmi Dinner is Served. Dediğiniz kısım ortalara doğru başlıyor. ;)

36. tuğba - Nisan 23, 2007

heppsi çok iiiyi

37. batuhan - Nisan 23, 2007

hepsini istiriyoruz

38. Caner - Nisan 23, 2007

Salute müzikler için sağol.Sağol da yasal olmadıklarını söylediğin halde sayfanın kaynak koduna bakan herkes bu müziklerin hepsinin senin 110mb sitesinin dosyalar klasöründe olduğunu görür.

Neyse, ha dinlenmiş ha indirilmiş.Tekrardan sağol.

39. sude - Nisan 24, 2007

ben bu adamı seviyorum şarkıyıda seviyorum.

40. jack sparoll - Nisan 26, 2007

bu işi sevdim ama bütün müziklerinizi koymanızı öneriyorum……… OKAN FİDAN

41. H@S@N - Nisan 26, 2007

salute bu şarkıların kodları ne bende koymayı düşünüyorum

42. ersel - Nisan 26, 2007

Güzel müzikler paylaşım için saol

43. salute - Nisan 28, 2007

@ H@S@N, bu interaktif müzikler, WordPress blogu olanlar bu şekilde koyabilir. Ama siz sitenize koymak isterseniz imeem.com’daki Karayip Korsanları şarkılarını koyabilirsiniz. Bunun için bu sitede sağ üst köşede şöyle bir arama yapıp Karayip Korsanları müziklerine ulaşabilirsiniz. Buradan beğendiğiniz bir şarkının üstüne tıklayın. O şarkının altında bir html kodu göreceksiniz. O kodu sitenizin kodları arasına yapıştırırsanız müzik görünecektir.

44. JACK SPARROW - Mayıs 2, 2007

güzel güzel manyakkkk yaa…..

45. batuhan - Mayıs 3, 2007

manyak bişey keşke daha çok olsa

46. İBRAHİM AĞBABA - Mayıs 3, 2007

HARİKA BİR MÜZİK ZATEN BU MÜZİK BENİM ARKADAŞIMLA BENİM MÜZİĞİM ÇOK İYİ YAPMIŞSINIZ BİRDE İNDİREBİLSEK TAM HARİKA OLUR.

47. FIRAT ADIGÜZEL - Mayıs 5, 2007

HARİKA BİR MÜZİK OLMUŞ TEBRİK EDİYORUM

48. bleda can - Mayıs 5, 2007

harika bir müzik zinciri vallahi bu müziklerden güzeli yok shake it up şekerim bile bunun yanına yaklaşamaz.

49. crazy girl - Mayıs 6, 2007

inanmıyorummmm müzikler harikaaaa. hepsini her gün dinliyorum ama bi türlü indiremedimm offf yaaaa. nese burda dinlemk te güsel zaten hastasıyım filmin her gün izliyorum. üçncüyü çok büyük bi merakla bekliyodum o da sonunda çıktııı……….:)

50. CaptainJackSperow - Mayıs 9, 2007

yaaa bu muzıklere ne oldu !!!! eskıden ne guzel dınlıyorduk simdi cok kısa ben mundan hoslanmadim!!! bence muzikler eskisi gibi olsun !!!!

51. mete - Mayıs 11, 2007

haberlerde devamlı hareketli bir müzik var sanki gerilim gibi bir müzik adı nedir acaba?

52. İBRAHİM AĞBABA - Mayıs 12, 2007

BU MÜZİKLERE NE OLDU NEDEN KISA ÇALIYOR?LÜTFEN DÜZELTİN BU HATAYI.

53. ATAKAN - Mayıs 12, 2007

manyak güzel şarkılar var kim koyduysa allah razı olsun gerçekten ama bence en güzeli HE’S A PIRATE vallaha hepside çok güzeL. HEH HEH HEEE!

