jump to navigation

Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu posteri yayınlandı Aralık 17, 2006

Posted by salute in Sinema.
trackback

Karayip Korsanları haberlerini yakından takip eden blogumuz son bir gelişmeyi daha yayınlıyor. Karayip Korsanlarının sonuncusu, Dünyanın Sonu filminin posteri yayınlandı. Her seferinde kuru kafanın etrafına değişik şeyler konuyor :) ama başlangıç olarak… Filmin gösterimi yaklaşınca asıl poster de yayınlanacak. Buyrun işte Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu posteri!

Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu posteri

 Aşağıdaki ise sonradan çıkarılan poster… Ağağıdaki poster zaten asıl poster. :)Karayip Korsanları 3 Posteri

About these ads

Yorumlar»

1. büşra - Aralık 31, 2006

daha guzel olbılırdı

2. bence süper bifilm - Ocak 1, 2007

dedigim gibi super bir film bence cdleri war bende durup durup onları izliyom.soyleyin bakalım war mı bu filmmin rakibi heee

3. BÜŞRA - Ocak 10, 2007

Bence çok güzel bir film olacak, tıpkı öncekiler gibi.

KARAYİP KORSANLARI SİYAH İNCİNİN LANETİ
KARAYİP KORSANLARI ÖLÜ ADAMIN SANDIĞI
KARAYİP KORSANLARI DÜNYANIN SONU

Zaten 3 serymiş.Hepside çok güzel. Özellikle

JACK SPAROW

4. ırMaK - Ocak 14, 2007

ben posternde jack sparrow olmasını terch edrdm.zaten 3 serimiş :(

5. gülin - Ocak 16, 2007

oyunculuklarına hayranım belki başka oyuncular olsaydıo bu kadar güzel olamazdı film. Ayrıca johnny depp’in engin oyunculuk kabileyeti bu filmlere ayrı bir renk kalmış tebrikler…

6. g@hse - Ocak 21, 2007

bence de süper bi film cd sini aldığımda izlerken gözlerimi ayırmadan seyrettiğimi hatırlıyorm son filmlerini çektiklerini öğrenince üzüldüm ama herşeyin bi sonu olduğu gibi bu filmin de bi sonu olacaktı zaten johnny deep i önceden de severdim ama bu kadar hayran olabileceğimi düşünmemiştim korsan olmak ona çoooooook yakışmış:)

7. esra - Ocak 21, 2007

bu filmi sabırsızlıkla bekliyoruz inş güzel bir film olur ve maceralı olur inş :):):):):)

8. emrah - Ocak 30, 2007

gerçekten son filmmi

9. DJ ALPER - Ocak 30, 2007

BEN ALPER GERÇEKTEN KARATİP KORSANLARININ BÜTÜN FİLİMLERİNİ SEVİYOUM UMARIM Kİ KARAYİP KORSANLARI DÜNYANIN SONU DAHA GÜZEL OLUR DİYE DİLİYOUM BİZİ KARAYİP KORSANLARINDAN MAHRUM BIRAK MA KAPTAN JACK SIPARO

10. DJ ALPER - Ocak 30, 2007

BEN ALPER GERÇEKTEN KARATİP KORSANLARININ BÜTÜN FİLİMLERİNİ SEVİYOUM UMARIM Kİ KARAYİP KORSANLARI DÜNYANIN SONU DAHA GÜZEL OLUR DİYE DİLİYOUM BİZİ KARAYİP KORSANLARINDAN MAHRUM BIRAK MA KAPTAN JACK SIPARO
SİYAH İNCİNİN LANETİ………..
ÖLÜ ADAMIN SANDIGI………..
DÜNYANIN SONU……………….
VE 4 ÜNCÜSÜ…………………
VE 5 İNCİSİ……………………..
VE 6 İNCİSİ…………………..

11. burak - Şubat 1, 2007

afiş güzel inşallah film bizi memnun eder yani inşallah en çok jack ön planda tutulur.böyle bi film yok arkadaşlar.insanın özgürlük macera damarları kabarıyo.ne kebap hayat diyo insan valla.dert yok sınavlar yok sadece özgürlük ohhhhhhhhhhhhhhhh

12. gizemli - Şubat 3, 2007

burak arkadaşa katılıyorum jack ön planda olsun isterim

13. batur - Şubat 3, 2007

jack sparrow çok süpersin))))))))))))))

14. emrah - Şubat 3, 2007

evet çok iyi rol yapıyor

15. ekin - Şubat 4, 2007

ya bence bu film üç seriyle kalmamalı en azından 4. sü olsun. inannıyorumki herkes bunu istiyodur.bu arada bence posterde jack sparrow olmalıydı

