jump to navigation

Karayip Korsanları Müzikleri Eylül 27, 2006

Posted by salute in Karayip Korsanları.
trackback

Karayip Korsanları 1 ve 2, en sevdiğim filmler arasındadır. Zira müzikleri de öyle. ;) Soundtrack dediğimiz film müzikleri, Karayip’de oldukça güzel. ;) Mesela Karayip Korsanları müziklerini her bilgisayar başına oturduğumda dinlerim.

Hollywood Stüdyolarında oluşturulmuş bu müzikler filmle oldukça uyumlu. Özellikle ana müzik olan He’s a Pirate müziği tek kelimeyle harika. Bir de Kaptan Barbossa ve bir de Siyah İnci isimli müzikler oldukça hoşuma gidiyor. Daha önce başka filmlerde de çalan bu müzikler, Karayip Korsanlarında ayrı bir güzel…

Karayip Korsanları Müzikleri sitemiz üzerinden dinlemek için tıklayın

banner-beruby-300x250-tr-TR

Yorumlar»

1. tiger - Ekim 14, 2006

arkadaşım çok güzel biz de biliyozda biz bu müzikleri nereden indirebiliriz sen onu söyle bana ?????????
2 saattir arıyorum ama bi bulabilsem elimde filmide yok
hadi filmi geç sen bana müzikleri nereden bulabilirim onu söyle bana
şimdiden tşkkrlr kendine ii bakınız

2. osman - Ekim 29, 2006

merhaba!

ya ben sadece He’s a pirate parçasını istiyorum. adresime yollayabilir misin? lütfen çok iyi olurdu..

teşekkürler

3. melis - Kasım 29, 2006

slm ben melis merak ettiğim karayip korsanları filminin 3 sünden sonra devam edecekmi? cevabınızı bekliyorum. :)

mehmet - Kasım 27, 2010

4’üncüsü çımak üzere xD

4. salute - Kasım 29, 2006

Karayip Korsanlarının üçüncüsü, serinin son filmi olacak malesef.

5. mert - Aralık 4, 2006

bende şarkıları var taaaaaaaa 16 temmuzda aldım…

6. tuğçe - Aralık 22, 2006

filmin 3.snde jack i bulmaya çalışcaklarmş pusulada elizabeth de ee şimdi pusula ençk neyi istiosan onu gsterio…yani 3. film garanti 2007de…..

7. erman - Aralık 22, 2006

arkadaslar resimler süpper.3. film hakkında birsey bilen varmı.ben bazı seyler okudum ama ingilizce cevirmek uzun sürüyor bide dogru cevirdinmi süpesi neyse….ben bildiklermi yazıyım……….
willl ,elizabeth,barbosa ve jackin tayfaları jack i ararken ‘green flash’ diye birseyle karsılasıyorlar.
elizabeth jack ve will arasaında ,will ise elizabeth ve babası arasında secim yapmak zorunda kalıyor.(bence jack elizebeth i gordugunde bunu hakettin deyip tokat atmalı….nasıl olur sizce?kıza gıcıgım zaten intikamımı almıs olur
elizabeth japon kaptan sao feng tarafından kacırılıyor.çünkü onun calypsonun tanrıcası oldugunu sanıyor.
bu arada calypsonun tanrıcası tia dalma ve bu kadın jack e asık….
davy jones tia dalma ya asık oldugu icin kalbini sandıga koyuyor veee bu filmde tia dalma bunu ifsa ediyor.(bence bu kadın davy jones u dize getırır)
jack,elizabeth,will ve barbosa ingiliz donanması ve davy jones a karsı savasıyor………
jack ve will uzaktan kuzenler bu arada…..

8. erman - Aralık 22, 2006

Arkadaşlar Krayip Korsanlarının 3.seri Dünyanın Sonu adlı devam filminde Captain Jack Sparow ölü olarak karşımıza çıkıyor.Adam dünyanın öbür tarafına geçiyor yani ve arkadaşlarıda çok heyecanlı bir yolculukla teker teker onu takip ediyorlar.Filmde herkes jack sparowu arıyor.Yani sparow filmin belkide 2nci yarısına doğru karşımıza çıakcak.Bu da Jack Sparowu bu seride oldukça az göreceğimiz anlamına geliyor.Daha çok çinli kaptan Elizabeth ile meşgulken arkadaşlarıda Captain Jacki diriltecekler esas macera ondan sonra çinli kaptanın peşine düştüklerinde başlayacak.Benden sizlere çok sğlam bir kaynaktan çeviri….Ve 4 ncü filmde de Türklerle tünellerde kaçış hikayesini bende duydum.Ama daha kesin bi şekilde okumadım.Ne kadar doğru olur bilmiyorum.Holywood un bu filme tam 350 milyon dolar yatırım yapması zaten ne derece müthiş ve devamlı bir film oldugunu kanıtlıyor herkese….