54. ATAKAN - Mayıs 12, 2007

Abi karayip korsanları fimine bayılıyorum karayip korsanları 1 ve 2 en fazla sevdiğim filmler arasında hatta en sevdiğim filmler diyebiliriz 3ü de çatlayarak bekliyorum çıktı ama izliyemedim olsun onuda izlerim umarım müzekler için sağol kardeş.

55. burçin - Mayıs 14, 2007

yaw indirlmese bile dinlemek çok güzel teşkkür ederim…. jack sparrow seni seviorum.. yalnız serinin 4. filmi çekilmeye başlanmış ve johnny deep (jack sparrow) yokmuş:(

56. FIRAT ADIGÜZEL - Mayıs 14, 2007

neden bu şarkı kısa çalıyor bu hatayı düzeltmenizi istiyorum.
düzeltinnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!

57. H@S@N - Mayıs 14, 2007

sen life wıreden müziğini kendin indir dinle bizene life wıreden indirilenlerin yasal olup olmadıkları bak salute koymuş demi sen burda life wıre yi tavsiye etmek zorunda değilsin bura konmuş 4.5 karayip korsanlari müziği bize bu müzikleri dinlemek için koyulmuş biz indirmek istemiyoruz tamammı yasal korsan

salute ha bu arada en baştaki müzik çalmıyo düzeltirsen seviniriz!
haydi iyi dinlemeler

58. neslihan - Mayıs 17, 2007

ya ben bayılıyorum bu karayip korsanlarına ayrıca jack çok tatluı

59. İBRAHİM AĞBABA - Mayıs 18, 2007

TEŞEKKÜR EDERİM ŞARKIYI DÜZELTTİĞİNİZ İÇİN.ÇOK SAĞOLUN.

60. BlacKPearL - Mayıs 19, 2007

inanamıorum ya 6 gün sora çıkacak sabırsızlıkla beklioruz (arkadaşlarla) bu arada jack ta bi her zamanki gibi favorim inş. güzel olcek :)

61. bir korsan - Mayıs 19, 2007

bu müzikler manyak olmus yaw böle bi de filmi izleyebilseydik çooookkkk güsel olacaktı

62. yalnız korsan - Mayıs 19, 2007

şarkılar süper kmse benim kadar karayip manyağı olamaz abi

63. yalnız korsan - Mayıs 19, 2007

he tabi bide devamını istiyoruz ayrıca cuma günü sabahtan sinemadayız miilet haberiniz ola mübarek gün 25 mayıs

64. karayip mania - Mayıs 20, 2007

ya ne war bu musikleri indirmekte ya azı müsik programları war onlara burdaki müsiklerin ismini yazın tak diye indirin we ayrrıca bende tam bi karayip we jac sparow hastasıyım hatta odew bile hazırladım onlarlan ilgili bi film ancak bukadr guzl we bi insan ancak bukadr karizma olabilr!!!!!!!!!!!!!!!!!

65. ecem - Mayıs 21, 2007

ya nolur bu müzikleri bana biri yollasın yaa noluuurrrrrrrrr

66. ozge - Mayıs 25, 2007

orlando bloom bu fılmde super tabı jony deep de super bı fılm bu gun gtcem onu ızlemeye

67. yugi - Mayıs 25, 2007

He’s a Pirate müziğini çoooooooook güzel! Birisi bana göndersin lütfen hergündiliyorum

68. sude - Mayıs 26, 2007

bende sizin gibi düşünüyorum bende pazar günü gitçem bu gun benim doğum günüm oyüzdengidemedim ama pazar günü mutlaka gidicem.

69. ÇaKıR - Mayıs 26, 2007

çok TşKlEr ne zmn dır arıodum bu müzikleri çokk ii oldu başarılarının dwmını dilerim !!!