16. yagmur - Şubat 4, 2007

ben jacke hastayım

17. burçin - Şubat 5, 2007

bana göre 1. iserisi siyah incinin laneti 2. seriden ölü adamınsandığından daha güzeldi.çünkü;2. serinin sonu güzel değildi.bu nedenle 1. seriye çok 2. seriye güzeldi diyorum.herkes 3. seride kaptan jack sparow’a ne olacağını merak ediyor bense bunun tam tersini merak ediyorum;elizabeht ve will turner çiftini merak ediyoum .karayip korsanlarıdünyanın sonu filmin posterleri boy boy yayınlandı ve yayınlanan posterlerin hiç birinde will turner’ıgöremedim ve filmhakkında aldığım duyumlara göre elizabeht ile kaptan jack sparow yakınlaşıyormuş filmin 3. serisinde will turner’ane oluyor?başka merak ettiğim bir konuda kaptan jack sparow nasıl kurtuluyor?son olarak karayip korsanları dünyanın sonu filmin afişini beğenmedim bence 1. ve 2. seride olduğu gibi olmalıydı kaptan jack’siz bir afişi düşünemiyorum.

18. anıl - Şubat 5, 2007

filmin diğer bölümleri harikaydı umarım buda güzel olur işallah 4. d çıkar . başarılarınızın devamını bekliyorum

19. Ahmet - Şubat 5, 2007

Karayip Korsanları gibi bir film bir daha olmaz 1’i çok güzeldi 2’si SÜPERDİ 3’ünde süper olcağından eminim İNŞALLAH 4’üde 5’ide çıkar.Senaristler Ted Elliott ve Terry Rossio ”Bitirmeyin len bu filmi.”

20. Ahmet - Şubat 5, 2007

Karayip Korsanlarıııı
Hiiiiiiiiiiiç BİTMESİN…

21. serkan - Şubat 8, 2007

keyifli komik süper özlenen yapıtlat

22. burçin - Şubat 12, 2007

şöyle bir geçmişe doğru gittiğimizde johnyy depp’in oynadığı bütün filmler güzel oluyorrrr lise mazunu şarkı söyleyerek geçimini devam ettiren biri akademi mezunlarından daha da çooook iyi rol yapabilmesi bence diğer aktörlerin kıskanmasına neden oluyor bu yüzden çooook fazla hakkını yiyorlar böyle bir adam nasıl ödül almaz anlıyamıyorum adam bütün rolleri üstüne giydiğinde yakıştırıyooo bence artık kıskanmaktan vaz geçmeliler 3.seriyi dört gözle bekliyommm aaaaaaa bu arada eğer 3.eriden sonra gelen senaryoyu beğenmezse oynaqmayacağını söyledi ama başka filmler için teklifler yağıyormuşbana göre karayip korsanlarına devam etsin ama senaryo güzel olursa ve yeni teklifleri gözden geçirmeli siz ne düşünüyorsunuz yazarsanız sevinirim . Azkalsın unutuyodum johnyy deppbebeğine jack john ciristtofher depp ismini koymuş anlaşılan kahramanımızın kalbinde de çok tatlı özgürlüğüne düşkün bir korsan varmış sizce

23. JackSaparrow - Şubat 15, 2007

Karayip Korsanları gibi güzel bir flim yok Jonny Deep e hayranım bende birgün konsan olucam bu gerçekkk

24. balım - Şubat 15, 2007

ya karayıp korsanları ole muhtesem bır seneryo we gorkemlı bır yerde cekıldıgı ıcın sahane bır ızleyıcı kıtlesı war. Şahsen ben karayıp korsanlarının butun fılmlerını ızlerken soluk soluga kalıyorum,zaten ıkıncı fılmı ole bı yerde bıttıkı adeta nutkum tutuldu.Emınımkı karayıp korsanları dunyanın sonuda muhtesem bır fınalle ızlıycıyle bulusucak gonul ısterkı karayıp korsanlarının 4 5 6 da olsun umarım olur hele o jack yokmu adamı olduruyo yaaa :)

25. €L!F - Şubat 16, 2007

gazete de okuduguma gore karayıp korsanları 3un devamı olan 4 uncu flımın senaryosunun hazırlıklarına baslanmıs bıle senarıstıde Terry Rossio olacakmıs.ınsallah dogru bı haberdırde bızde doya doya jack sparowu ızleyebılırızzzz

26. tarkan - Şubat 18, 2007

verry bituful pırates end johonyy deep

27. dilan - Şubat 19, 2007

bence tek kelime mükembel kimse bişey demesin

28. dilan - Şubat 19, 2007

süüüüpper

29. angela depp - Şubat 19, 2007

yaa arkadaşlar 1. ve 2. film gerçekten süper ama bu poster hiç güzel değil .İnşallah jack sparrow filmin hepten sonuna kalmamıştır.Ve 3. serinin son olduğundan emin misiniz?