9. erman - Aralık 22, 2006

arkadaslar bilgisi olan
ii ceviri yapan kim varsa yollasin tamam mi?

10. salute - Aralık 22, 2006

Güzel bir paylaşım Erman. ;) Ama bu bilgiler şu an dedikokudan ibaret. Kesin birşey yok.

11. mert - Ocak 1, 2007

filmin son serisi hakkında herşeyi biliorm hatta ne denirsedensin dvm edicek ayrıntılar için buyrun

12. emre - Ocak 7, 2007

cok güzel 1 film en populer jack tabıkı ama surmeyı nerden bılıyomus o adam ya jack benım ıdolum ya tam karizma ve

13. fatoş - Ocak 9, 2007

ben jack e hastayım zaten onun o yürüyüşü beni öldürüyor.3 filmi iple çekiyorum valla biliyorum yine gülmekten ölücem.

14. sparowwww - Ocak 12, 2007

abi böyle bir film olamamz ben karayipleri izlemeden önce yüzüklerin efendisini cok begeniyordum ama ondan da sogudum serimnin ilk filmi beni bu kadar etkilelmemişti ama bu 2 ci film muhteşem ötesi=? bu filmle yatıp bu filmle kalkıyorum bu arada 3sü nezaman gösterime girecek haberi olan var mı???????????

15. sparowwww - Ocak 12, 2007

bide şey sorucam bu film kitaptan mı uyarlanmış yani bir kitabı varmı???

16. yağmur - Ocak 13, 2007

karaip korsanları harika bir film.devamını merakla bekliyorum bide bunun kitabı varmı????

17. osman - Ocak 17, 2007

jack sperrow ölecekmi ltfen söyleyin

18. emre - Ocak 24, 2007

arkadasım hak verıyorum sana bende yuzuklerın efendısı hastasıyım ondan baska fılm yoktu benım ıcın takı karayıp korsanları2 gelene kadar sımdı yuzuklerın efendısınden sonra en sevdıgım karayıp korsanları!

19. bleda can - Ocak 24, 2007

karayip korsanları gerçekten harika bir film. müziklerine de bulsam çok sevinecem. bulan olursa alttaki adresse yollasın:
bledacan1994.511@hotmail.com

20. Luch - Ocak 28, 2007

merhaba arkadaşalr bana karayip korsanları müzkleri bulablirmsiniz

21. ömerhan - Ocak 29, 2007

kaptan jack sperava buradan selamlar.ölüler adası.

22. elif - Ocak 30, 2007

ben eskişehirden johnny depp’e (kaptan jack sperruva)selamlar tabiki diğerlerinede seni seviyorum bay sperruva

23. korsan - Ocak 31, 2007

arkdaslar lutfen ismi dogru yazalim KAPTAN JACK SPARROW
ona yapılan bi hakaret bana yapilmis demek ve de bu hic iyi bisi diil

24. korsan - Ocak 31, 2007

ve arkdaslar lutfen sarkilari bulan bana da yollasin please

25. ferit - Şubat 1, 2007

arkadaşlar bende muzıklerını bulamadım yardım edın saviola72@msn.com

26. ayşegül:)will turner - Şubat 7, 2007

nolur söyleyin kardeşim bizde biliyoz da bu müzikleri nerden indirebiliriz aaaaaaaaaaaaaa olmuyo böle. iki saattir arıyom klavyenin anası ağladı

27. salute - Şubat 7, 2007

Karayip Korsanları Müziklerini burada sizler için paylaşıma açmam yasal değil. O yüzden sitede Karayip Korsanları Müzikleri’ni şuan yayınlamıyorum.

28. korsan metalcilerrr... - Şubat 13, 2007

slmm… bis iki kanki… bis korsan olcas…sooora jack’le tanıscas… sooora o okyanus senin bu deniz bnm dolascasss…walla…:)
bu arda bis black metalciyiss… ne alaka diiiceksinis…bilmios aklımısa geldi yasdıkkk:)

29. deadblack - Şubat 15, 2007

valla bulan varsa müziğ aynen bana yollasın mail adresim aşaşğıda yollamazsanızda bulacağım bir yer adresi verin indireyim yoksa sıyıracam ok.. :D kendinize dikkat edin..
belarus42@hotmail.com

30. nihan - Şubat 18, 2007

karayip korsanlarındaki müzikler kesinlikle harika. Filmle bütünleşiyor. zaten böyle filmden de böyle harika müzikler beklenirdi dimi….?