70. riot girl - Mayıs 26, 2007

yaa ben bişi isticem bu 3. filmin ilk sahnesinde idama gidenler hep beraber bi şarkı söölüyo YOHO die o şarkıyı acil bulabilirmisiniz burdan admine sesleniyorum ve yalvarıyorum

71. EMİNE GÜNER - Mayıs 26, 2007

ARKADAŞLAR BEN FİLMİ DAHA DÜN İZLEDİM AĞLAMAKTAN GÖZLERİM KURUDU ŞUANDA NETTE YİM AMA HALA DAHA AĞLIYORUM. WİLL ÖLÜYO DAHA DOĞRUSU ÖLÜMSÜZLEŞİYO YANİ DAVY JONESUN YERİNE GEÇİYO NİKAHLARINI JACK KIYMIYO BARBOSSA KIYIYO AYRI DAHA FAZLA YAZMIYIM SİZ İSLEYİN SONLARA DOĞRU DRAMA GİBİ OLUYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

72. johnny depp hayranı - Mayıs 26, 2007

ben johnny deppin hayrrrrrrraaaaaaaanıyım.onu çok sevıyorum ayrıca şarkıları süper fılmı gıbı

73. tugba - Mayıs 26, 2007

ayyy bende johnny deep hayranıyım tam 10 senedir onla büyüyorum sizin gibi karayıplarden tanımıyorum ben onu MAKAS ELLER den beridir seviyorum ama şu vanessa mıdır nedır sinir oluyom yaaa ayrıl lan ondan….sevmiyom karını….

74. tugba - Mayıs 26, 2007

şarkılardanda sadece ilki güzel digerlerini salla…

75. tt - Mayıs 27, 2007

zaten bir dinledikten sonra documant settings/içinde temporary internet files klasörüne kopyalanıyo hadi bu bilgi benden kıyak

76. ece - Mayıs 27, 2007

karayip korsanları 3e gittim abi jack delirmiş bu arada will e üzüldüm seni çoooooook seviyorummm aşkımmmm jack

77. büşra - Mayıs 27, 2007

süper abi ya zaten filmin hastasıyım müziğinde tabi

78. pirates of the caribbean - Mayıs 28, 2007

bu müziklerin ismini limewire e yazın anında çıkıyo bende ordan indirdim :))***

79. Asakura - Mayıs 28, 2007

riot girl sarkının ismi Hoist The Colours yukarıdada ismi geçtiği gibi lime wire adlı program ile indirebilirsin

80. mete - Mayıs 29, 2007

haberlerde sürekli hareketli bir müzik duyuyorum gerlim müziği gibi kanald haberde geçen yangın haberi verilirken çalmıştı bilen varsa mail adresim : mete_yalkin@hotmail.com a mail atsın?

81. deep - Mayıs 29, 2007

ben johny depe bayılıyorm muzıkleri bile süper onu örnek alıyorm

82. kero - Mayıs 29, 2007

karaip 3 ün filmine gittim ayrıca oununu aldım pc :P 2 kere bitirdim bence harika müziklerrrr harikaa harikaa müthisss süper ötesii:PPPPPPPPP

83. kero - Mayıs 29, 2007

bu arada adamım jack i n hayraniimm sefiom keratayı :P :):):)

84. serci - Haziran 1, 2007

3. filmin içinde ölüme giden insanlar “yo hoo” yla başlayan bi şarkı söylüyo.. onu nerden bulabiliriz..

85. okan - Haziran 1, 2007

çook güzel bir film harikaaaaa

86. joni deep e aşık - Haziran 1, 2007

şarkıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııılar çok güzel

87. hüseyin - Haziran 1, 2007

the black pearl müthiş herkese nasip olsun dinlemek

88. doğancan - Haziran 2, 2007

çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel, dehşet bir müzik yaa bu

89. ... - Haziran 3, 2007

ya bu müzikleri limewire ne yazdıysam yaziim bi türlü bulamadım ne olur yardım edin lütfen yalvarıyorummmm

90. tolga - Haziran 3, 2007

bende bütün müziklerı var ısteyenlerle urtıbata geçebılırım

91. Pelin - Haziran 4, 2007

çççççççççççççoooooooookkkkkkkk sağolun.Ama bir de indirebilsek tam süper olacak.Çünkü ben bu müziği her zaman yanımda dinlemek istiyorum!!!………..