30. Burak - Şubat 23, 2007

YAw harbiden poster hic olmamis cok basit olmus bence karayip korsanlarina bole bi pooster zayif gelmis :(

31. ŞEVVAL - Şubat 25, 2007

BENCE HARİKANIN DA ÖTESİ MUHTEŞEM HİÇ BÖYLABİŞEY GÖRMEDİM POSTERİ KADAR FİLMİ DE GÜZEL MUHTEŞEM Bİ POSTER MUHTEŞEM Bİ FİLM HARİKA BAYILDIM

32. ŞEVVAL - Şubat 25, 2007

saymakla bitmiyo muhteşam bi film muhteşam bi poster şimdiye ki kadarların ae iyisi nasıl yapmışlar anlamadım ama bayıldım iyki yapmışlar çok beğendim

33. moncici - Şubat 25, 2007

filmin posterini hiçbiyerde bulamıyorum nerden alcam yaaa :@

34. fidan - Şubat 25, 2007

ben johnny depp hayranıyım ve arkadaşlar karauyip korsanları dünyanın sonu ne zaman türkiyede vizyona giriyo

35. şavval - Mart 2, 2007

poster harika! ama kaptan jack sparrov dahada harika!
tüm odam filmin posteriyla dolu
yapıştırmaları boydan boya posterleri hapsi bende var
bu filmi yapan adam harika posterini yapanda harika
ama kaptan hapsinden dahada harika

36. fomek - Mart 3, 2007

bence de ssssüüüüüüüüüüüüüpppperrrrrrrrrr bi film olacak tıpkı ilk 2 si gibi özelliklede johny deep in olması müthiş onu çok seviyorum

37. barış - Mart 3, 2007

harika bi film olacağına eminim ama afişi beğenmedim ne o survivor gibi

38. SİYAH İNCİ - Mart 7, 2007

bence o fılmın en guzel serısı siyah incinin laneti olu adamın sandıgı da guzel ama belkı dıgerıde guzel olur ama bence bır hepsınden guzel bana katılmayan varsa nedenını yazıp karayipkorsanlarii_@hotmail.com adresıne mesajlarınızı beklıyorum sımdıden tesekkur ederım ha bırde devamı varmı yanı 4 yada 5 yada 6 gıbı bılıyorsanız aydınlatın sımdıden tesekkurler

39. SİYAH İNCİ - Mart 7, 2007

habırde su var gercek korsan hıkayelerı bulabılecegım sıte ismi bılıyosanız lutfen cevap yazın ha bu arada jack sprrov sana seslenıyorum burdan bende istiyorum korsan olmayı ama artık ımkansız kardes

40. kaptan jack sparrow - Mart 8, 2007

dj alper yanlış yazmışsın kaptan jack SPARROW

41. kant - Mart 16, 2007

siler büyük bez afişini gördünüzmü manyak bir şey sinema perdesi gibi yapmışlar harika bir şey

42. kAPTAN jACK sPARROW - Mart 18, 2007

OLEEEY!KESİN JACK SPARROW VAR!

43. srkn - Mart 20, 2007

afişte jonny deep i neden kullanmazlar anlamadım gitti……

44. berat - Mart 20, 2007

arkadaşlar bence jek 1. bölümde ölmedi 3.bölümde de ölmez

45. sencer - Mart 21, 2007

poster güzel olmuş.2. filmin sonunda denizin dibini boyluyan jack i anlatıyor.yani guya jack ödü süsü veriyorlar posterle.posterdeki kuru kafa jack in iskeleti dikkatli bakarsanız.güzel poster.serinin 4. filminin çekimlerine 3. filmin çekimleri bittikten hemen sonra başlanmış.4. filmde orlando nun ölme ihtimali var.ayrıca seri 4,5,6… diye devam edicekmiş…

46. herobattles - Mart 24, 2007

DÜNYANIN SONUU!!! MÜThiş olacak kesin fragmanını izledim bi insan bi filme ancak bu kadar yakışır jonny deep mütüş biri zaten adamın çektiği filimler ve oynadığı filimler reyting rekorları kırıyooo. bence o da başarılı ama orlanda bloom filme baya kendini kaptırmış sanki film gerçekmiş gibi oynadı ölü adamın sandığında tabiki size göre değişir ama bilemem şimdiki filmi biraz çinlede ilgili olacak fragmanlarında ole gözüküyodu ama bilemem.