31. NİHAN - Şubat 19, 2007

HALA HABER YOK MU KİMSEDEN. BULAMAMIŞMI YANİ KİMSE .OFF OFFF

32. NİHAN - Şubat 19, 2007

HALA HABER YOK MU KİMSEDEN. BULAMAMIŞMI YANİ KİMSE .OFF OFFF

33. ömer - Şubat 21, 2007

film bi mütiş bide müziklerini bula bilirsem ooo

34. rumii - Şubat 26, 2007

birileri bana bi iyiylik yapıp filmin muziklerini gonderebilirmi bulamıyorum lllluuuuutttfeeeennn :(

35. oya - Şubat 27, 2007

bende müziklerin hepsi var :))
ares ile indirdim. “kalus badelt” olarak aratın hepsi dökülüyooo :))
kalus amcam çok güsell bestelemiş yaaa

36. Sh1ftty - Şubat 28, 2007

yaaaa bu filmin muziklerini nasıl indireceeeeez yardım plsss!!!

37. ibrahim - Şubat 28, 2007

Pirates of the Caribbean yazarsanız müziklerinin hepsini bulabilirsinizz

38. dead black - Şubat 28, 2007

oya bu ares dediin _ey indirmiyo sabah oldu ak_am oldu tak1ld1 bulamad1 hiç bir _ey

39. jack sparrow hastası - Mart 1, 2007

yağmur karaip korsanlarının kitabı yok ama korsanlarla ilgili bir kitap var ay allahım sonunda beklediğim resim geldi jack sparrow ölmemiş yaşasııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnn

40. haqan - Mart 1, 2007

hahhh! 1. ve 2. filmler cok gusel ama yuzuklerin efendisi ve cennetin krallıgı filmlerinden baska film tanımam!

41. jack sparrow hastası - Mart 2, 2007

ya ofya artık çıksııııın şu 3.sü çok sabırsızlanıyom resimleri gördükçe çıldırıyom başlasın artık daha kaç gün var çıkar çıkmaz gitcem haaaa

42. BLACKPEARL - Mart 3, 2007

ben filmle ilgili herşeyi gizli kaynağımdan öğrendim. ŞU KADARINI SÖLİYİMMMM.WİL TURNER(ORLANDO BLOOM) ÖLÜCEK

43. captain ebru sparrow - Mart 5, 2007

ya her geçen gün daha bi heyecan yapıyorum of allahım manyak bir flim ya nasıl bu kadar güzel bir flim yapabiliyolar ya serinin en büyük bombası bu filim oscar ödülü alsın artık yeter jacki çooooooooooooooooooooooooooook seviyorum o mütiş birisi eğer bu flimde ölürse orlandoya değilde jack e üzülürüm

44. koRSAn_dELiSHeMo_81 - Mart 5, 2007

SLM ARKADAŞLAR KARAYİP KORSANLARI FİLMİNİN MÜZİĞİNİ İNDİRDİM İSTEYEN ARKADAŞLAR korsan_81@hotmail.com ADRESİNE MAİL ATMALARI YETERLİDİR.
BU FİLMİN HASTASIYIM KARAYİP KORSANLARI DÜNYANIN SONUNU ACAYİP BİR HEYECANLA BEKLİYORUM.UNUTMAYIN SADECE BİR ADET MP3 VAR ODA FİLMİN GENEL MÜZİĞİ…

45. mrs.depp - Mart 7, 2007

bence de yüzüklerin efendisinden sonra yapılmış en iyi flim. müzikler süper zaten.izledikten sonra içimdeki korsan olma isteğini bastırmak zor oldu.jonny ye hastayım zaten.o flimde oynamak için her şeyimi veririm doğrusu.jonnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy duy beni

46. emrah - Mart 12, 2007

arkadaşlar filmin çok güzel olucağına eminim bazı arkadaşlara katılıyorum 3. serinin müziklerini nerden indirebiliriz

47. JOHNNY DEPP DELİSİ - Mart 15, 2007

süperrrRRRR tek kelimeyle

48. e_d_i_z_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Mart 17, 2007

ben özellikle filmin ikinci bölümünü beğendim ben jack sperrow hastasıyım en çok jack in oradan nasıkurtulacağına merak ediyorum filmi merakla bekliyorum

49. yasin - Mart 18, 2007

karayip korsanları filminin müziğini bulamadım eğer vede mümkünse yasinpulat1903@hotmail.com gönderene çok teşekkür ederim

50. pelin - Mart 19, 2007

yaaa arkadaşlar film iiii güzelde şarkılarını verebilen bir allahın kulu yokmuu
mert:arkadaşım bende var diyosun iii diyosunda bize göndersende bizde muradımıza ersek öyle var demekle olmuyo bi zahmet edip yollasan şimdiden teşekkür
kaze_14@hotmail.com