92. m.e.g - Haziran 4, 2007

abi yaw bn hayatımda böle gaza getieren müzik görmedim mükemmel ötesiler hele o he ‘s pirate warya manyak bişi adamlara helal olsun ne diim bırrooo

93. fredinin_kabusu - Haziran 5, 2007

çok manyak müzikler yaw çok sevdim

94. aydın - Haziran 6, 2007

harrrrika müzikler tşekkürler emeğinize sağlık bize dinlettiğiniz için

95. jack sparrow - Haziran 6, 2007

ya daha dün izledim davy jone nin göz yaşlarını ve piyonoyu nasıl acıklı çaldığını gördüm ve ağlamamak için kendimi zor tuttum.will ölüyor daha doğrusu davy jone nin gibi.elizabeti orada nasıl bırakır o adada …

96. barbosa - Haziran 7, 2007

muhteşem olmuşlar ya her gün dinliyorum bomba müzikler ayrrıca bunları dinleyebilmemiz için hazırlayanlara çok teşekkür ediyoruz…

97. MERT - Haziran 7, 2007

bu müzikler çok güzel ya hep aradım bi burda buldum

98. CİHANGİR - Haziran 7, 2007

karayip korsanlarının her filimi harika hepsi müthiş olmuş…

99. serkan - Haziran 7, 2007

aga lar ya bu müzükler bende tam olarak çalmıyo yarısında kesiliyo ne yapabilirim yardım edermisiniz agalar lütfen

100. HÜSMEN - Haziran 8, 2007

YA KARDEŞ ŞUNLARI İNDİRELİM BİZE Bİ KIYAK DAHA YAP HADİ GÖRÜM SENİ

101. duygu - Haziran 8, 2007

varya abi süper bişey bu müzikler ,
ya helal olsun
çok beyendim

102. İBRAHİM AĞBABA - Haziran 8, 2007

Arkadaşlar Limewire’ı indirin oradan arama motoruna pirates of the caribbean yazın bütün şarkılar çıkar harika birşey ben indirdim dinliyorum sizede tavsiye ederim…

103. kübra - Haziran 9, 2007

çooooooooooookkkk mersi sağoll netten aramadığım site kalmamıştııı indiremiyoruz ama dinliyebiliyoruz en azından……..çooooooooookkkk sağ ollll!

104. borabey... - Haziran 9, 2007

Merhaba arkadaşlar…
Dosyaları indiremeyebilirsiniz ama size bir yol söyleyeyim.

Gold Wave adlı programı kuruyorsunzu ya da ses kaydedici bir programı… Bilgisayarın ses ayarlarından mikrofon seçeneğini işaretliyorsunuz. Sonra kaydetmeye başlıyorsunuz. Dikkatinizi çekiyorum. Mikrofonla değil. Bilgisayarda çalan sesi bire bir kaydedebilirsiniz.
Ayrıca çalınan dosyalar temproary internet files klasörüne zaten kopyalanıyor. Bu da ikinci yolunuz…
Kolay gelsin.

105. aysenur - Haziran 10, 2007

ya jack sparrow çok tatlı ama türkçe dublajlı şekilde ing için aynı şeyi söleyemem tabi…ya bi de 44 yaşında olmasan johnny ya seni çok seviyorum yok ya ben jack sparrow u seviyorum johnny den banane jack filmdeki herkesi gölgesinde bırakıyo haberiniz olsun..

106. emre - Haziran 11, 2007

jack sparrow u çok seviyorum ama başka film leri var o film de hiç de güzül değil ama karayip korsanını seyret tiğim zaman çok süper birisi olduğunu anladım zaten emre

107. zelish - Haziran 11, 2007

arkadaşlar ben indirdim hemde çok kolay limeweresiz

108. kubra - Haziran 11, 2007

ızlemedım ama ıgrenc bır fılım bence saka saka ne bıleyım bu arda nıye burda herkez aglar ve abı dıyor SACMA bıde surda aysenur dıye bırı var herkez muzıklerını begendıgınden bahsedıyor o ıse adamın ne kadar yakısıklı oldugundan KOMIK ya