47. ZEYNEP - Mart 24, 2007

FİLM HARİKA JACK HARİKA OLAY BİTMİŞTİR ARKADAŞ BUNUN ÜZERİNE TANIMIYORUM BEN YAAAAAA UMARIM SONU 2. FİLMİNKİ GİBİ OLMAZ ORADA JOHNNY DEEP VARKEN ORLANDAYI SALLA YAAA BU ADAM HARİKA YAAA TÜM FİLMLERİ MÜKEMMEL ÖDÜL ALMAK YAKIŞIR NORMALDEDE KARİZMA ZATEN AFİŞ GÜZEL EMİNİM FİLMDE ÖLE OLACAK DİYOROOM

48. melek - Mart 24, 2007

ben film diye buna derim oyuncular senaryo hele espiriler müthiş özelliklede johnny deep harika umarım bu seriside müthiştir

49. MERVE - Mart 29, 2007

ya ben bu filmi çok seviyorum hem seneryo hem oyunculuk müthiş ama tek mükemmel var o da benim kalbimdeki kaptan jack sparrow
ayrıca fragmanını günde 3-4 kez izliyorum.VERY NİCE

50. eda - Mart 31, 2007

yaa arkadaşlar bu sadece ön afiş !!
daha sonra tekrar tekrar yenileniyor
yoksa jacksiz tabii olmazzz
ayrıca will ölüo falan diolar yok öyle bişi di’mi :(
üçüde olmadan olmaz çünkü..
hem elizabeth jackle falan yakınlaşmasın o yalnız ,özgür kalsın kimseye bağlanmasın ne demişti 2. filmde:tek aşkım deniz!!!

51. DJ CRAZY MUSTİ - Mart 31, 2007

BU FİLMİDE 1VE2 GİBİSSSSSSSUUUUUUUUPPPPPPPPPEEEERRRRRRR OLMUS JACK SPARROVUN OLDU HER FİLME GİDERİM.ADAM MUHTESEM!!!!1

52. seda - Mart 31, 2007

aslında hayranlar bu filmin bitmesini hiç istemiyorlar benim gibi ama her bişeyin başlangıcı var sa MAAAAALEEESSSEEEF sonuda olacak neyazık ki bu da bitecek keşke bitmese sürüp gitse ayrıca bu roleri başka sanatçılara verselerdi hiç yapamazlardı bunlara çok yakışmış I LOVE YOU JACK/I LOVE YOU ELİZABETH/I LOVE YOU WİLL bütün bölümler süpperin ötesinde bişi artı müziğide süpperrrrr filmede çok yakışmış

53. (E-B-R-U---K-O-R-K-M-A-Z) - Nisan 3, 2007

çok büyük hayranıyım onu çok seviyorum ve sinemadaki başarısını kutluyorum her zaman bir numaralı aktör benm için

54. pirate girl - Nisan 6, 2007

johnny depp orlando bloom keira knigtley nin üçü bir resimleri olsa daa iyi olurdu=( buda güsel ama….

55. Taha - Nisan 19, 2007

ı love you jack

56. barbaros - Nisan 19, 2007

karayip korsanlarını cok seviyom jack
internet adresinizi sevdim
bana e-mail yollayın lutfen karayip korsanlari dunyanın sonunda

57. Priate_girl - Nisan 19, 2007

olurummm bn johnny deppe yaaa cok sirin bu adamın oynadıgı butun filmler cok süper

58. mert - Nisan 20, 2007

jack sporrown suz karaip korsanı güzel olmaz

59. mert - Nisan 20, 2007

ben jack sporrrown çok seviyorum ve filmin 5 bölümden olmasını istiyorum ve jack o filmlerde oynayıp baş rolde oynasın

60. nesli - Nisan 21, 2007

daha gzl olabilirdi
örneğin johnny olabilirdi

61. onr - Nisan 22, 2007

karayip korsanlarını hep sevdim mükemmel bir poster yapmışlar filmin fragman ını izlediyseniz zaten söylüycek bişey kalmıyor

62. fenerli barbar - Nisan 25, 2007

bu filmi çok seviyorum çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum

FİLM HEMEN ÇIKSINNNNN

63. eda - Nisan 27, 2007

sade olmuşş biraz üçü birden olabilirdi keira orlando falanda ama yinede tek başına bile afişi harika yapmşş johnyy:))

64. jack saparow - Nisan 28, 2007

arkadaşlar birazda william tournedide düşünün o da ön planda tutulsun ama şu anda en güzeli ölü adamın sandığıbendecdsi var

65. Özer - Mayıs 5, 2007

umarı 4üde çıkar en sevdiklerim william tourne ve jack sparow

66. damla - Mayıs 5, 2007

Karayip Korsanları gerçekten çok güzel bir film.
Orlando Bloom’a hayranım.Johnny Depp çok iyi bir oyuncu.