51. pelin - Mart 19, 2007

bulduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum arkadaşlar demin indirdim yaa ares hiç aklıma gelmemiştiii acayip sevindimm yaa hepinize şimdii yoliiicam isteyenler hiç merak etmeyinn ben durumunuzu anlıyomm bekleyiiiiiiiiiiiiinn

52. salute - Mart 19, 2007

Arkadaşlar, Karayip Korsanları Müzikleri dinlemek için sitede yayınlanacaktır. Ancak indirilmesi yasal olmadığından sizlere bu müzikleri ancak dinletebileceğim. ;)

Anlaşılan en çok He’s a Pirate, Barbossa is Hungary müzikleri seviliyor. Bu hafta içinde inşallah müzikler sitemizde yayınlanmış olacaktır.

Bizden ayrılmayın… ;)

53. bleda can - Mart 20, 2007

indirilmemesine üzüldüm. olsun sitemizde yayınlanacak ya. sonuç olarak dinleyecez şimdiden inşallah indirebilen arkadaşımıza teşekkürlerimi bir borç bilirim.

54. reco_mAn - Mart 24, 2007

mrb arkadaşlar bende müzik var ama +ogg formatında çevirebilecek arkadaşlar varsa gönderebilirim herkese selamlar

55. salute - Mart 24, 2007

Müzikler yayınlanmıştır. Dinlemek için aşağıdaki linki takip edebilirsiniz. ;)

http://salute.wordpress.com/2007/03/24/vee-karayip-korsanlari-muzikleri/

56. bleda can - Mart 28, 2007

arkadaşımaza çok teşşekür ediyorum. dinledim ve b ayıldım şu anda çok mutluyum tahmin edemezsiniz. sağol arkadışım

57. salute - Mart 31, 2007

Birşey değil bleda can. ;)

58. burcu - Nisan 4, 2007

ya 3.seriyi merakla bekliyom.en sevdiğim flim bu.keşke 3.seri filmin sonu olmasa ..jhonny deep ehastayım adam süper oynuove karikalar yaratıo ben ce filmi o yürütüo o olmazsa bu flim yürümez şahsen ben izlemem o zaman . nese FLİM SÜÜÜÜPEEEEEEERRRRRRRRRRRRR!!!!!

59. karayip_jackkk - Nisan 10, 2007

bişi dicem bn buraya müzik linkini 4 hafta önce koymuştum nerde o

60. KESKE DEMEKLE OLMUYOR - Nisan 15, 2007

OF ÇOK İYİ FİLM

61. FIRAT ADIGÜZEL - Mayıs 5, 2007

harika bir müzik

62. ahmet - Mayıs 16, 2007

serinin son filmi diye agleyacaktım harika keske bitmese

63. yoyo - Mayıs 18, 2007

ben 1i ve 2yi çok sevmiştim zaten orlando bloom hastasıyım yanlızbişeyden rahatsızın karayip korsanı diyince hemen . jack söylenio burda orlando da var dikatinizi çekerim:)yani lütfen jack kadar orlandonunda resmi olsun

64. WormVampire - Mayıs 18, 2007

ARKADAŞIM KARAYİP http://www.karayipkorsanlaridunyaninsonu.com adresine girdiğimiz zaman ilk çalan müziği bulamıyorum aradım ama hiç yok HANS ZİMMER yapmış müziklerini ama bi türklü soundrtracklar listesindeki bütün müzikleri dinledim ama yok YARDIM LÜTFEN ACİL

65. ilya - Mayıs 21, 2007

telefonuma kaç sene dir müziğini indiremedim.hayatım da duyduğum en güzel müzik

66. FURKAN - Mayıs 26, 2007

çok guzel fılmler hepsıne gıttım hıc bıtmese cok ıyı olur yanı

67. tugba - Mayıs 26, 2007

bu müzikleri bende istiyorum acaba nasıl bulabilirim…. ayrıca 3. yu seyrettim ve çook güzeldi…zaten filmi güzel yapan johnny ..o olmasa filmin bi tadı olmaz..

68. bekir aksoy - Mayıs 26, 2007

bence johnny depp süper ve çok yakışıklı filmin farklı bölümlerle devam etmesini isteriz

69. cafer - Mayıs 29, 2007

karayip korsanları 3 size tavsiye ederim ama istediğim gibi bitmedi ama 4 çıkacakmı biri bana

70. okan - Mayıs 31, 2007

bnce harry potter en iyisi ama insanı gerçekten büyülüyen filmlerden biride karayip korsanları ve jackin tarzına bayılıyorum.