109. aysenur - Haziran 11, 2007

ya gold wave nasıl kullanılıyo hiç bişe yapamıyorum ben bu programda lütfen biri yardım etsin bana
nolur bi yazıverin şuraya tazmanyak_01_cceza@hot….
yardımlarınız bekliyorum…

110. veysel - Haziran 12, 2007

ya cokgüzel teşekkür ederim öncelikle harika ötesi

111. john deep - Haziran 12, 2007

ben bu film de oynamak isterdim kaptan jack sparow karakteri john deep e çok yakışmış

112. imza:jack sparrow - Haziran 13, 2007

müzikler süper ötesi bi şey ama keşke indirebilsek??????

113. HayduT - Haziran 13, 2007

arkadaşlar bole siteden dinlemek olmuyo kendi pc mizde olması daha iyi deilmi lutfen yardım edin nerden indirebiliriz

114. orlando bloom hayranı - Haziran 14, 2007

ya ben herşeyine hastayım filmin

115. aysenur - Haziran 14, 2007

ya evet o gün bende bişe sormuştum lütfen hala yardımlarınız bekliyorum bu arada karayip korsanları 3ü ingilizce ve altyazılı izlemek çok acı ya ağlamak istiyorum zor anladım zaten nese yardım ya nolur indirelim şunları

116. gizem - Haziran 16, 2007

neden he s a pirate adlı müzik hata veriyor anlamadım sizde de ölemi sinir oldum ya lütfen bi şekilde düzeltin en sevdiğim şarkı ve dinleyemiorum offf şimdiden teşekkürler

117. salute - Haziran 16, 2007

He’s a Pirate müziğini dinleyemeyenler aşağıdaki adresten dinleyebilirler…

http://piratesalute.imeem.com/music/p6FaDL2e/hes_a_pirate/

118. karayip korsanı - Haziran 17, 2007

aabii manyakk müziikler insanın korsan olası geliyo siz ne düşünürsünüz

119. Efsane Korsan - Haziran 17, 2007

kardeşler bu müzikler harika adlarını yazarak aresten indirdim.harikaaa.jack sayesinde birde roman yazıyorum.bayılıyorummm.hastasıyımm yaa.

120. Skull and Crossbones - Haziran 18, 2007

İçlerinden en güzeli Skull and Crossbones bence süper bir melodi kim yapdıysa bunu tebrik ediyorum.

121. mete akçabağ - Haziran 18, 2007

karayip korsanları 1 ve 2 iyi izledim 3 üncüye sinamaya gidicem.
barbossa is hungrıy adlı müziyinin hastasıyım.filmin hrycanlı yerlerinde o müziyi çalmalarına bayılıyorum.

122. I LOVE YOU ELİZABETH - Haziran 20, 2007

YA SALUTE BARBOSSA IS HUNGRY WE SKULL AND CROSSBONESİ DAAA DA UZATIRMISINIZ Bİ DE HES PIRATE ÇALMIO Bİ ÇÖZÜM BULURSANIZ SEWİNİRİM

123. captein jack sparrow - Haziran 20, 2007

Yasal yollarla dinlemek warken nie ki yasadışı dinleyelim hem bi kere o dayv jons pisliğin teki aalarken üzülmüşmüş jack we wlliye yaotıklarına bilmio sanki şu filmi biraz daa dikkatli izleyin barbossanın da yaptıklarını biliyoruz jack i nsl sırtüstü bıraktı ben bi tek jack will we elizabeth i sewiom çünkü bi onlar ii iş yapıo dierleri boktan

124. Efsane Korsan - Haziran 20, 2007

ya millet age of pirates:caribbean tales diye bi oyun varmış.korsanlarla ilgili.ben o oyunu arıyorum.bi fikri olan varsa lütfen söylesin.filmle ilgili şunları dicem.ben bu jack sparrow mümkünse kaptan jack sparrow a bayılıyorum.müthiş bi karakter.filmin bütün çalışanlarına bu film için teşekkür ederim.müzikleri de harika.fakat ben en çok he’s a pirate,barbossa is hungry ve the black pearl müziklerine hastayım.bu filmi izlemeyenler bence hayatının en büyük hatasını yaptılar.