67. Seren Özen - Mayıs 5, 2007

çok güzel bir film olduğuna inanıyorum.İnsan izlerken bence kendini içinde sanacak gibi

68. CaPtAiN jAcK sPaRrOw - Mayıs 5, 2007

Yaa süper bir film! Bende şu an 122 resmi var. Ayrıca şu Johhnny’e hastayım, süper film çeviriyor. İnşallah ben de bir gün onu görürüm.(Ne kadar imkansız olsa da buna inanıyorum.) Beni en çok Kaptan Jack Sparrow’un dönmesi sevindirdi. Galiba bu filmin ilk biletini ben alıcam. Umarım herkes bu filmi beğenir.

69. CaPtAiN jAcK sPaRrOw - Mayıs 5, 2007

Bu arada Ekin senle aynı fikirdeyim. Bu arada şu Elizabeth Swan’dan nefret ediyorum.

70. mehlika - Mayıs 6, 2007

korsan ve macera filmleri sevenler için harika bir film
mükammel yyaaaa

71. enis - Mayıs 12, 2007

çok güzel görün tüler. bayıldım yağ süper

72. mehlika - Mayıs 14, 2007

mükemmel bir film yyaaaa

73. seda - Mayıs 14, 2007

çok güzel bır fılm ben johnny deppe aşıgım onu benım kadar seven yotur .SENİ SEVİYORUM JACK SPORROW(JOHNNY DEPP)

74. .... - Mayıs 23, 2007

bencede bu filmin rakipi hiç kimse olamaz yani filmin senaryosu ğüzel yönetmeni iyi filin yazmış benim 40 yıl düşünsem böyle bir filim yapamam

75. canan - Mayıs 24, 2007

karayip korsanları filmi muhteşem o filmideki oyuncuları harikalar johnny depp ve orlando bloom ikisinede aşıgım

76. deniz - Mayıs 24, 2007

süper bi insan ama karayip korsanlarında ki johhny depp daha yakışıklı hastasıyımmm adamınn :D :P

77. güller ak - Mayıs 25, 2007

karayip korsanları biraz korkunç ama yinede ben zevkle izliyorum bu filmi hazırlayan herkeze teşekkür bu filmde reklam çıkmasa daha da güzel olacak bye bye bye bye bye

78. buket - Mayıs 25, 2007

ya ben bu karyip korsanlarına fena bağlandım tıpkı bir dizi gbi hep bi sonraki bolumu beklıorum we jack e yane jony deep e fena kapıldım kesınlıkle herkesin söyledii gbi jack i ön planda tutmalılar onu görmekten zewk alıorum

79. meral - Mayıs 26, 2007

lütfen 4.sü 5.si 6.sı da olsun

80. aylin - Mayıs 26, 2007

Vizyona girdiği gün izledim bence çok güzeldi.Belki daha da güzel olabilirdi.Ama buda yetti.1-2-ve 3 hepsi süper.Kaptan Jack hepsinde anlatmış kendisini.Tabi Elizabeth’inde hakkını yememek lazım oda süper oynamış özellkilde 3.seride gerçekten harika.Birde tebrik etmek istedğim nokta 3 seridede oyuncular değişmeden var bu da büyük bir başarı bence.Şimdi acaba 4.seri olacak mı diye düşünüyorum.Bence bu seferde haritanın gizemi çözülsün.Başarılı bir yapım…

81. damla - Mayıs 26, 2007

ben serinin bu 3.filminde,sıkıldığımı belirtmeliyim büyük umutlarla gitmiştim.kesinlikle 2yle kıyaslayamam ama yine de görsel açıdan çok çok iyi harika sahneler var izlenmeli.yalnız film 2 saate de sığdırılabilirdi,bazı sahnelerin çok uzatılması insanı filmden koparıyo.bi de öneri: filmi orjinal haliyle izleyin dublajlı jack fazla şiirsel!

82. CaNssU!! - Mayıs 26, 2007

ben filmi dün izledim we bence hayatımda izlediim en güzel filmlerden biri!!! zaten johnny depp e olan aşkım bu filmde 1000kat arttı!aşıım ben o adama yaa..JOHNNY DEPP BENİMDİR BENİM KALACAK!!!KİMSE KISKAMASIN:)özellikle o 1den çok jackin olduu yerler çok komikti!keşke bu son filmi olmasaydı yaa:(( WİLL HAYRANLARI: WİLL UÇAN HOLLANDALININ KAPTANI OLUYO WE 10 YILDA 1 KARAYA İNİO….anlayacaınız sonu kötü bitti.. daa güzel olabilirdi ama herşee raamen film MUHTEŞEM…!!!!