71. okan - Mayıs 31, 2007

4 belki çıkcakmış hollywoodda film konuları biterse yani baska film önerisi senaryosu flan olmazsa çıkabilme şansı warmış

72. EMİRHANSS - Haziran 1, 2007

ben hayatımdaki en sevdiğim film karayip korsanları ben o filmi çok sevdiğim içi ve KAPTAN JACK SPARROW ÇOK SEVDİĞİM İÇİN ONUN RESMİ EVDE POSTER OLARAK EVDE VAR VE KARAYİP KORSANLARI ÇOK GÜZEL SENİ ÇOK SEVİYORUM JACK SPARROW JONNY DEPP

73. mervenur - Haziran 1, 2007

3 seriyide izledim hepsi süper di arkadaşlar filmin 4 düde çıkacak fakat filimde orlanda bloom ölecek ( willturner)yapımcılar filmin bütcesini kısmak istiyormuş … valla ben çok üzüldüm duyunca filmin 4 dünü sabırsızlıkla bekliyorum…..

74. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 2, 2007

tek kelimeylee harika muhteşemm süper ötesii

75. spiderman (black suit) - Haziran 3, 2007

yayınladığınız için teşekkürler

76. Legolas - Haziran 7, 2007

abi simdi karayip korsanları manyak bi film grafik açısından vs. ama yüzüklerin efendisi 3 lü serisini gerek gerafikler grek verilen emek karşısında geçemez belki gişede evet onun da nedeni yüzüklerin efendisinin konusu ve olaylarının her insanın anlayamaması ama karayip korasanları ilk 10 filmmim arasında

77. black pearl - Haziran 7, 2007

4. cü film kesin gelecek 3 filmle bu işi bitirceklerini sanmıyorum sonuçta cok ii hasılat yaptı ve fılımde devam etmesıne yonelık cok sahne vardı ustu acık cok sey var ozellıkle elızabeth ın askına sadık kalması buda lanetın bozulması demek 4 cu fılım kesın wıll ın cocugunun ustune olacaktır dıye dusunuorum

78. emre - Haziran 9, 2007

merhaba arkadaşlar adım emre aranıza yeni katılıyorum karayip korsanları özellikle kaptan jack sparrowww u çok seviyorum 1 ve 2 film leri çok güzeldi işşalah yeni filmi çok güzel olur kaptan jack sparroww yani johnny depp

79. sevde - Haziran 10, 2007

ben johny depp hastasıyım karayip korsanlarınında yanlız 2 de elizabeth e sinir oldum.gerçektende 4. filmde will ölecek ama film devam edecek.

80. çiğdem_johnny - Haziran 10, 2007

johnny depp mükemmel bir oyuncu.o alması filmi seyretmem.adam filmi götürmüş.hakkını vererek oynamış.keşke tanışma imkanımız olsaydı.neden türkiye ye davet edilmiyor.millet aktör görsün.:)

81. kaptan jack sparrow hayranı - Haziran 11, 2007

ben 5 yıldır jack sparrow hastasıyım onun resimlerini yüklemekten bilgisayar çöktü

82. *__beyza__* - Haziran 14, 2007

ben bu filmdeki herkesin hayranıyım ama bu film hepsinden harikaydı süperdi herkese selamlar byyyyyy

83. dilara - Haziran 16, 2007

filmin devamı gelecek.yönetmen daha üçüncü film gösterime girmeden dördüncü filmin çekimlerine başlamış bile.oyuncular çok sıkılmış ama eğer gişe rekorları kırarsa dördüncü filmin olacağını söylemiş.zaten bu filmin sonu yok gibi

84. !!!*crazy___beyza*!!! - Haziran 17, 2007

işallah 4ve 5. filmin devamıyla…………

85. mehmet - Haziran 19, 2007

kaptan jack sparrow benide mürettebatına al

86. gizem - Haziran 19, 2007

abii manyak bişey bu fln ya diğerlerine gittim buna daha gidicem diğerleri gibi spr dir bu da kesin:):):):):):D:D:D:D:D:D:D:D

87. gizem - Haziran 19, 2007

ya bn kaptan jack çok seviyorum çok yakıoşıklı biri ya

88. gizem - Haziran 19, 2007

ya bn kaptan jack çok seviyorum çok yakışıklı
biri ya

89. eceem jack sparroww - Haziran 19, 2007

arkadaşlar lütfen bana karayip korsanları ve yüzüklerin efendisi müziklerini bulabilir mi ikisinin de hastasıyım yüzüklerin efendisinden sonra bu filmden tad aldım yinede kimse yüzüklerin efendisini yerini tutamazz karayip korsanlarının 4.&5. çıkacakmış 5. orlando bloom yokmuş duyumlarıma göreeee :(

90. sizi çok seven hayranınızz - Haziran 21, 2007

hayatımda gördüğüm en güzel fillimlerin arasında 1. başaırlarınızın devamını diliyorum!?_

91. kaptan - Haziran 21, 2007

jony deep i çoooooooooook seviyorum.. hele gözleri sürmeli harika orlando bloom da çok tatlı keria kniytliy ise çok güzel …………….