125. şampiyon trabzon - Haziran 22, 2007

süpersin kardesim

126. The Black Pearl - Haziran 23, 2007

süper süper süper bu şarkılar :D arkadaşlar Lime Wire programından indirin şarkıları burda vakit harcamayın:)

127. emre - Haziran 23, 2007

ya abi bunlar süper ama bide indire bilseydik mükemmel olurdu

128. captain jack sparrow - Haziran 24, 2007

site çok güzel olmuş fakat he’s a pirate’a girilmiyor onu düzeltirseniz çok sevinirim.

129. orlando bloom hayranı - Haziran 26, 2007

skull and crossbones müthiş

130. I'm A Pirate - Haziran 26, 2007

3 filmde harika.Bnce 3. filmn sonu çk ii bitti ayarındaydı.böle orjınal bi flmn mutlu sonla bitmesi çk sıradan olurdumüzikler tabiki çk güzel özellkle he is a pirate:):)

131. jacksparrow - Haziran 26, 2007

çoooooooooooooooook güzel şarkılar ama az.

132. jacksparrow - Haziran 26, 2007

merak etmeyin 4 çıkcak.world dergisinde gördüm

133. çilgin korsan - Haziran 27, 2007

ya muhteşem keşke hiç sonu olmasa diye izledim filmi çıktatan 3 gün sonra arkadaşlarım izledik ben bazı yerlerinde ağladım bile

134. batu - Haziran 29, 2007

ya hacı şu müzikleri indirmemize izin versen ya…he olmamı bugün benim sana işim düştü yarın senin bana işin düşer hadi salute be…

135. jasmin:) - Haziran 30, 2007

şu üçüncü filminde ilk başında asılan kişilerin söyledigi şarkıyı dinlemek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim tşkler..

136. salute - Haziran 30, 2007

@jasmin, dediğiniz şarkı Karayip Korsanları: Dünya’nın Sonu Müzikleri adlı yazımızda mevcut. O şarkının ismi Hoist the Colours olup bu adresten dinleyebilirsiniz. ;)

137. micip - Haziran 30, 2007

merhaba kimse demesin ben jack sparrow um çünkü onun diğer filimlerinide seyrettimçok güzel filimleri var
diğer filimlerindede aynı rollerde oynamış

138. micip - Haziran 30, 2007

onun bütün müzikleri güzel
bana çok benzediğinden özeniyom ona

139. Pelin - Temmuz 2, 2007

5 hafta önce karayip korsanlarına gitmiştim.ama sonra dayanamayıp bir kere daha gittim.daha sonraları evde karayip korsanları 1,2,3′ü ardı ardına 1 kere daha izledim.neden mi çünkü hem müziğini,oyuncu kadrosunu ve senaryosunu çççooooookkkkk seviyorum.bir daha sölemeden durmicam.BU MÜZİKLER UUULLTTRA SÜPPERRR!!!!….

140. sinem (aşkım jack) - Temmuz 2, 2007

bence müzikler süper suan dinliom .gerçekten süper.

141. BÜŞRA - Temmuz 4, 2007

EVVET OLDU ŞİMDİ DİNLİYORUM HARİKALAR

142. BÜŞRA - Temmuz 4, 2007

bütün şarkıları lime wireden bulup bilgisayara indirdim harika

143. Ahmet Mert - Temmuz 8, 2007

Abi bunlar süper ya harika insanı harerketlendiriyor ..