83. emre - Mayıs 26, 2007

filme hastayım hele johonny depp e bayılıyorum.

84. veli - Mayıs 27, 2007

züpperrrrrr bişidi çok iyi yapmislar

85. fatos - Mayıs 27, 2007

manyak güzel bir filmdi ama keşke devamı olsaydııııııııııı

86. Captain Jack Sparrow - Mayıs 27, 2007

YA ÇOK GÜZEL Bİ FİLMDİ UNUTAMIYORUM AMMA DA KOMİKTİ HA :DDDDD İZLEMENİZİ TERCİH EDERİM SÜPPPER BİŞİDİ

87. ahmet - Mayıs 28, 2007

ewet cooooooooooook güsel bir film ayrıca 4.üncüsüde yolda

88. ezgi - Mayıs 28, 2007

elizabet, jack, william hepsi çok müthişti. acayip güzel bir film olmuş

89. hande cetin - Mayıs 29, 2007

cok güzelll!bayildim zaten jhoony deeppp in hastasiyim hayraniyim asigim fotolarni kaydettim bilgisayarima hepsi güzeldi HARiKA bu film in devamini isterim söleyin
aaaa devami olmassa ben ölürüm nolur devamini yapin

90. .... - Mayıs 30, 2007

sonu 2. filimde kötü bitti bunuda gıcık oldum yaaa ama muhhhhhhhh teşemmmmmddddddddddd iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 1-2-3 hepside harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

91. Kaptan eli - Mayıs 30, 2007

kaptan jack sparow’a bayılıyorum aşkım o benim. tüm filimlerini izledim .özleliklede karayip korsanlarını. 4,5,6,7,8…….da çıkarsa hiç kaçırmadan izlicem.dünyanın sonu filmini toplam 6 kere izledim hiçde canım sıkılmadı.dahada izlicem….

92. meas - Haziran 1, 2007

ay ben bayıldım ve 2 kere gııtm cok super bır flım kaptan jack ona yakışmıs cok hoş bırı ,,,,,,,,,,,,,,,bayıldım tek kelımeyle

93. ardacan1976 - Haziran 1, 2007

jack sparrow harika.filmi süperdi.sonu çok komikti.100 kere gitsem de bıkmam.bütün filmleri harika.1 ve 2 nin cd si var bende.filmdeki herkes iyi rol yapıyor. jack sparrow,will turner,elizabeth swann ve kaptan barbossa en iyi rol yapanlar.harika bir film.ismi de:karayip korsanları dünyanın sonu.çoookkk güzel bir filmdi.sinema ekranında seyretmek televizyon ekranında seyretmekten 100 kat daha güzel.sinemalarda bitip televizyona gelince televizyonda ne zaman olursa, televizyonda hep izlicem.her zaman giderim bu filme.ssssssüüüüüüüpppppppeeeeeeerrrrrr ve hhhhaaaaaarrriiiiiiikkkkkkkkaaaaaaaaa!!!!!!!!!

94. ZeKi - Haziran 1, 2007

ben bügün gittim harika bi film will turner’a sevindim

95. sinem (aşkım jack) - Haziran 1, 2007

alper o bikere sıparo değil sparrow anladınmı
beni.dalga gecion bide yok jack sıpa deseydin tam olacak tı

96. kaptan jack sporow - Haziran 1, 2007

ya abi ben jack ı çok seviyorum ona filmdede ihanet edenlere kızıyorum çok iyi bir adam o ama filmdeki görünüşüyle diğer görünüşünü hiç sevmiyorum başka bir adam oluyor sanki :D

97. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 2, 2007

jack e bayılıyorum ya bi kere onun resimlerini yüklemekten bilgisayar çökmüştü :)

98. *karayip* - Haziran 2, 2007

ya bu filme özellikle jony depe(kaptan jack sparrow)acayip bişi yaa…

99. cansu - Haziran 2, 2007

bn bu filme hayran kaldım özellikle jack sparrow will turner ve elizabeth swann süperdi ama jack sparoov çok gzl rol yapıoo hayranım o adama ama sadece filmdeki halini seviorum gözleri sürmeli fln dier normal resmlerini sevmiorum bn dün gittim bu filme bnce çok gzl dier ikisini izlemedim ama çokk gzlmiş en kısa süre içinde alıp izliycem bi de bunun son bölümü olmmasına çok üzüldüm

:(:(

100. cansu - Haziran 2, 2007

bu arada en çok hoşuma giden sahne will turnerin elizabeth svann a savaş sırasında evlenme teklif etmesi ve gene savaş sırasında evlenmeleriydi