92. sparrow - Haziran 25, 2007

arkadaslar bende sitede yayınlanan bütün müzikler var isteyene yollayabilirim

93. emre - Haziran 27, 2007

sitenin adını söylermisin

94. adnan - Haziran 28, 2007

bence karayıp korsankları eşşsiz bır fılm ben ce devemıda gelmelı boyle bıtmemelı

95. karayipli murat - Haziran 29, 2007

bu filmi dört gözle bekliyordum çok güzel bir filim hala etkisinde kaldım film karakterleri arasında en çok sevdiğim kişi jack sparrow bide bu filmin kitabı varmı

96. karayipli murat - Haziran 29, 2007

bence bu film böyle bittmemeli hemde ben jack sparrow ile görüşmek isterim

97. KarayiplerReisi - Haziran 30, 2007

Arkadaşlar bn yeniyim….ne kdr bitmemeli deseniz bile yukardada paylaşılmış zaten bitemiyicek yapımcılar ve yönetmen bu filmi böyle bırakamazlarmış ve 4ncü film hazırlıklarına başlanmış diye duydum 4ncü film duruma bağlı çekiliceğinden bu durum ortada çekilicek 3.film gişe rekorları kırdı….

98. handeee - Temmuz 1, 2007

arkdaşlar 4.film için johnny depp le anlaşılmış ama keira konuk oyuncu olarak katılcakmışş malesekk

99. deniz burhan - Temmuz 1, 2007

kardeş devam etircek neler i kaldıda hiç bi konu kalmadı ki devam etsin konu hani ::D

100. anıl - Temmuz 2, 2007

slm arkadaslar ya gercekten netleşmi çekilecegi cok merak edıoyom ltf bana yazarsanız sevınırım

101. barış - Temmuz 5, 2007

4.cıkacakmı arkadaslar bılen varsa soylesın

102. seda - Temmuz 5, 2007

müzükler bi harikaa:):)::)

103. seda - Temmuz 5, 2007

müzikler bi harikaaa:):):):)

104. blackhawktnt - Temmuz 5, 2007

slm arkadaşlar 3 üncü film 1 ve 2 ye göre daha kötü bu da benim görüşüm dür .

105. kaptan ilayda - Temmuz 5, 2007

bence gerçekten karayip korsanları filmi çok güzel heyecanlı komik herşey var hele johny depp çok komik bende büyüyünce iyi bir korsan olucam ama korsan olmak yasak napıcam!!

106. ==KAPTAN BARBORSA==((((BARIŞ KARAMAN))) - Temmuz 7, 2007

bence cooooooook güzel bir film 1.2.ve 3 izledim cok hoşuma gitti ve herkese tavsiye ediyorum johnny deep inanılmaz bir adam o cok hoşuma gidiyo en güzelde haraketleri ve her şeyden inanılmaz bir şekilde kurtulması…bence bu filmin 4. cıkacak çünkü bu film böyle bitmez.ayrıca netten baktım film 3. cekerken 4.de çekmeye hazırlanıyolarmış nys inşallah devamı en kısa zamanda çıkar.bütün bu filmi sevenlere slm yolluyorum!!!!!!

107. Will Turner-Jack Sparrow - Temmuz 8, 2007

Will’e yüzüklerin efendisinde elfken
JACK’E DE KARAYİPTE ÇATLAK OLDUĞUN DAN HASTAYIM
TAM KAFA DENGİ İKİSİDE

108. Legolas - Temmuz 10, 2007

The lord of he rings The lord of he rings The lord of he rings

O kadar bu filmin 3 ünüde 5 inide toplasan yukardaki filmin grafik ve emeginin belki yarisina gelir :D

109. tahsin - Temmuz 14, 2007

harika bi film müziği de mükennel

110. hilal - Temmuz 16, 2007

johnny depp senı cok seviyorum hele fılm harıka ya superrrrrrrrrrrr

111. Ahmet Erbağcı - Temmuz 17, 2007

Cpt.Jack Sparrow’u kimse benden daha çok sevemez

112. will turner - Temmuz 17, 2007

karayip korsanları ferçekten hayatımda izlediğim eşi bulunmaz bir film ve bir numara müzikleri de çooook güzel oyuncuları ise muhteşem ama burda will turner’in reyi farklı tabi ki keşke o film hiç bitmese:(