144. kaptan jack sperow - Temmuz 10, 2007

şu müzikleri ayarda tutun

145. Melis - Temmuz 14, 2007

Karayip Korsanları’nın, özellikle de Johnny Depp’in hayranıyım. İtiraf
etmeliyim ki film kadar müzikleri de çok güzel olmuş. Karayip
Korsanları oyuncularını özellikle de Johnny Depp, Orlando Bloom ve Keira Nıghtly’ni öpüyorum…

146. merve - Temmuz 17, 2007

karayip korsanlarından Johnny Depp’inhayranıyım bana göre o oyunda en iyi oyuncu o ayrıca tek film değil müzikleri ve oyuncularıda süper

147. nfs - Temmuz 19, 2007

kafayı yedim dostlar ho hoh captain jack sparrow

148. captain:jack sparrow - Temmuz 19, 2007

şarkılar acılmıyo error diyo!
buarada en sevdigim film :karayip ckorsanları

149. scoopone - Temmuz 22, 2007

tek anlamıyla muhteşem bir film h

150. TuBa - Temmuz 24, 2007

GeRcEkTeN AcAyIp GuZeL bU sArKiLaR!!!!!!!!! :)

151. @LEYLA@ - Temmuz 24, 2007

Bastan dinleyebiliyodum simdi olmuyo yaaaaaaa!!!!Error opening file diyo!!!AAAAAAAAAAAAAAAAA :(

152. *sevil* - Temmuz 25, 2007

hem filmi guzel hem sarkilari bayiliyommmmmmmm yaaaaa!!!!!!!!!!! :)

153. Kaptan Fırtına ve Kaptan Jack Sparrow - Ağustos 1, 2007

Ya millet bir sürü film izledim filmlere bayılırım ama hayatımda bu kadar eğlenceli, bu kadar macera dolu bi film izlediğimi hiç zannetmiyorum. Kaptan Jack Sparrow bizim efsane korsanımız müthiş bi karakter acayip güzel bi film bence bütün ödülleri buna verek:)neyse şaka bi yana harbiden süper bi film ya walla benim bile böyle maceralara atılasım geliyo.arkadaşlar unutmadan ya bu adamın oyununu biliyomusunuz yada sadece deniz oyunu yani korsancılık pls yazın biliyosanız lütfen.çok uzun oldu galiba ama ne yapim.bayılıyorum ben nede olsa maceracıyım;)k.i.b.

154. Kaptan Fırtına ve Kaptan Jack Sparrow - Ağustos 1, 2007

Bugünü onu nerdeyse kaçırdığınız gün olarak hatırlayın o KAPTAN JACK SPARROW

155. elizabethswann - Ağustos 7, 2007

ben zaten fılmıde sevıyodum. müziklerinide indirebilsem tam süper olacak.müziklerin hepsı harika!!!ben macera ruhlu bir insan olduum icin bu filme bayılıyorum. jack sparrow uda cok seviyorum. pardon kaptan jack sparrow demeliydim.

156. jazira - Ağustos 7, 2007

yaa bunlara cok pis dalcam simdi yaa!!!!!!!! error openıng fılan dıyo hayret bişi. nıye calmıyo bu sarkı!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

157. osman akkuş - Ağustos 9, 2007

bu filmin devamanın gelmesini cok istiyorum

158. hasan - Ağustos 13, 2007

ya bu muzikleri cok sevdım keske hepsini koysalardı ne guzel olurdu dimi

159. eko - Ağustos 14, 2007

yaf size bişi sorcam allah iiçn cevabını söleyin yaf lime wireden nasıl şarkı indiriliyo bilen varmı?

160. arif - Ağustos 16, 2007

bu müzikler gerçekten hakkı verilerek yapılmış.Ben bir karayip korsanları manyağıyım ondan süper olmuş da indirede bilsek tam süper olacak.