101. muhammet - Haziran 3, 2007

çok süper bir filimdi hele elizamete bayıldımm tek kelimeyle

102. melodi - Haziran 3, 2007

arkadaslar zaten 4.film var adıda yasam pınarımı genclik pınarımı ne olcak.bu arada dilme gittim orlanda bloomun isini bitiriyolar.ama ben zaten jack’i seviyodum.zaten ben elizabeth’e gıcık kapıyodum.2.filmde jack i öperken gemiye kelepceledi.ohh ama onun kocasınıda öldürdüler.artık on yılda bir görcek.will ve elizabethin evlenme sahnesi çok komikti bi yanda savasıyolar bi yandan evleniyolar.barbosa 2kere gelini öpebilirsin dedi will öpemedi.savasıyodu sonunda barbosa’öpsene be adam!’diye bagırınca öptü elizabeth’i.

103. melodi - Haziran 3, 2007

ya ben jackin delisiyim.bende bir sürü resmi var.jack varken willi sallayın.askın o benim yaaaa çok seker:)

104. isimsiz - Haziran 3, 2007

evlenme teklif eden orlando bloom olmasın??

105. Jack Sparrow - Haziran 3, 2007

Bence film tadında kalmalı diğer türlü diziye döner buda zevk vermez…Ama ne yalan syleyeyim bende filmin devam etmesini istiyorum..Jack yine bişeylerin altından üstünden girip çıkıp karlı çıkıyor…

106. ermanJANNA - Haziran 4, 2007

sparow çok bela bir rol yapıyo harbiden harikasın

107. beren - Haziran 7, 2007

orlando bloom harikaydı film süperdi on hastayım

108. duygu - Haziran 8, 2007

harika çıkmış adam gerçekten 4. cüsüde varmı
harika

109. özlem - Haziran 10, 2007

film süper.özellikle jack…filme ayrı bir hava katıyor.bence onun rolünü artırmaları gerekiyor.baş rol oyuncusu ama baş karakter olarak az görevi var.JACK HAS-TA-SI-YIM
ha bu arada 4. bölümde will ölüyormuş.elizabet kalbi koruyamıcakmış.dergide okudum

110. çiğdem_johnny - Haziran 10, 2007

(johnny depp )filmi seyrettikten sonra keşke türk olsaydı dedim.keşkeeeeeeeeeeeeeeee.ama hakkını yememek lazım.gerçek bir aktör.semğatik ve biraz da üç kağıtçılık rolü itibariyle çok yakışmış.hakkını vermeiş rolün.türkiye ye davet etseler keşke.

111. aylin - Haziran 13, 2007

yaa bayılıorum bu Karayip Korsanları filmlerine çook eminim buda dierleri gibi SÜPER olcak baksanıza fragmana fln tek kelimeyle MUHTEŞEM diyorum bu kadar

112. mert - Haziran 15, 2007

valla ben bu filmi çok sevdim ama devamı da olsa daha iyi olur ancak sıkmayacak şekilde insanı sıkacak bi devam olursa böyle dozunda bi son daha iyi bence

113. gamwze - Haziran 16, 2007

orlando bloom olsaydı daha güzel olurdu çünkü onu ben çok seviyorum

114. nilüfer - Haziran 16, 2007

harıka bır fılm ben bu fılmın üstüne film tanımam bu film 2. filmi kadar komik değeldi ama macera süperdi ozellikle johnn cristopher depp i anlatmaya dilim varmıyor cünkü kelimeler yetersiz kalıyor

115. berca - Haziran 16, 2007

çoook gzl bi film en çok orlando bloom u seviyorum bnimki sevmeyi aştı artık resmen aşık oldum adama yüzükleri efendisindede çok yakısıklıydı karayip korsanlarındada askım bnmö o ya çok tatlı

116. AŞKIMM - Haziran 17, 2007

jack in üstüne başka oyuncu tanımıyorum

117. jonhy depp aşığıııı - Haziran 19, 2007

ben aşığım yaa jonhy depp’e bütün hayatını araştırdım.onu çok sewiyorum film çıktığı gibi gittim.hele o mimikleri süper yaa anlatamıorum ona olan aşkımı bi yerde yastık kılıfını buldum hemen aldım geceleri onla beraber uyuyorum.heralde bi tane daha almam gerekecek çünkü bn artık o olmadan uyuyamıorum:P :P onu çok sewiorum aşkım bnm o bitanemmmmm:):):)

118. HAYAL - Haziran 19, 2007

harika bir film.orlanda bloom a aşık oldum.