113. birkan kaplan - Temmuz 22, 2007

yaa arkadaşlar be yüzüklerin efendisinin hastasıyım. onun yeni bir filmi çıkarmı acaba yağu saruman ölmedi hala güçlerine kavuşup sauronu çarır ve savaş başlar ne güzel olur yeni filmin ismide(SAURONUN DÖNÜŞÜ) olur

114. kaptan jackssparrow - Temmuz 22, 2007

yüzüklerin efendisi film’ininm hastasıyım özellikle 1 numarada her gün bakıyordum ancak bir gün karayip korsanları siyah incinin laneti televizyonda oynyordu bana göre bakıcak bir dizi veya film yoktu karayip korsanları’na baktım kanal d ‘ de sonra film’i çok sevdim şu anda en çok sevdiğim film her gün internetten dünyanın sonunu hatta saatte bir dünyanın sonunu dvd’den ise her gün karayip korsanlarının 1. ve 2. sine bakıyorum böyle güzel bir film hayatta görmedim hele kaptan jackssparrow’a hastayım johnny deep’in oynadığı filmlerin bende neredeyse % 70!i var en çok beğendimjohnny deep’in 3 film’i var bunlardan ilk’i karayip korsanları diğeri arızona dram’ı diğeri ise gizli penceredir. şu anda en büyük hayranlığı olduğum film karayip korsanları dır keşke her gün film’in yeni bir bölümü çıksa hatta dizi olarak oynasa aynı kurtlar vadisi gibi acayip güzel olurdu kaptan jackssparrow’un en çok sevdiğim sözü ise şudur ” önemli olan bir insanın yaptığıdır yapamadığı değil “

115. smew - Temmuz 22, 2007

arkadaşlar her türlü müziği lime wire programını kullanarak indirebilrisiniz ben karayip korsanlarının müziklerini ordan indirdim
aslında bütün müzikleri ordan indiriyom

116. smew - Temmuz 22, 2007

olm o kitap 50 yıl önce yazıldı(yüzüklerin efendisi) JRR Tolkien die arattır öğren. Ama sen diosan ki senaristler yazabilir. bilemem walla belki olabilir ama o ihtimal milyonda bir olur be aga

117. salute - Temmuz 22, 2007

@birkan kaplan, Yüzüklerin Efendisi’nde Sauron ölüyor bilginize… Sadece filme o sahne alınmamış. :)

118. jacksparrow - Temmuz 22, 2007

ya arkadaşlar film tek kelimeyle muhteşem müziklerini de çok seviyorum ama bi türlü he`s pirate müziğini bulamadım yardım edermisiniz.

119. Şu room niye zırt pırt bitiyor:/ - Temmuz 23, 2007

hergün kafede izliyorum 1.2.3 filmleri etkisi altında kaldım piskolajim altust oldu rüyalarımda bile jacksparowla siyah incideyiz dawy joneye karsı savasıyoruz:D

120. şule - Temmuz 23, 2007

seni çook sewiom jack hastayım hayranım sana karayip korsanları hiçç bitmesin nolur I lowe you jack

121. buse - Temmuz 23, 2007

JACK SENİ ÇOK AMA AHERKESTEN ÇOK SEVİOM SANA HASTAYIMMMMMMMMMMM SANA JACK AŞKIMSIN Bİ TANEMSİN ÇOK TATLISIN DAHA Bİ SÜRÜ GÜZEL ÖZELLİĞİN VAR AMA…..SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİOM SANA SN NE YAPARSAN BİLE SEVECEĞİM SENİN İÇİN ÖLÜRÜM SENİDE KLARAYİP KORSANLARINIDA ÇOKKKKKKKK SEVİOM AMA HERKESTEN ÇOK SENİ BN SEVİOM:)

122. ms_DEPP - Temmuz 26, 2007

hee bu arada karayip korsanları sarkılarını lime wireden indirdim süperler bana ve bütün arkadaslarımızı bilgilendirdiginiz icin tesekkür ederim ama bn ztn biliodm bu sarkıları

123. cAN - Ağustos 2, 2007

JACK SENİ ÇOK SEVİYORUM MSN DE BİLGİSAYARDA ARKA PLAN DA HER YERDE SENİN RESMİN VAR BENİM EN SEVDİĞİM KAHRAMANIMSIN

124. julia novikova - Ağustos 4, 2007

ya su salak dawy jone nasil öldürdü willi şaştı ben çok üzüldü ben ya nasil olur anlamadım türkçem ii diil zayıf benim ama burda yaşıyor ya anlamadı bişi war beni 4ten sona orlando olmazsa filmde tadı olmaz ben böle düşünüyo dördüncüde ölcekmiş wiil ya ölme ya ben düşünüyor ben bir korsan böle yakışıklımı olu ya