161. kusursuz_ops - Ağustos 19, 2007

gercek ten guzel omus diyemıycem ama guzel olan tarafları da var tabi burada sarkıları kolay buldum herkese teşekurler

162. nıcea - Ağustos 22, 2007

yoruma gerenk yok be abı on numara hersey…

163. jack - Haziran 7, 2008

çalmıyo

164. ((_-*-_Captain_-*-_JAck_-*-_Sparrow_-*-_)) - Haziran 9, 2008

bu müzikler çokkkkkkk harika .AMA FAKAT VE AKİN nasıl indircem

165. Hüma - Temmuz 13, 2008

elizabeth in yerinde olmak isterdimm dünyanın en güzel filminin en güzel bölümlerinden biri olacağına inandığımız serinin 3. bölümünü dört gözle beklemekteyiz:)

166. güldeniz - Eylül 22, 2008

offfffffff bu müzikler ndn açılmıyor nasıl açacam ben bu müziklerin hastasıyım ne olur yardım edin:F

167. bok ye amına koyum - Eylül 28, 2008

he ‘s a pirate mukemmel bende var…

168. Furkan - Ekim 4, 2008

Kardeşim Çok Saol dinleyemedim ama isimlerden yararlanarak lime wireden idirdim

169. OfLu - Ekim 18, 2008

müziklerin isimlerini limewire’e yazın genişbant olanları indirin o zaman bilgisayarınızda da dinlersiniz

170. mesut - Ekim 20, 2008

muzikler super hans zimmer, budur…

171. ahmet - Aralık 27, 2008

Yaw tıklıyorumama çalmıyorrr :S

172. ahmet - Aralık 27, 2008

Çalmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrr tıklıyorum ama çalmıyorrrrrrrrrrrrrrrrr :S

173. mert - Ocak 20, 2009

yeminolsun süper

174. LORD CAN - Ocak 26, 2009

reklam vermeyin normalde gerekte yok bu gogle dan pirates of the caribbean songs the yazsanız karayip korsanlarının tüm ama tüm müzikleri var ben indirdim valla keske brdada olsa sanssızlık

175. LORD CAN - Ocak 26, 2009

AMA YİNEDE YASAL OLMASI İYİ LİMEWİRE DÜNYANIN EN VİRÜSLÜ VE EN BERBAT PROGRAMI KESKE SARKI VEYA BASKA BİSEY İNDİRMESEYDİNİZ COK VİRÜS DOLUO ARKADASLAR

176. LORD CAN - Ocak 26, 2009

ben bunları dinliyemedim sizce neden ACIYORUM AMA YÜKLENMİO BİR TÜRLÜ Bİ YARDIM

177. uçan hollandalı - Ocak 27, 2009

buu filmm olürümm yha bu ne muthiş bir filmmmm

178. zahara - Haziran 21, 2009

yha manyak bişi bu film yha
ŞEY FILIMIN EN GÜZEL MÜZİKLERİ YOK AMA

179. esat - Temmuz 23, 2009

müzik için tskler

180. omerfaruk84 - Aralık 12, 2009

ben bu filmin müziklerini çok seviyorum ama bu sitede bi türlü dinleyemedim bu arada adım ömer

181. HoKaFo - Aralık 13, 2009

arkadaşlar film müziklerini bulabilceceğiniz 2 seçenek var 1ncisi ( 1soundtracks.com buraya filmin orjinal ismini yazın albümü gelsin) 2ncisi ise ( bir ses değiştirme programı ile istediğiniz müziği netten kaydedin programın adı AV VCS 3.0 KULLANIMI KOLAY BİŞEY)… kolay gelsin

182. ahmet - Mart 10, 2010

mütiş bi şey ya!!!!!!

183. tugay - Mart 30, 2010

eyw. saolun !

184. stifler - Ağustos 23, 2010

arkadaşlar idirmek isteyenler internet downloada manageri yüklesinler müzik dosyası çalmaya başladığında üzerinde bu müzik dosyasını indir yazar bu şekilde indirebilirsiniz
ben filmleri bu program sayyesinde indiriyorum

185. sasssdgrfg - Aralık 8, 2010

çok güzel ama sadece filmin en guzel müzikleri yoktu

186. Hasan - Mayıs 14, 2011

Oldukça güzel, teşekkürler.

187. murat - Eylül 9, 2011

müzikleri ben dinleyemiyorum üyemi olmak gerekiyor


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.