119. ekin - Haziran 22, 2007

jack çok iyi rol yapıyor bence onun üstüne oyuncu bilmiyorum wallaa

120. ekin - Haziran 22, 2007

daha yeni sinemasına gittim çok güzeldi

121. RÜMEYSA - Haziran 27, 2007

öncelikle sunu söylemek istsyorum kelimeler yetersiz kalır bu flmi anltmak için flimdeki herkes basarıyla rolunu tamalamış bence orlando ve elizabeth i birbirine çok yakıştırıyorum ve fimde öldü diye yüregim agzıma geldi neyseki yasıyormuş onsuz bir flim düşünemiyorum ona hayranım aynı şekilde jhonyi de seviyorum ama gerçek hayattaki halina degl tabikide flimde boyalarla çok etkiliyici oluyor insaalah flmin4. vesiyonu da çıkar ve bizde nefeslerimzi tutarak izleriz

122. aykan - Temmuz 12, 2007

çok güzel tavsiye ederim

123. şebnem - Temmuz 15, 2007

çok beğendim gerçekten harika zaten DEPP’in hayranıyım bayılyorum adama :D

124. kaptan_sparrow_sparrow_jack - Temmuz 17, 2007

bu filminn rakibii yokk kaptan jack le dünyanın sonuna

125. johnny deppp hayranı(n@z@n: - Temmuz 20, 2007

ya arkadaşlar sadece benim johnny deppp hayranı olduğumu düşünürdüm ama 67 tane daha hayran oldupunu öğrenince üzüldüm yaaaaaaaa şimdi.bayılıyorum o çok tatlı zoraki kocayı izleyen varsa başroldeki ömerde çok tatlı

126. dj_captain_hook - Temmuz 27, 2007

ben bu filme ve oyuncularına bayılıyorum

127. jack_irem sparrow - Temmuz 30, 2007

ya arkadaşlar süper bi film yerine gelebilek bi film yok

128. jack_irem sparrow - Temmuz 30, 2007

ya orlando bloom un 67 değil yüzlerce hayranı var

129. jack_irem sparrow - Temmuz 30, 2007

ya arkadaşlar johhny deep i ben barış akarsuya benzetiyorum başka benzeten varmı?

130. captain jack sparrow - Ağustos 8, 2007

jack sparrow ve barbosa mütüş oynuyorlar.

131. isimsiz - Ağustos 10, 2007

arkadaslar karayip korsanlarının 4.su cekılmeye baslamıs ayrıca 3. film super otesiydi yani size katılıyorm ayrıca duyumlarıma gore bu filmn 6 tane serisi cekilcekmıs yani filmi sevenler üzülmesn=)

132. elizabeth swann - Ağustos 15, 2007

tek kelimeyle muhteşemmm

133. elizabeth swann - Ağustos 15, 2007

wille we elizabethe bayılıorum çok yakışıyolar.

134. selenay - Ocak 5, 2008

ben bu filmi çok beğendim.bu filmi elimde olsa binlerce kez izleye bilrdim.bu filmi televizyona ve cd lere çıkmasını çok isterdim.belkide bu film cd lere çıkmış olabilir ama basın yoluyla tüm dünyayan tanıtılması lazım bence.böyle harika bir filmin herkes tarafından izlenmesi lazım.johnny deepp rolünü çok güzel oynuyor ben johnny deepp komik ve çok yakışıklı ben o adamı barış akarsu ya benzetiyorum…

135. arda - Ocak 24, 2008

arkadaşlar karayip korsanlarının bittiğine inanların dikkatine flim bitmedi herkes ağustos ayını beklesin doğru olduğunu herkes görecek

136. burcu - Nisan 12, 2008

çok güzel bütün serisini izledim ama sonu çok acıklıydı will turner ölümsüz olarak denizlerde yol alıyor elizabeth de onu bekliyor yani bana göre çok acıklıydı nerdeyse ağlıyacaktım

137. sinem - Nisan 12, 2008

will turner a bayılıyorum çok yakışıklı

138. Rana - Nisan 18, 2008

ya arkadaşlar ben hala anlayamadım:( kaarayip korsanları 2008 de ağustos ayında mı olacak,yoksa 2009 da mı çıkacakkkk

139. HaLiT - Temmuz 26, 2008

Süper Bir Film 4. sünü istiyoruz lütfen bu film böyle bitmemeli…

140. mehmet - Mart 19, 2009

ben kaptan jack sparow’a hastayım onu öok sewiyorum

141. ömer - Aralık 12, 2009

işallah bidaha karayip korsanları 5 cıkarrr

142. ömer - Aralık 12, 2009

lütfen karayip korsanları 5 ide cikartinnnnn


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.