125. KAPTAN (barış) SPARROW - Ağustos 8, 2007

ne kadar güzel bir isim dimi arkadaşlar KAPTAN JACK SPARROW muhteşem bir isim ve muhteşem bir yakışıklılık.sana hastayım gitmediğim doktor kalmadı ama sana olan bu hastalığıma hiç bir doktor çare bulamadılar.seni çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!

imza: KAPTAN BARIŞ SPARROW

126. Made in " sigara " - Ağustos 9, 2007

hehe Jack sparrow’a birtek ben hasta olmuyormuşum :P yaf Adam’a bende bitiyorum ama sizi gorunce daha sevmem ben bu adamı :Pp hea bu arada benbir tane parcasını buldum Karayip korsanlarının birde Aynı parcanın remx inide buldum ;s fena sayılmaz ben sevdim hea bu arada jack Olum senin bişeyin Kalmadı :D Ankarada da var senden bitane :Pp Aynaya baqtıkca kendimi goruom tip olarak benzemesekte Bende sahtekarım :Pp ehauehuae hea bu arada arkadşaLar bende 2 tane parca var ilgilenen ArkadaşLar difficultlove_blue@hotmail.com ‘ a Bekliom hea bunu Allah Rızası ıcın yapıyorum Aşk maşk istemez :Pp neyse benden bu kadar pAi

127. karayip korsanı - Ağustos 9, 2007

ben jack sparwwww hastasıyım felaket karizmatik adam filme zaten bişey diyemem manyak bişey

128. karayip korsanı - Ağustos 9, 2007

jonny depp felaket bir adam

129. karayip korsanı - Ağustos 9, 2007

karayip korsanlarını izlemeyen yaşamasın
oket toooooooooooooooo

130. jack - Ağustos 16, 2007

ya jack çok süper ya 3. serisini izlemedim ama güzel olduğunu tahmin ediyom jacke bayılıyom yaww çok yakışıklı çok seviom onuuu….:) ;)

131. hatice - Aralık 20, 2007

bu filmi izledim,cok güzel bir film
Ama özellikle kaptan jacki cok begeniyorum.adamin mimikleri,hareketleri süper ya..
karizmayida unutmamak lazim..

132. tuğba - Mart 10, 2008

hepiniz çok guzelsiniz gerçek hayatınıza göre hemde johnny deep yani jack çççççççççççoooooooooookkkkkkkkkkkkk tatlı will de öyle ama diğerlerine göre jack daha tatlı ben güzelden anlarım bunu bilin

133. batuhan - Nisan 12, 2008

of jack sparrow da ne yetenek var be helefilmin 2. bölümünde pelegostalardan kaçarken ne yaptı ama nası koştu en komik orasıyde

134. Rana - Nisan 16, 2008

müthiş müthiş ve müthiiişşşşşş ve son olarak yine müthişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş ben bu film çoooooooooooooook seviyorummmmmmmmmm :) ve aynı zamanda WİLL TURNER i deee çokkk yakışkılı yaaağaaaaaa

135. deniz - Mayıs 11, 2008

tam filime uyan johnny depp çünkü o olmasa izlemezdim bile

136. will turhner - Mayıs 14, 2008

ya 100 kere izledim yine izliyorum süper bisi yha elizabeth cok güzel

137. Captain Jack Sparrow - Haziran 10, 2008

bu filmin baştan sona kadar hikayesini bulabilcek olan yok mu yani black pearl dan önce jack davy jonesle falan anlaşıo oralarının ayrıntıları lazım bana. bulan arkadaşlar ultragell@hotmail.com adresine yollarsa memnun olurum

138. deniz - Haziran 27, 2008

johnnydepp delisiyim onu görmek için fıransada oturuyor ve oraya giderim

139. emre - Haziran 30, 2008

bnm onun için gıdemıyeceğim yer yok

140. müzik - Temmuz 24, 2008

johnnydepp delisiyim onu görmek için fıransada oturuyor ve oraya giderim

141. Emre - Nisan 19, 2010

Karayip Korsanları 4 Geliyor Arkadaşlar =))))))))

esra - Nisan 2, 2012

acaba 5.si çıkıcakmı

142. smh yılmaz - Nisan 11, 2012

inşşş çıkar yaa :(

143. Sparrow Hawks - Eylül 20, 2013

ARkadaşlar bilmem fark ettinizmi 2003 – 2007 – 2011 – 2015
4 sene ara farklarla bu film serileri bitmez ne olursa olsun bi çözüm bulurlar bi aksilik olsa bile fark ettiyseniz zaten filminsonunda ne olucağını merak ettiriyorlar o aldığı gemiler vs , vs :D 2015’e Hazırlanın Yiğitler..!!


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.